שיקום מוניטין: 5 צעדים להתאוששות ממשבר
כיצד משבר משפיע על המוניטין שלך ברשת?
אם אתה קורא מאמר זה בנושא שיקום מוניטין, יש סיכוי טוב שהחברה שלך בדיוק יצאה ממשבר.
כעת, הגיע הזמן להעריך את הנזק ולחשב מסלול מחדש.
למרות שהסופה התקשורתית הסתיימה, ככל הנראה תוצאות החיפוש שלך מכוסות בסיקור תקשורתי שלילי.
בין אם זה מאמר שלילי על תנאי המפעל, החזרות של מוצרים פגומים או צוות המנהלים שלך, תוצאת חיפוש שלילית יכולה להידבק לדף הראשון של גוגל במשך שנים, אלא אם כן תנקוט בפעולות של הסרת תוצאות שליליות בגוגל.
אין לזלזל בבעיית מוניטין. מוניטין פגום משפיע על החלטות הקנייה של הלקוחות, מפרק שותפויות עסקיות משתלמות, מכרסם את אמון בעלי המניות ומרתיע מועמדים חדשים וטובים למקום העבודה.
משבר מוניטין משפיע על כל העסק שלך.
עם זאת, זה משפיע על המנהיגות ועל המותג עצמו באופן שונה.
5 צעדים להתאוששות מוניטין שיש לנקוט לאחר משבר
עכשיו כשאתה מבין את ההשפעה הרחבה של משבר, בואו נדבר על איך לבנות מחדש את המוניטין של החברה כדי שתוכל להתאושש ולהתקדם.
ראוי לציין כי תיקון מוניטין ברשת מצריך הבנה ומומחיות בכמה תחומים.
למעשה, ניסיון לתקן את המוניטין שלך בכוחות עצמך יכול למעשה להזיק יותר מלהועיל.
בנוסף, כמות המשאבים והשקעת הזמן חורגות הרבה מעבר למה שרוב העסקים מסוגלים להקצות באופן פנימי.
השותפות עם סוכנות ניהול מוניטין בגוגל מאפשרת לך להתמקד בעסק שלך ולא בלהחזיר את הדימוי שלך.
למרות שכל סיטואציה היא ייחודית, אלה הם חמשת הצעדים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת התאוששות ממשברי מוניטין.
1. הערכת הנזק למוניטין
זה אולי נראה מובן מאליו, אך הצעד הראשון הוא להעריך את היקף הנזק שנגרם למוניטין.
חיוני להסתכל מעבר לדף הראשון ולמפות את כל תוצאות החיפוש שלך.
תוכן שלילי האורב עמוק בגוגל עשוי להראות לא חשוב.
עם זאת, זה יכול לדלג לעמוד הראשון עם אותות SEO הנכונים.
שאלו את עצמכם מספר שאלות כדי לקבוע את הסיכון: איזה סוג תוכן מופיע בעמוד הראשון? כמה תוצאות חיפוש שונות יש? אילו מחלקות הושפעו, ואיך? לבנות מסמך מפורט של הערכת סיכוני מוניטין כדי להעריך את הנזק האפשרי, יכול להועיל.
2. הגדרת יעדים מציאותיים
כמובן שרוב האנשים רוצים לפתור מיד משבר מוניטין.
למרבה הצער, למרות כמה טענות מוגזמות של חברות מוניטין מפוקפקות, לא כך עובד תהליך התאוששות ושיקום מוניטין.
בגלל היקף התוכן הזמין באינטרנט אודות מותגים ומנהלים גלויים מאוד, בנייה מחדש של מוניטין לוקח זמן.
לדוגמה, עלינו לפרסם תוכן רלוונטי עדכני כדי לאזן מחדש ולהעביר את הנרטיב באינדקס של גוגל.
לאחר מכן אנו משתמשים ב- SEO כדי למקם מחדש תוכן מועדף בראש תוצאות החיפוש שלך.
שקול את הדברים הבאים כשאתה מציב יעדים למעקב אחר הצלחת התוכנית שלך:
- כמה פיסות תוכן תצטרך לייצר?
- האם אתה צריך לבנות ולבצע אופטימיזציה של אתרים נוספים?
- כמה קישורים תצטרך לבנות?
- האם אתה צריך לבסס ולשמור על נוכחות פעילה במדיה חברתית?
- עד כמה התוכן השלילי הוא סמכותי, וכמה כתובות URL צריכות להיות ממוקמות מחדש?
שאלת שאלות היא דרך נהדרת להציב ציפיות סבירות כשאתה פועל להשבת המוניטין שלך.
זה גם עוזר לקבוע את גודל המשבר, מכיוון שאתה יכול להקצות משאבים רבים יותר להתמודד עם הבעיה במהירות רבה יותר.
3. יצירת מפת דרכים לשחזור מוניטין
ניהול מוניטין ברשת הוא תחום מיוחד מכיוון שהוא דורש מומחיות בתחום קידום אתרים, יחסי ציבור, ניהול משברים, אנליטיקה ויצירת תוכן. תלוי מול מה אתה עומד, אסטרטגיית ההתאוששות שלך תכלול טקטיקות מרובות, כולל:
- פרסום תוכן של מנהיגות מחשבתית ממותגת
- אופטימיזציה וניהול של פרופילי מדיה חברתית
- תוכנית סקירה מקוונת במספר פלטפורמות
- אופטימיזציה לדומיין הראשי שלך
- מיקרוסייטים
- הפעלה או הרחבת תוכן הבלוג
- ביצוע קמפיינים ליחסי ציבור ממוקדים
- ועוד
אנליסטים של SEO, מנהלי פרויקטים, מפתחי תוכן ומומחי יחסי ציבור צריכים כולם לעבוד יחד על מנת לספק תוצאות איכותיות ועמידות.
4. פרסום תוכן חיובי כדי לשנות את הנרטיב
תאמינו או לא, ORM לא כל כך מדבר על דחיית תוצאות שליליות באותה מידה שהיא מגדילה תוכן חיובי.
מחקר שנערך על ידי מוז ב –2019 מצא שרק 7 אחוזים מהאנשים שנסקרו אמרו שהם מסתכלים מעבר לעמוד הראשון של גוגל.
משמעות הדבר היא שהסיכוי הטוב ביותר שלך באמת לשחזר את המוניטין שלך טמון בקידום תוכן חיובי וידידותי למותג שלך כדי להיות מדורג טוב בתוצאות החיפוש.
הסיבה היא למעשה כפולה. מצד אחד אתה צריך מספיק תוכן מועדף כדי לדחוף את הדברים הרעים למטה.
אבל אתה צריך גם להציף את האינדקס של גוגל בתוכן טרי כדי לדלל את צפיפות הנושא השלילי. כתוצאה מכך, מנועי חיפוש יתחילו להעדיף את הנרטיב החדש.
5. פריסת טכניקות קידום טקטיות כדי לדכא תוצאות שליליות
יש עדיין הרבה תפיסות שגויות שמרחפות סביב מה SEO יכול ולא יכול לעשות.
למרבה הצער, כמעט בלתי אפשרי להסיר לחלוטין מאמרי חדשות שליליים מגוגל.
ישנן שיטות שונות שתוכלו לנסות.
אך לעיתים רחוקות מכבדים בקשות אלה.
בנוסף, אם לא עושים זאת בזהירות, תוכלו מהר מאוד למצוא עצמכם במצב גרוע יותר מאשר המצב בו התחלתם.
הדרך האמיתית היחידה לתקן את המוניטין המקוון שלך לטווח הארוך היא לדכא תוצאות שליליות של מנועי חיפוש באמצעות ORM.
- עשוי לעניין אתכם גם מידע אודות: ניהול מוניטין לעסקים | ניהול מוניטין לעורכי דין | ניהול מוניטין לרופאים
התאוששות ממשברים לוקח זמן - התחל עכשיו
שיקום המוניטין לוקח זמן לבצע כראוי, ולטווח ארוך.
זה גם דורש כמות עצומה של משאבים וניסיון בכדי לספק בדיסקרטיות תוצאות מתמשכות.
אנו לא משתמשים בתיקונים מהירים וזמניים כדי לשחזר את המוניטין שלך.
הצוות שלנו פועל במרץ לזיהוי, יצירה וקידום של תוכן מועדף בתוצאות החיפוש של שמך או המותג שלך.
אנו גם מעריכים סיכוני מוניטין ועוזרים לך להתכונן ולהגן מפני פגיעה עתידית ואירועים מזיקים אשר עלולים לגרום נזק למוניטין שלך.
לא נשאיר את המוניטין המקוון שלך לצירופי מקרים. למידע נוסף על שירותי ניהול המוניטין שלנו.
שיקום מוניטין - שאלות נפוצות
מה זה שיקום מוניטין?
שיקום מוניטין הוא רצף של פעולות אסטרטגיות הנעשות על ידי מומחי ניהול מוניטין שנועדו לעזור לאדם או ארגון המתמודדים עם כתבות שליליות באינטרנט. פעולות אלה יעזרו להתאושש מהמשבר ולהעריך את הנזק שנגרם כתוצאה מכך.
איך שיקום מוניטין עובד?
שיקום מוניטין נעשה במספר שלבים. הכנסו לאתר וגלו איך להתאושש ממשברים שגורמים נזק לכם או לארגון שלכם.
מדוע ניהול מוניטין חשוב?
ניהול מוניטין חשוב מפני שהרושם הראשוני, עם לקוחות, מעסיקים ואפילו קשרים חברתיים הוא לרוב אונליין. אנשים מגבשים החלטה בהתבסס על מה שהם רואים בגוגל, אז הדברים שאתה אומר (ומה אחרים אומרים עליך או על העסק שלך) משפיע ישירות על החלטות אלה ומאוד קשה לשנות אותם.
מה המחיר של ניהול מוניטין בגוגל?
המחיר משתנה בהתאם לפעולות והשירותים. השירות יכול לכלול מגוון פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים, פיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש, הסרת מידע שלילי ועוד. הכנסו לאתר, מלאו את הטופס בדף צור קשר והגישו בקשה להצעת מחיר.
מה זה ניהול מוניטין?
יצירת אסטרטגיות מתקדמות המשפיעות על דעת הקהל כלפי אדם, ארגון או גורם אחר באינטרנט. ניהול מוניטין איכותי משפר את התדמית של עסק, מותג או אדם ברשת החיפוש.