הדחקת אזכורים שליליים בגוגל ומחיקת כתבות מגוגל
הדחקת אזכורים שליליים בגוגל. אנחנו נמצאים בעידן הטכנולוגי והחדשני שבו כמעט על כל אדם יש מידע בגוגל.
כיום, בין אם אתם בעלי עסק פרטי ובין אם אתם שכירים.
ללקוחות שלכם, או למעסיקים שלכם יש את הגישה לעשות עליכם חיפוש בגוגל.
הקלקה פשוטה של השם שלכם או שם החברה שבה אתם עובדים תיתן הרבה מאד מידע עליכם.
אין באמת יכולת לדעת האם המידע שקיים עליכם בגוגל הוא אמיתי ונכון.
כך שאנשים יכולים גם לכתוב עליכם בזדון מידע שקרי.
על מנת לפגוע במוניטין שלכם. בגוגל, אין יכולת לאמת והמידע חשוף לכל העולם.
מחיקת אזכורים שליליים בגוגל היא אחת הדרכים לטפל במוניטין החיובי שלכם, או של העסק שלכם.
חשוב לדעת שיש הבדל משמעותי בין הסרה טוטאלית של איזכורים בגוגל לבין פעולות אחרות בנושא.
התמודדות עם הרשתות החברתיות והמוניטין שלכם
אין ספק שהפלטפורמות של הרשתות החברתיות, האתרים המקצועיים שנותנים במה לחוות דעת.
הבלוגים השונים והאפליקציות, מאפשרים את היכולת לכתוב ביקורת על כל אחד ואחת מאיתנו.
יש לכך יתרון, כי ניתן לקבל חוות דעת אותנטית.
אך מצד שני, אם למישהו יש כוונה בזדון לפגוע במוניטין בקלות ניתן לעשות זאת. הטוקבקים הם האסון של העידן הדיגיטלי.
כשמדובר בעסקים וחברות, אין ספק שיש כאן הפסד כלכלי ולא רק פגיעה במוניטין.
לכן קיים השירות של דחיקת אזכורים שליליים בגוגל על מנת שאלו לא יופיעו ראשונים בחיפוש.
קיימת גם האופציה של מחיקת כתבות מגוגל אך היא מורכבת יותר ונפרט עליה בהמשך.
הדחקת אזכורים שליליים בגוגל – מי יכול על גוגל?
אחד מהאתגרים היותר גדולים של בעלי עסקים או אישי ציבור, וסלבס הם שאין להם באמת שליטה על גוגל.
משמע, הם לא באמת יודעים איך להסיר איזכורים שליליים או לדחוק איזכורים שליילים.
אין באמת הבטחה שאזכורים שליליים אכן ימחקו או יודחקו מטה.
אבל על מנת לפחות לנסות, כדאי לעשות זאת אצל אנשי מקצוע שזוהי ההתמחות שלהם.
אם ראיתם שנכתבה עליכם כתבה לא טובה, הדבר הראשון שתוכלו לעשות הוא לפנות אל בעל האתר.
מטרת הפניה תהיה בקשה להסיר את התוכן הבעייתי.
בעל האתר לא חייב להסיר את התוכן, ולכם יש כלים מסוימים שתוכלו לפעול לפיהם.
אם אינכם יודעים מיהו האדם שמפרסם עליכם את המידע הפוגעני זה בהחלט מסבך את העניין.
אבל אנשי המקצוע שתשכרו לצורך הטיפול בנושא ידעו איך להגיע אל בעלי האתר.
אם לא, תמיד יוכל אותו מומחה לניהול מוניטין ששכרתם לכתוב מכתב מקצועי.
מכתב זה הוא בעל פרמטרים מסוימים לגוגל על מנת לבקש להסיר את התוכן.
אם בעל האתר שהתוכן הפוגעני עליכם הוא לא מישהו עם דעה בעייתית אז סביר להניח שהוא יסיר את התוכן.
ישנם מקרים שזה עלול להסתבך ובעל האתר יבקש מכם הוכחה שאכן המידע שהגיע אליו שקרי.
ביכולתכם לבקש למחוק את התוצאות השליליות הללו אבל זה יעשה בפניה ישירה אל גוגל.
וחשוב שתדעו שצריך לפעול בנסחים מסוימים בנושא הזה.
גוגל עצמה לרוב לא ממהרת להסיר איזכורים מאתרים.
אלא אם כן בעל האתר הפר את הנהלים של גוגל עצמה.
איך מנהלים מוניטין ברשת?
אין שום ספק שהנושא של ניהול מוניטין בגוגל הוא אחד הרגישים היות ומדובר בכרטיס הביקור הכי חם באינטרנט.
עסקים רבים מסתמכים על המיקומים שלהם בגוגל. אנשי מקצוע רבים מסתמכים על הלידים שלהם.
ואישי ציבור וסלבס רבים נמדדים על סמך הפרסומים הקיימים עליהם בגוגל.
כך שכל התחום של ניקוי מוניטין ברשת הוא אחד המבוקשים ביותר בעולם הדיגיטלי והויראלי של היום.
ולכן אם אתם מעוניינים בכך, עליכם למצוא מומחה ניהול מוניטין מקצועי ובעל נסיון.
מומחה שידע בדיוק איך צריך להתנהל מול גוגל.
מה צריך לכתוב, ומול מי אפשר לפתור את נושא האיזכורים השליליים ברשת.
רצוי מאד שהנושא של ניהול מוניטין אישי ינהל על ידי האנשים המתאימים לכך.
כך שאין צורך שתנסו להיות גיבורים כאן ותנסו לעשות זאת לבד.
לנסות לעשות את זה לבד יקח לכם הרבה מאד זמן.
וסביר להניח שהתוצאות שגם כך לוקח להן זמן לעלות ברשת, יתעכבו אפילו עוד יותר.
בין אם מדובר בפניה אל גוגל עצמה, או בדחיקת ומחיקת אזכורים.
אלו תהליכים שלוקחים זמן, ועל כן נשימה עמוקה וסבלנות נדרשים בסיטואציה הזאת.
האם זה מקובל להסיר אזכורים שליליים ברשת
אין ספק שזה לא קל להדחיק או להסיר מוניטין שלילי מהרשת.
אך השאלה האם זה מקובל או מוסרי פחות רלוונטית במקרה הזה.
בסופו של דבר כולנו משווקים את עצמנו.
זה לא באמת משנה אם אתם אנשים פרטיים שמוכרים מוצרים כלשהו.
אנשי עסקים שמעוניינים בחשיפה. מנהלים בכירים שמעוניינים במוניטין טוב ברשת.
או אושיית ציבור או רשתות חברתיות.
כל אחד ואחת מאיתנו משווק את עצמו הרשת היא כרטיס הביקור שלנו.
אחת התביעות היותר נפוצות כיום הן תביעות לשון הרע.
והן קורות בגלל הטוקבקים ברשת, והאזכורים ברשתות החברתיות.
טוקבקיסטים ממהרים בלשון חדה ואצבע קלה על ההדק להוציא דיבתם של אחרים.
וישנם, לא מעט אנשים אמיצים שלא משיבים אש באותה הדרך, אלא באופן חוקי.
בסופו של דבר חשוב שמוניטין יהיה נקי, ובגוגל, זה אפילו חשוב עוד יותר כיום.