פרסום עסקים בפייסבוק

    הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם








    אם אתם בעלי עסק, בין אם זהו עסק המעניק שירות ובין אם מכירת מוצרים אתם בטח כבר שמעתם על פלטפורמת הפרסום של פייסבוק.

    המתחם הטכנולוגי לפרסום של פייסבוק כל כך מתוחכם, שכל סוכנות פרסום גדולה כיום משתמשת בו עבור הלקוחות שלה.

    איך נכנסים לעולם המיוחד הזה, ממה הוא מורכב, ומה יקל עלינו ללמוד אותו טוב יותר? מיד תדעו את הכל.

    פרסום עסקים בפייסבוק

    פרסום עסקים בפייסבוק - ברוכים הבאים למערכת הפרסום החדשה שלכם

    כל חברת פרסום בפייסבוק או מחוץ לה יודעת. בתחום קידום עסקים קטנים בפייסבוק או קידום עסקים קטנים בכלל, מומלץ להצטייד במומחים הטובים ביותר.

    זאת בדיוק הסיבה שלפני שאנחנו בכלל ניגע בתחום שמדבר על קידום העסק בפייסבוק אנחנו קודם נסקור איך אפשר להשיג את הטובים ביותר בתחום.

    מה אתם צריכים שחברת פרסום איכותית תציע לכם על מנת שתוכלו לפרסם בפייסבוק באופן אפקטיבי:

    יחסי אנוש

    לפני הכל, יחסי אנוש טובים מראים ומביאים כימיה טובה ביניכם לבין החברה המספקת לכם את השירות.

    כשאתם כבר מבצעים את השיחה הטלפונית המקדימה לפגישה, נסו ‘להרגיש’ את יחסי האנוש. כמובן שבפגישה תתרשמו יותר.

    מקצועיות

    למקצועיות יש הוכחות. בקשו לשוחח עם לקוחות עבר, קבלו המלצות, קבלו חוות דעת וגם וודאו שכל אלו הן אותנטיות.

    תוכלו להתרשם גם מעבודות נוכחיות של החברה.

    אל תהססו לבקש מהחברה עצמה לראות את העבודות, כך על פי התגובה גם תוכלו לקבל עוד אינדיקציה על המקצועיות.

    ידע טכנולוגי

    חברת פרסום העוסקת בתחום של קידום עסקים בפייסבוק חייבת לדעת היטב, ולהכיר על בוריה, את מערכת הפרסום של פייסבוק.

    ובנוסף, להיות מחוברים לכל העדכונים החדשניים ביותר בפלטפורמת הפרסום.

    זוהי מערכת המתעדכנת ומתחדשת אחת לתקופה, וחשוב שהם ידעו הכל.

    לא תוכלו כמובן לבחון את החברה, אבל כן וודאו שהם אכן בעלי מספיק נסיון וותק בתחום.

    הכרת הרשת

    אתם לא זקוקים לחברה שתחזיק לכם את היד, אלא לכזו שתוכלו לסמוך עליה מספיק שהיא תדע את העבודה.

    ואתם רק תצטרכו להתפנות לטפל בכמות המטורפת של הלידים החדשים שהולכים להכנס לכם כתוצאה מהפרסום.

    ולכן, החברה צריכה להכיר היטב את הרשת, את כל סוגי הפרסום שבה.

    וכמובן כן להיות עמכם בקשר בהתנעת הפרסום הראשוני ולהסביר לכם פחות או יותר מה הולך לקרות.

    5 טיפים להתנעת קידום העסק במערכת הפרסום של פייסבוק

    הגיע הרגע הגורלי שבו אתם מתחילי לפרסם בפייסבוק!

    הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להתניע את הפרסום:

    דף עסקי ממותג הוא כרטיס הביקור שלכם

    מערכת הפרסום של פייסבוק לא תוכל לפרסם אתכם ללא דף עסקי.

    ולכן, כל עסק המעוניין בפרסום שהוא פרסום עסקים בפייסבוק חייב דף עסקי.

    אם אתם כבר מקימים דף עסקי, הקימו אותו בצורה מקצועית.

    דאגו למיתוג נכון, לתמונת פרופיל עם לוגו מקצועית, קאבר איכותי, והקימו תכנית עבודה מסודרת.

    בצעו פילוח קהל יעד

    שבו לרגע עם עצמכם, או עם הצוות שלכם וחשבו: מי קהל היעד שלכם?

    בין אם אתם מעניקים שירות ובין אם אתם מוכרים מוצר. לכל סוג של עסק, יש קהל יעד.

    אם לדוגמא, אתם מוכרים מוצרי תינוקות, קהל היעד שלכם הוא זוגות שרק התחתנו, נשים בגילאים מסוימים ונשים בהריון.

    או אנשים שתחומי העניין שלהם הוא מוצרי תינוקות.

    תמונות וסרטונים שווים אלפי מילים

    תמונות איכותיות ורצוי גם אותנטיות יכולות להביא לכם קהל ייחודי ומתאים.

    על התמונות להיות מושכות מספיק, מעניינות מספיק והכי חשוב – קשורות לנושא.

    אם אתם מדברים על מזון מוצק לתינוקות, תמונה של כלב לא תתאים כאן, לדוגמא.

    וכעת לסרטונים, סרטונים לא רק מעניינים ומסקרנים, הם גם משאירים את קהל היעד יותר זמן בדף שלכם.

    וככל שהם ישארו יותר זמן בדף שלכם, זה יותר טוב לכם מבחינת הרשת החברתית.

    דברו ללב

    לפוסטים שיווקיים גם אם בקמפיין וגם אם כפוסט מקודם, יש מבנה.

    כותרת, גוף הטקסט, הנעה לפעולה וקישורים גם במידה ואתם רוצים להוציא את הגולשים אל דף נחיתה מסוים.

    אבל המבנה העיקרי שצריך כן לשים לב אליו הוא ליצור חיבור לגולשים. תהיו כנים, חמים, ומושכים.

    כתיבה קרה וטכנית לא תביא לכם לידים, אבל אם תתנו ללב שלכם לדבר, תקבלו לקוחות שיכולים להפוך להיות לקוחות לכל החיים.

    מעורבות

    גרמו לקהל שלכם להגיב. צרו אינטרקציה עם הגולשים, הגיבו להם לתגובות והודעות.

    צרו פעילויות, תגמלו גם בתמריצים אלו ואחרים וצרו לעצמכם ערוץ תקשורת עם הלקוחות העתידיים שלכם.

    מקצועיות ללא דופי

    אף אחד לא מלמד אותנו איך לפרסם עסק בפייסבוק ובחלק גדול מהמקרים, אנחנו לומדים לבד. כמובן שישנן מכללות לשם כך.

    אבל אם אתם כבר בעלי עסקים, הדרך להגיע אל פרסום עסקים בפייסבוק באופן איכותי היא דרך קידום דף עסקי עם חברת פרסום מקצועית.

    כשאנחנו מדברים על פרסום דרך חברת פרסום מחיר הוא פרמטר חשוב, ומן הסתם מעניין אותנו לדעת כמה עולה לפרסם בפייסבוק.

    הבשורות הטובות הן שאותו פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים או גדולים, הוא בתקציב שאנחנו שולטים עליו.

    אם זהו פרסום ללא חברת פרסום, אנחנו שולטים על התקציב המלא.

    אם הפרסום הוא דרך חברת פרסום, מן הסתם נשלם ריטיינר הכולל בתוכו את התקציב.

    ניהול מוניטין לרופאים, שאלות נפוצות

    מה זה פרסום עסקים בפייסבוק?

    יצירת קמפיינים ממומנים על ידי טירגוט של קהל יעד מסוים על מנת ליצור מעורבות להשגת המטרות בהתאם לעסק אותו מקדמים.

    מדוע פרסום בפייסבוק הוא חשוב?

    כשמבצעים פרסום עסקים בפייסבוק בצורה נכונה ויעילה ניתן לחשוף את העסק למאות אלפי לקוחות פוטנציאלים.

    מי צריך פרסום בפייסבוק?

    הניסיון שלנו מצביע על כך שבדרך כלל מי שזקוק לשירות זה הוא כל עסק או שירות שרוצה לשפר את הנראות הדיגיטלית שלו ולהגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים.

    כמה עולה פרסום עסקים בפייסבוק?

    ניתן לבצע קידום עצמאי בפייסבוק בתקציב קטן יחסית אבל עדיף להשתמש בחברת פרסום מקצועית כדי למקסם את התקציב שברשותכם, כנסו לאתר.