דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, ניהול מוניטין שלילי

    הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם








    במאמר המקיף שלפניכם, נסביר מדוע ואיך כדאי לבצע הסרת תוצאות שליליות בגוגל, מאמרים ומידע אישי אחר. גם נסביר איך לדחוק תוצאות לא רצויות שלא ניתן להסיר מהאינטרנט בעזרת ניהול מוניטין שלילי.

    הסרת תוצאות שליליות מגוגל ניהול מוניטין שלילי

    אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו זה: איך אני מסיר משהו מגוגל? בשיא הכנות, זה לא קל להסיר תוכן שלילי מהאינטרנט.

    למעשה, יש רק מקרים בודדים שזה בכלל אפשרי, ונדבר על זה בהמשך.

    ברוב המקרים, הדרך הטובה ביותר להסיר כתבות שליליות הוא לקבור אותם בתוצאות החיפוש של גוגל על ידי הדחקה לעמודים שאף אחד לא יוכל למצוא אותם.

    איך אנחנו עושים את זה?

    בקצרה, חברות ניהול מוניטין משתמשות בעקרונות קידום אתרים מתקדמות כדי לדחוף כתבות חיוביות.

    בזמן שהתוכן המועדף עולה, הכתבות השליליות נדחקות למטה בתוצאות החיפוש אל מחוץ לעמוד הראשון.

    אנחנו גם יודעים להשפיע על תוצאות חיפוש מתקדמות כמו “אנשים גם שואלים”, חיפושים קשורים וגרפים כדי לשמור על התוכן הטוב ביותר שלכם בחזית.

    בין אם הבעיה היא ביקורת רעה, כתבה שלילית, או מידע אישי רגיש, אל תחכו שהבעיה תעלם מעצמה.

    ברוב המקרים, הבעיות נעשות גרועות יותר אם לא מטפלים בהם. למה?

    כי חדשות שליליות מושכות קליקים וקישורים אשר גורמים למנועי חיפוש לדרג אותם גבוה יותר.

    כתוצאה מכך, אתרי אינטרנט אחרים עלולים לראות את הכתבות ולכתוב מאמרים דומים.

    המטרה שלנו היא להפוך את היוצרות כך שעורכים באינטרנט ימצאו, ידונו ויקשרו אל הסיפורים החיוביים ביותר עליכם ועל המותג שלכם,

    לכן נמליץ על דחיקת תוצאות שליליות בגוגל.

    ניהול מוניטין בגוגל תוצאות שליליות

    מאמרים שליליים עליכם בתוצאות החיפוש של גוגל עולות לכם כסף

    אנחנו עובדים עם חברות ומותגים גדולים, חנויות מקוונות, חברות נותני שירותים פיננסיים וארגונים המייצרים עשרות ומאות מילוני שקלים בכל שנה.

    ברמה הזאת, אינך יכול להרשות לעצמך תוצאות שליליות בעמוד הראשון של גוגל.

    על פי מחקר מתקדם של דירוג מיקומים ברחבי האינטרנט, נמצא כי עשרת התוצאות הראשונות מקבלות 84.6 אחוזים מסך כל הקליקים.

    אחוזי המרה בדף ראשון ניהול מוניטין

    גרוע מכך, כותרות שליליות מראות ביצועים טובים יותר ב-63 אחוזים מכותרות חיוביות.

    לכן, אם כתבה שלילית מדורגת בטופ 10 המיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש, סביר להניח שאנשים יקראו אותה.

    מה זה אומר עבורך?

    אם אתה בעל עסק או מנכ”ל, תקשורת שלילית עלולה להשפיע על האמינות שלך, מערכות יחסים עסקיות, הזדמנויות קידום ואפילו על החברה שלך.

    בנוסף, ניקוי מוניטין שלילי ופגום של חברה פוגע בשווי השוק, גיוס עובדים, מכירות והכנסות.

    האם זה קל להסיר תוצאות שליליות מגוגל?

    יש חברות הטוענות שהן יכולות להסיר לחלוטין תוצאות חיפוש לא רצויות בפחות מחודש אחד.

    הם אפילו יפרסמו מודעות של החזר מלא של הכסף באחריות. אל תפלו בפח הזה!

    ניהול או ניקוי מוניטין שלילי ברשת לוקח זמן, מאמץ ומומחיות רבה בקידום אתרים (SEO).

    חברות שמבטיחות תוצאות מהירות לעיתים נשענות על טקטיקות הפחדה משפטיות וטריקים אפורים קצרי טווח של קידום שלא יחזיקו מעמד לאורך זמן.

    והם בהחלט לא יהיו אפקטיביים נגד רשתות מדיה גדולות כמו כתבה שלילית מ- Ynet או Calcalist.

    רוצים את האמת?

    זה קשה בצורה בלתי רגילה להסיר לגמרי תוכן שלילי מתוצאות החיפוש של גוגל. למעשה, יש רק מקרים בודדים מסוימים שהדבר הזה בכלל אפשרי.

    כמעט בכל המקרים, הגישה היחידה היא לקבור ולבצע הדחקת אזכורים שליליים בגוגל.

    האם בעיית התוכן שלך עומדת בקריטריונים של הסרתו מגוגל? תגלו בהמשך.


    איך להסיר תוכן שלילי מתוצאות החיפוש של גוגל?

    גוגל לא יסירו כתבות שליליות או חוות דעת רעות רק בגלל שאינך אוהב אותן. למעשה, הנה מה שיש להם להגיד בעיניין:

    “המטרה של גוגל היא לזהות איזה אינפורמציה ברשת רלוונטית למילת החיפוש של הגולש, לא לקבוע אם המידע הזה הוא נכון או לא.”

    איך להסיר מידע אישי מגוגל

    גוגל תסיר מידע רק אם הוא מהווה סיכון ממשי לפגיעה כלכלית, גניבת זהות או סוגים אחרים של נזקים בלתי הפיכים. לרוב, הרשימה כוללת מידע אישי רגיש במיוחד.

    הנה מספר דוגמאות של תוכן שגוגל יסיר מתוצאות החיפוש:

    אם הבעיה שלך נופלת באחת מהקטגוריות הללו, אתה בהחלט יכול להשתמש בכלי “הסרת מידע אישי מגוגל” ולהגיש את בקשתך.

    אם לא, האלטרנטיבה היחידה שלך תהיה לעבוד עם חברת ניהול מוניטין כמונו כדי לבצע דחיקת אזכורים שליליים בגוגל ולקבור תוצאות בלתי רצויות.

    הסרה של תוכן פג תוקף מתוצאות החיפוש של גוגל

    הדרך הטובה ביותר למחוק משהו מגוגל הוא למחוק אותו לגמרי מהאינטרנט. אם התוצאה השלילית המקורית אינה קיימת, אז גוגל תסיר אותה מהאינדקס שלה ואף אחד לא יוכל למצוא אותה.

    למרות שזה לא סביר, לפעמים אפשר לשכנע אתר להוריד תוכן משמיץ. אם האתר המדובר מסיר מאמר שלילי אך הוא עדיין מופיע בתוצאות החיפוש שלך בגוגל, תוכל להגיש הסרת תוצאות שליליות ותוכן מיושן כאן.

    אבל ראה הזוהרת:

    האסטרטגיה הזו תעבוד רק אם התוכן המקורי באמת נמחק. במילים אחרות, אל תנסו לעבוד על גוגל.


    איך להסיר כתבות חדשות מגוגל, ניקוי תוצאות שליליות

    כאן הדברים קצת מסתבכים. יש האמת רק ארבעה אפשרויות אם אתם רוצים להסיר מאמר חדשות מהאינטרנט:

    1. תשאלו את מנהל האתר להסיר את המאמר
    2. הגישו תביעה בגין השמצה
    3. בקשו מגוגל להסיר את המאמר אם זה מפר את ההנחיות של גוגל 
    4. בעזרת ניהול מוניטין שלילי בצעו הדחקת אזכורים שליליים לקבור את המאמר השלילי

    עם זאת, היו זהירים אם אתם מתכננים ליצור קשר עם כל אתר שהוא. עליכם לחפש ייעוץ מקצועי לפני שתגרמו נזק גדול עוד יותר. הנה מספר הנחיות שכדאי לחשוב עליהם:

    • תהיו נחמדים ומנומסים
    • לעולם אל תשתמשו באיומים משפטיים 
    • תבינו שרוב מנהלי האתרים עלולים לא לגלות סימפטיה לבקשה שלכם – במיוחד שהתוכן הספציפי הזה מביא להם תנועה לאתר.

    מאחר וזה מאוד לא סביר שמישהו יכבד את בקשתכם, נעבור כעת לחלק הבא.



    איך מבצעים דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, הסרת תוצאות שליליות

    מאוד חשוב לציין שאנחנו מתאימים אישית את האסטרטגיה שלנו לכל לקוח.

    אז, לעתים שאנו מבצעים את הטקטיקות שצוינו בפוסט כדי לקבור תוצאות חיפוש בגוגל, אין לראות ברשימה הזו רשימת אסטרטגיות מושלמת.

    יתרה מכך, רוב הטקטיקות הללו דורשות מיומנויות בקנה מידה אירגוני כדי באמת להיות אפקטיביות.

    ניהול חשבון ברשת חברתית

    אם אין לכם פייסבוק או טוויטר עדיין, הרשמו. יש לזכור, אי אפשר לבנות מוניטין חיובי אם חשבון הרשת החברתית שלכם היא עיר רפאים.

    תשיגו הרבה עוקבים שיוצרים מעורבות, תבנו קשרים וקהילה אמיתית בפרופיל החברתי שלכם.

    אם אין לכם את הזמן או המומחיות הנדרשת לניהול הנוכחות החברתית שלכם או לביצוע דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, אז בשביל זה אנחנו כאן.

    תהיו בעלים של אתר אינטרנט

    נקודה זו נשמעת ברורה מאליה ואולי כבר יש לך אתר משלך.

    רק שימו לב שאתם רושמים את שם האתר שלכם כך שיתאים לשמכם או לשם החברה שלכם,

    כך תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם ואת היכולת להיות ממוקמים בחיפושים של המותג שלכם.

    תפתח בלוג משלך

    לבלוגים יש כוח לשדר תוכן תמידי מרענן עבור גוגל, בין אם הבלוג ממוקם באחד מהאתרים שלכם או בדומיין נפרד.

    זכור שיש ליצור סוגים שונים של מדיה כדי להגדיל את הסיכוי לתפוס מקום בקרוסלה של וידאו, תמונות ותוצאות חיפוש נוספים.

    הסרת תוצאות שליליות בגוגל בעזרת אופטימיזציה לתוכן שלך

    קידום אתרים ואופטימיזציה עוזר לתוכן שלך להיות ממוקם גבוה בגוגל.

    למרות זאת, יש מאות קריטריונים לדירוג שיש לקחת בחשבון ואתה יכול למעשה להפריע למאמצי ניהול המוניטין שלך בגוגל אם תבצע שינויים לא נכונים.

    לכן זה קריטי לחלוטין לבחור בחברת ניהול מוניטין בגוגל עם מומחיות מוכחת ורקע בתחום של קידום אתרים.

    להשיג אזכורים של המותג

    אם אתם רוצים להסיר תוכן שלילי מתוצאות החיפוש של גוגל עליכם גם להשיג אזכורים של המותג שלכם באתרים בעלי אמינות גבוהה.

    אתרי חדשות מקבלים המון תנועה ומרעננים את התוכן שלהם על בסיס קבוע כך שזה לא בעיה בשבילם להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל.

    מה גם שאם אתר אינטרנט שכזה יקשר אל כתבות חיוביות אחרות עליך התוכן הזה יזנק בדירוגים.

    איך לתפוס תשומת לב של עורך אתר חדשות?

    ספרו על החברה שלכם ובעיקר על הפעילויות חסרות התקדים שלכם, פעילויות התנדבותיות למיניהם ודברים בסגנון הזה כך שהסיפור יהיה נוגע ושעורך כלשהו לא יוכל לעמוד בפניו וירצה לשמוע עוד אודותיכם.

    על ידי כך ירצו לקשר אליכם ובכך יינתן לכם כוח רב מאתר בעל אמינות גבוהה.

    הראו את המומחיות שלכם

    דרך נהדרת נוספת לשיפור המוניטין שלך ברשת הוא לכתוב מאמרים שכדאי לקשר אליהם.

    בדרך כלל מחברים יקבלו דף אינפורמטיבי על תחום מסוים שמכיל את כל התוכן עליו הם יצטרכו לכתוב.

    זו הזדמנות טובה להזכיר את המומחיות שלך ואת החברה שלך. 

    אבל אל תבנה על מאמר מוצלח אחד. אם בדף המחבר יש רק מאמר אחד, המשתמשים עשויים שלא להתייחס אליך ברצינות.

    מה שכן, גוגל מעדיף מידע טרי על פני דפי אינטרנט לא מעודכנים.

    השתמש בשם האמיתי שלך בכל מקום

    תמיד יהיה רעיון טוב להשתמש בשמך המלא בכל האתרים, כולל בבלוגים ורשתות חברתיות. אם תשתמש בכינויים, שם בדוי,

    או שם משתמש אחר כלשהו זה עלול לבלבל את גוגל ובכך למנוע מהתוכן המועדף שלך להתמקם בדף הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

    לקשר ולשתף

    קישורים הם אחד מהפקטורים החשובים שקובעים איזה תוכן יהיה מועדף על תוכן אחר, לכן כנראה לא תצליח להסיר כתבות שליליות מגוגל ללא העזרה של גוגל.

    מה גם שלא ניתן לבצע פעולות מסוימות באתר מסוים אם אינך הבעלים של אותו אתר.

    לכן שימוש באחת מהאסטרטגיות המתקדמות של קידום אתרים הוא כנראה האופציה היחידה שלך לשפר מיקומים עבור תוכן של צד שלישי.

    שיתופים ברשתות חברתיות שונות הם מאוד חשובים אבל לא הכי חשובים, ככל שהתוכן שלכם יהיה שווה שיתופים כך אתם מגדילים את הסיכוי שלכם להופיע מול קהל רחב יותר.

    אם האנשים הנכונים יראו את הפוסטים שלכם, ייתכן שהם יחליטו לכתוב מאמר עליכם.

    פיקוח מוניטין וניהול נכון של בעיות

    גם אם אתם מצליחים להסיר תוצאות חיפוש מגוגל, תמיד יש סיכוי שבעיה נוספת תצוץ בעתיד כי החיים מלאים בהפתעות.

    על מנת לעלות על בעיות לפני שהם מתדרדרות, תצטרכו לנהל בקפידה את המותג שלכם ולהיות ערניים לכל תרחיש ולכל איזכור של המותג שלכם כשזה קורה.

    למרבה המזל, אנחנו מציעים פיקוח מוניטין 24/7 וייעוץ כדי שהלקוחות שלנו יוכלו לישון טוב בלילה.

    הסרת תוצאות שליליות בגוגל וניקוי אזכורים שליליים

    אזכורים שליליים ומאמרים אשר לא מחמיאים לשם המותג שלך פוגעים במורשת שלך ובהכנסות החברה שלך.

    השקעת את מרבית חייך כדי להרוויח את המוניטין שלך.

    ולפתע, הוא נפגע ברגע לאחר שמישהו פרסם מאמר שלילי על העסק שלך או על אחד המנהלים בחברה. למרות המאמצים שלך, התוכן הזה עדיין תקוע בדף הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל.

    אולי אפילו עבדת עם חברה לניהול מוניטין. אבל זה פשוט לא נעלם משם.

    למען האמת, זו משימה מאוד קשה למחוק תוצאה שלילית לחלוטין כמו מאמר שלילי מגוגל.

    לכן, הפעולה הטובה ביותר תהיה לבצע דחיקת תוצאות שליליות בגוגל ולקבור את התוכן הזה בתוצאות חיפוש בדף השני על ידי החלפה עם תוכן חיובי המשקף טוב יותר את החברה שלך ובכך ליצור נוכחות חיובית בגוגל.

    סיבות מדוע מאמרים ואזכורים שליליים מדורגים גבוה בגוגל

    בוודאי שמת לב שסיפורי חדשות שליליים מקבלים המון תשומת לב בגוגל.

    יש לכך מספר סיבות.

    תזמון ועיתוי נכון

    כשזה מגיע לחדשות, האלגוריתם של גוגל מאוד אוהב תוכן עם עיתוי עכשווי.

    אז ככל שסיפורים חדשים מפורסמים, כך גדל הסיכוי שהוא יופיע בראש תוצאות החיפוש שלך.

    יתרה מזאת, אזכור שלילי במגמת עלייה יכול למצוא בית בקרוסלה בדף הראשון אשר תבלוט יותר לעין של הגולש.

    ניקוי מוניטין שלילי בעזרת גיוון התוכן

    גוגל מאוד אוהב גיוון בתוצאות החיפוש כדי לתת לגולשים מבחר רחב.

    זה אומר שחשוב לתת מבחר, כולל תמונות, סרטונים, נכסי מדיה, אתרים, ואזכורי מותג נוספים.

    אם אין גיוון אז הנך חשוף יותר למוניטין שלילי ותוכן פוגעני שיגרור לתהליך של מחיקת כתבות מגוגל על ידי הסרת תוצאות שליליות.

    צפיפות של נושא

    גוגל התפתח מאוד עם הזמן, הרבה מעבר להתאמת מילת מפתח שגולש מחפש.

    לאלגוריתם החיפוש יש הבנה בתוכן והוא יודע ליצור אסוציאציות בין ישויות שונות.

    לדוגמא, אם תבצעו חיפוש בגוגל תמונות לביטוי “נהנתן”, תמונות של מי גוגל יראה לכם? זה לא שהאלגוריתם של גוגל מאמין שבנימין נתניהו נהנתן.

    מה שבאמת קורה הוא שמיליוני פיסות מידע באינדקס של גוגל מפנות אל נתניהו ככזה, ולכן מחזק את האסוציאציה עבור גוגל.

    לכן, אם ערוץ חדשות נחשב או בלוגר כותבים מאמר שלילי על המותג שלך, סביר שמקורות מדיה אחרים גם יכתבו על הנושא.

    אם רוב גדול מאזכורים של המותג שלך יזכירו את אותם הדברים הלא מחמיאים הללו, אז גוגל יראה יותר כתבות שליליות המשקפות את הנושא הזה.

    ואז כדאי לבצע מחיקת תוצאות שליליות.

    קליקים

    לבסוף, חוקרים זיהו תופעה פסיכולוגית המכונה נטייה שלילית.

    תופעה זו מניעה אנשים רבים לקבוע סיפורי חדשות שליליים כדי להגן על עצמם מפני סיכון.

    מכיוון שרוב האנשים נאלצים לחפש מידע לא חיובי, מאמרי חדשות שליליים מקבלים לעתים קרובות יותר קליקים מאשר תוכן חיובי.

    עם הזמן גוגל מתחיל לתעדף תוצאות חיפוש שמקבלות יותר קליקים ולכן מדרג אותם גבוה יותר.

    לכן כדאי לבצע מחיקת תוצאות חיפוש רעות מגוגל.

    זכור, ל- Google לא אכפת אם התוכן טוב או רע.

    הוא פשוט מנסה לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים, לטוב ולרע.

    ככל שנשאר תוכן שלילי בתוצאות החיפוש שלך, כך גדלה הסכנה שהמוניטין של העסק שלך יפגע.

    לכן חשוב לבצע הסרת אזכורים שליליים כמו מאמרים מגוגל ולנקוט בפעולות מהירות.

    קח שליטה על המוניטין שלך ופנה אל המומחים שלנו, תכנית ואסטרטגיה מותאמת לבניית נוכחות חיובית בגוגל.


    הסרת תוצאות שליליות בגוגל לוקח זמן, התחילו עכשיו!

    הלקוחות שלכם והשותפים העסקיים שלכם ייפנו אל תוצאות החיפוש של גוגל כשהם מבצעים מחקר עליכם או על העסק שלכם.

    האם הם יימצאו כתבה שלילית ישנה עליכם, מסמך משפטי או תוכן שלילי אחר כלשהו? או שהם ימצאו את המוניטין שהרווחתם ומגיע לכם?

    אם אתה בעל עסק נחשב או מנכ”ל מוצלח של ארגון עם הכנסה שנתית של מיליוני שקלים ויותר, אז צור איתנו קשר ונשמח לעבוד בשיתוף פעולה.

    אנו רואים בניהול מוניטין באינטרנט או דחיקת תוצאות שליליות בגוגל שותפות ארוכת טווח כדי להגן על המורשת שלך,

    ואנו לוקחים את האחריות הזאת ברצינות רבה.

    שאלות ותשובות

    מה זה דחיקת תוצאות שליליות בגוגל?

    בעזרת אסטרטגיות מתקדמות של מומחים לניהול מוניטין בגוגל ניתן לבצע הסרה או דחיקה של מידע שלילי בתוצאות החיפוש של גוגל אודות אדם או ארגון.

    גיליתי מידע שלילי עליי בגוגל, מה לעשות?

    הכנס לאתר שלנו. המומחים שלנו יבצעו מחקר מעמיק וייבנו עבורך אסטרטגיה מותאמת אישית כדי להיפטר מאזכורים שליליים ושפיכת אור חיובי עליך ועל העסק שלך. הגש בקשה להצעת מחיר.

    גיליתי אזכור שלילי שיקרי עליי, למה גוגל מאפשר זאת?

    מידע שלילי מושך המון תשומת לב ולכן הוא בדרך כלל מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. ישנם מספר דרכים לפתור זאת אך יש לזכור, המטרה של גוגל היא לא לקבוע אם מידע מסוים הוא נכון או לא, אלא לזהות איזה אינפורמציה ברשת הכי רלוונטית למילת החיפוש של הגולש.

    מה המחיר של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל?

    המחיר מאוד תלוי בכמות המידע השלילי איתו אדם או ארגון מתמודדים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים ופיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש. הכנסו לאתר והגישו בקשה להצעת מחיר.

    איך הסרת תוצאות שליליות בגוגל משפרת את המוניטין שלי?

    כתבה שלילית או אזכור שלילי אודות אדם או ארגון עלולות לפגוע מאוד בפעילות העסקית ולגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע למתחרים. על ידי הסרת מידע שלילי וניהול מוניטין איכותי, לקוחות ישובו לקבל את תחושת הביטחון הנדרשת כדי לבחור בשירותים שלכם.