פרסום באינסטגרם בתשלום
למי שלא מכיר את עולם האינסטגרם, מדובר ברשת חברתית אמריקאית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו.
את אינסטגרם קנו פייסבוק בשנת 2012, ומאז הרשת מתפתחת בהתאם לפלטפורמת פייסבוק.
בשנת 2011 זכתה אינסטגרם בתואר ‘היישום של השנה’ כאשר השתתפה בתחרות היישומים של חברת ‘אפל’.
הרשת מאפשרת למשתמשים לפתוח פרופילים אישיים, בהם הם מעלים תמונות וסרטונים.
היתרון של האינסטגרם, הוא שקל מאד לתפעל את הרשת.
מתוך הטלפון הנייד אפשר להעלות בכל רגע נתון תמונה, או סרטון. ובכך ‘לשווק’ את עצמכם.
בעוד שמדובר בפרופילים אישיים, עם הזמן עסקים קטנים וגם גדולים החלו לשווק מוצרים ושירותים עבור הקהל הרחב.
כך החל עולם השיווק הדיגיטלי להכנס גם אל רשת האינסטגרם.
מהרגע שפייסבוק רכשה את אינסטגרם היא גם הפעילה על המערכת את אותם הפיצ’רים שלה.
פרסום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק יכול להתבצע במקביל בלחיצת כפתור אחת.
פרסום באינסטגרם בתשלום – יש לכם את זה
אחת השאלות הגדולות בעולם השיווק הדיגיטלי היא חידה שכולם רוצים לדעת עליה תשובה.
מהם מחירים עבור פרסום.
ולא בכדי, עולם הפרסום הדיגיטלי הוא אחד התחומים היותר נחשקים בעידן הנוכחי.
אבל כשאנחנו חושבים על כמה עולה פרסום באינסטגרם אנחנו צריכים לקחת בחשבון פרמטר חשוב.
החדשנות הזאת מגיעה לטובתנו.
כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לדעת שיש לנו שליטה מלאה על התקציב.
על מנת שגם נוכל לתפעל מערך של פרסום באינסטגרם בתשלום מומלץ ללמוד על הנושא.
אתם לא חייבים להפוך להיות עכשיו גורו לשיווק דיגיטלי.
ואין צורך להיות ביל גייטס לצורך העניין.
כיום תוכלו ללמוד על הנושא בכל בלוג של מומחי שיווק.
וגם לקחת קורסים אונליין, או קורסים פרונטליים.
אם אתם פחות בעניין של ללמוד את התחום, תוכלו תמיד לשכור אנשי מקצוע המתמחים בכך.
ובכך ליהנות מהפריווילגיה של חברת פרסום באינסטגרם שתנהל עבורכם את כל מערך המיתוג ברשת.
למה לכם להכנס אל עולם הפרסום הדיגיטלי
כל כך הרבה פעמים הציעו לכם להכנס אל השיווק הדיגיטלי של פרסום ממומן באינסטגרם אבל היססתם.
אנחנו מבינים למה. אולי כי חשבתם על פרסום באינסטגרם מחיר ושאר עלויות נלוות.
כבעלי עסקים לא הכרתם את העולם הזה, ולא הייתם בטוחים שפרסום בעולם הדיגיטלי יביא לכם את התוצאות הנכונות.
או יכסה את ההשקעה הכספית שהוצאתם.
כל זה, אולי עלה בראשכם כי או לא דיברתם עם האנשים הנכונים על מנת שיסבירו לכם.
או שפשוט השקעתם בקריאת המאמרים הלא מתאימים ללמידה עצמית.
ברשת, ישנם אינספור בלוגים מעולים המדברים על פרסום באינסטגרם מדריך מקצועי וקורסים אונליין.
תוכלו גם למצוא מחירון אינסטגרם בחלק מהמקומות.
כך שאם הציעו לכם הצעה לפרסום ברשת האינסטגרם ואתם חוששים.
יש לכם כתובת ללמוד ממנה ולקבל אינדיקציה על העולם הזה.
יחד עם זאת, ישנם הרבה אנשי מקצוע מומלצים המתמחים בתחום.
ובטח לבטח ישמחו לתת לכם שיחת ייעוץ, בין אם בתשלום ובין אם לא.
על מנת שתוכלו להכיר את היתרונות של עולם השיווק הדיגיטלי.
פרסום של מודעות באינסטגרם או סטוריז יכולים להיות אפקטיביים לעסק שלכם אם תגדירו נכון את הפילוח.
למעשה, כל הפעילות השיווקית של הרשתות החברתיות מתבססת על פילוח נכון של קהל היעד שלכם.
והתאמה אישית שלו למוצר שאתם מוכרים, או לשירות שאם מספקים.
זאת אומרת שאם אתם מוכרים מוצרי תינוקות, תרצו שקהל היעד שלכם יהיה זוגות צעירים. נשים בהריון.
נשים שעוברות טיפולי פוריות לכניסה להריון. נשים שחושבות על הריון.
ונשים שנמצאות בהריון ראשון, שני, שלישי וכן הלאה.
את כל הפרמטרים הללו תוכלו להכניס אל תוך מערכת הפרסום על מנת לבצע פילוח קהל יעד מדויק.
ולא תאמינו לעוד איזה רזולוציות תוכלו להגיע.
כך תקבלו אינדיקציה על כמות החשיפה שאתם עומדים להיחשף אליה.
ותדעו, למעשה, מי הם האנשים הנמצאים בהגדרת קהל היעד שלכם.
אותם אנשים יקבלו את הפרסום שלכם בכל מקום שבו הם יגלשו ברשת החברתית.
המותג שלכם יופיע להם מול העיניים והרי אתם, בדיוק מה שהם צריכים באותו הרגע.
הטיימינג מאד חשוב בפרסום הדיגיטלי.
מערכת הפרסום עובדת כך שאם אותה אישה צעירה בהריון הראשון חיפשה במקרה חיתולים בגוגל.
היא תקבל את הפרסום שלכם כמה שעות לאחר החיפוש.
בין אם נרצה בכך ובין אם לא, כולם נמצאים היום ברשתות החברתיות.
כך שזהו עולם שבהחלט משתלם להכנס אליו ולבחון אותו כמערך פרסומי מקיף.
החוכמה היא לדעת לעשות את זה עם האנשים הנכונים.
או ללמוד את זה אצל האנשים הנכונים.
אתם אולי לא תצטרכו להיות גאוני שיווק דיגיטלי, אבל עבור העסק שלכם, תדעו לשווק נכון ברשתות.
ומהרגע שתדעו להכנס אל לב ליבם של קהל היעד שלכם ברשתות החברתיות עשיתם את שלכם.
הדרך לחשיפה גבוהה יותר תהיה אחרת.
היא לא תהיה קלה, אבל היא תהיה פחות מורכבת.
לכם זה יתן חשיפה נרחבת, רווחים גבוהים ופרנסה מרובה.
ולצרכנים שלכם זה יעניק את הפתרונות שהם צריכים באופן מיידי.
אין ספק שעולם השיווק הדיגיטלי והרשתות החברתיות הביאו לנו חדשנות אחרת.
האם אנחנו זוכרים איך נראה העולם שלנו לפני שהן נכנסו לחיינו? לא בטוח.
מה שכן בטוח, כולנו השתכללנו עם הזמן והפכנו טכנולוגיים יותר או טכנולוגיים פחות.