כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש עורך דין שיספק לו ייצוג, אחד הדברים שהוא יסתכל עליהם בקבלת ההחלטה של איזה עורך דין לשכור הוא ביקורות. עורך דין עם מוניטין רע והיסטוריה של ביקורות שליליות הולך להתקשות מאוד במציאת לקוחות חדשים.
למרבה הצער, לא תמיד קל לעורכי דין לרכוש ביקורות טובות בגלל אופי העסק שלהם.
יש לקוחות שיש להם ציפיות לא מציאותיות ומשאירים ביקורות שליליות המתארות בצורה לא הוגנת את שירותיהם.
כעורך דין אתה צריך להבין את החשיבות של ביקורות מקוונות בנוגע לתחום ניהול מוניטין בגוגל אם אתה רוצה להכניס כמה שיותר כסף לעסק שלך.
על מנת לנהל נכון את המוניטין שלך כעורך דין, עליך לדעת מדוע ביקורות חשובות, כיצד לבקש ביקורות וכיצד להגיב לביקורות.
כיצד ביקורות משפיעות על משרד עורכי דין
כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים עורך דין, לרוב אין להם יותר מדי מה לבדוק כשהם מחפשים עם איזה משרד עורכי דין כדאי להם לעבוד.
הם לא יודעים כיצד להעריך משרד עורכי דין אחד בהשוואה למשרד אחר, ולכן הם זקוקים למקור מידע כלשהו על הביצועים של משרד עורכי דין.
באופן כללי, הדרך היחידה שהם יכולים לקבל מידע זה היא מפה לאוזן או על ידי קריאת חוות דעת באינטרנט.
השפעה על השיווק שלך באינטרנט
הסיבה העיקרית לכך שביקורות עורכי דין חשובות היא בגלל ניהול מוניטין והצורך לשמור על מוניטין חיובי, סיבה חשובה נוספת היא שביקורות יכולות להשפיע על קמפיין השיווק המקוון של משרד עורכי דין.
דירוג במנועי החיפוש
בדרך כלל, אם אין לך ביקורות כלל, סביר להניח שלא תדורג כל כך גבוה במנועי החיפוש.
לאחר פרסום ביקורות שליליות על משרד עורכי הדין שלך, הדבר יכול לגרום לירידה של אתר משרד עורכי הדין שלך בדירוג של מנועי החיפוש.
ביקורות משפיעות על רושם לקוחותיך
דבר חשוב שיש לקחת בחשבון בביקורות עורכי דין הוא שברוב המקרים, דירוג הכוכבים הכללי של הביקורות שלך הוא לרוב מה שיקבע את רושם הלקוח יותר מכל ההערות הכתובות שלקוחות משאירים בביקורותיהם.
הרבה אנשים יבחנו במבט מהיר מאוד את הביקורות ולא ישקיעו את הזמן לקרוא אותם בפועל, כך שהם פשוט יקבלו רושם לגבי משרד עורכי דין שלך על ידי בדיקה של דירוג הכוכבים הכולל.
לסיכום, כדאי לזכור שלקוח עבר יכול לעשות לך טובה ענקית על ידי פשוט להקדיש זמן מינימלי ללחוץ על הכוכבים של אתר ביקורת מסוים כדי לתת לך דירוג שיעלה לכם את הממוצע הכולל.
במילים אחרות, לקוח עבר יכול להועיל באופן משמעותי למשרד עורכי הדין שלך, מבלי אפילו להקדיש זמן לכתיבת חוות דעת מלאה ומפורטת.
כיצד לקבל יותר ביקורות חיוביות על העבודה שלך
עליכם למקסם את כמות הביקורות החיוביות שיש למשרד עורכי הדין באמצעות שני האינטראקציות שלכם עם לקוחותיכם תוך ניצול של כלי ניהול ביקורות טוב לעורכי דין.
להלן שלוש עצות חשובות שכדאי לזכור כיצד לקבל ביקורות טובות יותר לעורכי דין:
- בקש מהלקוחות שלך להשאיר חוות דעת כשהם הכי מרוצים מהשירותים שלך
- שקול לשאול באמצעות דואר אלקטרוני ולשלוח קישור לאתר חוות דעת כדי להקל עליהם
- גלה אכפתיות לרגשות הלקוחות ושאל אותם אם יש להם חששות והצע תיקון בעיות אפשריות
83%
מצרכני שירותים משפטיים פוטנציאליים קראו ביקורות מקוונות כצעד ראשון במציאת עורך דין
90%
מהלקוחות בוחרים במשרד עורכי דין שמופיע בעמוד הראשון של תוצאות חיפוש.
כיצד להגיב לביקורות חיוביות ושליליות
כשמדובר בניהול המוניטין שלך, התגובה על ביקורות כראוי חשובה כמעט כמו הביקורות עצמן.
באופן אידיאלי, אתה מקווה לקבל ביקורות חיוביות בעיקר.
תגובה לביקורת חיובית
רק בגלל שיש לך ביקורת חיובית, זה לא אומר שאתה לא צריך להקדיש זמן לתגובה.
עליכם להגיב לביקורת חיובית בהכרת תודה והערכה.
אם אתה יכול להשאיר תגובה באתר הסקירה, אולי תרצה להקליד הודעה המודה לאדם בדף האתר של הביקורת.
כמובן שתגובה לביקורות שליליות קשה יותר ולא נעימה מאשר תגובה לביקורות חיוביות.
תגובה לביקורת שלילית
תגובה לביקורת שלילית יכולה במקרים רבים לתקן את הנזק שנגרם למוניטין שלך על ידי הסבר של המקרה והצעה לתיקון בעיות כלשהן בעיני הציבור.
אם יש לך ביקורת שלילית, התחלה טובה היא להתנצל על חוסר שביעות הרצון של הלקוח.
לאחר מכן, להצהיר את השקפתך מבלי לנסות לפתוח בדיון ולעשות ככל יכולתך כדי לתקן את הנושא.
בכל מקרה, תגובה לביקורת שלילית באתר חוות דעת מראה שאתה קשוב וכי אכפת לך משביעות הרצון של הלקוחות שלך ואיך הם מרגישים לגבי השירות שסיפקת להם.
מי יודע, אולי תוכל ללמוד משהו מכל סקירה שלילית כדי לשפר את השירות שלך בסופו של דבר.
אם אתה עורך דין המבקש עזרה בניהול המוניטין המקוון שלך או מעוניין לקבל יותר ביקורות חיוביות, למד עוד על שירותי ניהול מוניטין לעורכי דין וצור קשר עם המומחים שלנו.
שאלות נפוצות
מה זה ניהול מוניטין לעורך דין?
יצירת פרופיל חיובי למותג או משרד שלך וחיזוק תוצאות החיפוש כדי ליצור הגנה ולצמצם נזקים מפני איומים חדשים, בעיות עתידיות ומידע שלילי ברשת.
מי צריך ניהול מוניטין באינטרנט?
הניסיון שלנו מצביע על כך שבדרך כלל מי שזקוק לשירות זה הוא אדם או ארגון המתמודדים עם תדמית שלילית באינטרנט, אולם בעזרת אסטרטגיות מתקדמות של מומחי ניהול מוניטין ניתן למנוע תדמית כזו מלכתחילה על ידי שיפור הנראות הדיגיטלית ויצירת פרופיל חיובי לכן כל אחד צריך ניהול מוניטין.
כמה עולה שירות ניהול מוניטין?
המחיר משתנה בהתאם לפעולות והשירותים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים, פיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש, הסרת מידע שלילי ועוד. הכנסו לאתר, מלאו את הטופס בדף צור קשר והגישו בקשה להצעת מחיר.