איך לקבור או לדחוק תוצאות שליליות בגוגל

    הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם








    אתה לא יכול תמיד להסיר מידע שלילי מתוצאות החיפוש שלך, אבל אתה יכול לעשות משהו בעניין. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לדכא או לקבור תוצאות שליליות בחיפוש בגוגל כדי לשפר את המוניטין שלך.

    לקבור תוצאות שליליות בגוגל

    אם מצאת מאמר זה כיצד לדכא תוצאות חיפוש שליליות, סביר להניח שכבר הבנת כיצד חברות ניהול מוניטין דיגיטלי עובדות.

    לכן אתה יודע שכמעט בלתי אפשרי שתוצאת חיפוש שלילית תוסר לחלוטין מגוגל.

    הדרך היעילה ביותר לשפר את המוניטין המקוון שלך היא לבצע דחיקת תוצאות שליליות בגוגל על ידי דיכוין בתוצאות החיפוש.

    איך? על ידי שיפור תוכן רלוונטי וחיובי, אתה תביא לתוצאות לא רצויות להידחק מהדף הראשון של גוגל.

    ראשית, בואו נראה מדוע חשוב לשלוט במה שאנשים מוצאים כאשר הם מחפשים בגוגל את שם העסק שלך או שם של מנהל בחברה.

    מדוע חשוב לדכא תוצאות חיפוש שליליות

    חיוני לקבור תוצאות חיפוש שליליות בגוגל לא רק עבור דימוי המותג שלך, אלא גם עבור השם שלך.

    אפילו תוצאת חיפוש שלילית אחת יכולה ליצור דימוי לא בריא לך ולמותג שלך.

    יותר אנשים מתמיד מסתמכים על גוגל שיגיד להם עם מי יש להם עסק.

    למעשה, מחקרים שנערכו בשנת 2019 הראו כי 86 אחוז מהמשתתפים אמרו כי ביקורות שליליות ברשת משפיעות על החלטות הקנייה שלהם.

    ראוי לציון, נכון? יתרה מזאת, תוצאת החיפוש האורגנית הראשונה בגוגל מקבלת בממוצע 33% מנתח התנועה על פי search engine watch.

    לעומת זאת, פחות מאחוז מהמחפשים קראו תוכן מהעמוד השני בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל.

    זה ממחיש שלמרות המבנה והאלגוריתם המשתנה ללא הרף של העמוד הראשון של גוגל, הוא מודיע בגלוי על ההחלטות העסקיות של הלקוחות.

    קבירת תוכן לא חיובי מעניקה למוניטין של המותג שלך את הנראות החיובית לה הוא ראוי.


    האם אוכל להסיר תוצאות חיפוש שליליות מגוגל?

    אם אינך מתכוון ללמוד כיצד להסיר תוצאות חיפוש שליליות מגוגל, אני חוזר ואומר שזה כמעט בלתי אפשרי.

    יש רק כמה נסיבות בהן אתה יכול להסיר משהו מגוגל.

    יתר על כן, התהליך מפרך מאוד ובדרך כלל מביא למבוי סתום.

    חשוב לציין כי גם אם מנהל אתר מכבד את בקשת ההסרה שלך, ייתכן שעדיין תצטרך למחוק את הקישורים השליליים מהאינדקס של גוגל.

    אבל זה עובד רק אם התוכן כבר לא קיים.

    אז התשובה הפשוטה היא: כן, בחלק מהמקרים תוכלו להסיר תוצאות חיפוש רעות מגוגל.

    עם זאת, סביר יותר שתצטרך לדכא או לדחוק במקום זאת את תוצאות החיפוש של גוגל.

    כיצד לקבור תוצאות חיפוש בגוגל - סקירה כללית

    למרות שמו, קבירת תוצאות חיפוש שליליות עוסקת יותר בהעלאת תוכן מותג חיובי מאשר דחיקת דברים רעים.

    זאת באמצעות שילוב של ניהול מוניטין וטכניקות קידום אתרים.

    אבל מה ההבדל?

    SEO מול ORM

    SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) הוא תהליך של דירוג דומיין יחיד עבור מילות מפתח רבות ושונות.

    ORM (ניהול מוניטין מקוון), לשם השוואה, מדרג אתרים רבים ושונים עבור קבוצה קטנה של מילות מפתח ממותגות.

    במילים אחרות, ORM משתמשת בעקרונות SEO בכדי לעצב את רגשות המותג על ידי שליטה על הנרטיב הכללי של תוצאות מנוע החיפוש שלך.

    אבל לא הכל עניין של שיפור ושיקום מוניטין פגום.

    ORM עוזרת גם למותגים לפקח על תוצאות החיפוש בגלל סכנות לא ידועות, להגן מפני אירועים עתידיים ולהעריך את הסיכון המוניטין.

    ובדיוק כמו ב- SEO, אינך יכול להשיג תוצאות לאורך זמן ללא עבודה איכותית.

    איכות חיונית להצלחה

    אם אתה מנכ”ל עם סוגיות של מוניטין, רוחב העבודה הדרוש לבניית מוניטין חיובי הוא לא קטן.

    זה לא משהו שאתה יכול לעשות מהירות או בחצי מאמץ.

    חשוב מכך, לא כדאי לעשות זאת לבד או להפקיד זאת בידי חברה באיכות נמוכה המשתמשת בטקטיקות אפלות שגוגל יכול לעלות עליהם.

    מותגים שעובדים עם חברת ניהול מוניטין מקוונת מוכחת כמונו נוטים יותר להתאושש ממשבר במהירות.

    ניהול מוניטין איכותי נחוץ כדי לבנות שוב את הרושם הראשוני שלך באינטרנט.

    כיצד לדחוף תוצאות חיפוש שליליות בגוגל באמצעות ניהול מוניטין בגוגל

    אם אתה רוצה להיפטר מביקורות רעות או שאתה צריך להסיר מאמרים חדשותיים מגוגל, האפשרות היחידה שלך יכולה להיות לדכא אותם.

    ORM דוחף תוצאות חיפוש שליליות באמצעות מספר טקטיקות, וכל אחת מהן מספקת קטע חשוב בפאזל לניהול מוניטין ברשת.

    1. גיבוש אסטרטגיה להעברת הסיפור

    הצעד הראשון לקבור תוצאות חיפוש שליליות הוא פיתוח אסטרטגיה לניהול מוניטין.

    התוכניות היעילות ביותר מצריכות צוות מומחים ייעודי על פני כמה תחומים כדי לפקח אחר תוצאות החיפוש שלך בגוגל ולעקוב אחר נקודות חולשה והזדמנויות.

    אסטרטגיית ORM דורשת משאבים רבים כדי למצוא אזורים מרכזיים לצמיחה, תוך מיקוד גם לתוצאות חיפוש שליליות בכדי לקבור אותם בקרקעית עמודי תוצאות החיפוש.

    אסטרטגיה זו חייבת להיות בנויה על מאמציהם של צוות משולב היטב של אנליסטים לקידום אתרים, מומחי שיווק דיגיטלי, עורכי תוכן, מומחים בתחום ההקמה לבניית קישורים נכנסים ומנהלי פרויקטים.

    2. ביצוע אופטימיזציה לאתר האינטרנט הראשי שלך

    זה אולי נראה כמו נתון, אך לעיתים קרובות אסטרטגיות שיווק דיגיטליות לא מצליחות להתחשב ב- ORM בעת ביצוע אופטימיזציה של שמות דומיין ודפי אינטרנט.

    רוב בעלי העסקים מתמקדים יותר ב- SEO שלא מבוסס על המותג מאשר במוניטין.

    ואף על פי שיש להם דברים במשותף, ישנם כמה הבדלים עיקריים בעת ביצוע אופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לדרג היטב עבור חיפושים ממותגים.

    3. בניית נכסים דיגיטליים נוספים

    בדרך כלל יש 10 תוצאות בדף הראשון של גוגל, ולכן זה ידרוש הרבה יותר מאתר אחד ומחשבון טוויטר כדי לעקוף מאמרים שליליים.

    כמעט כל עסק זקוק לנכסי אינטרנט מרובים בכדי לדכא ביעילות את תוצאות החיפוש השליליות ולהגביר את המודעות החיובית למותג.

    4. קבע נוכחות פעילה באתרי מדיה חברתית

    מנהלים רבים עסוקים מאוד ואין להם את הזמן או המשאבים הדרושים לניהול חשבונות ברשתות החברתיות.

    בין פייסבוק, אינסטגרם, טומבלר, טוויטר ולינקדאין בלבד, זה יכול לקחת שעות של זמן לפקח על כל פרופיל לצורך מעורבות משתמש מתאימה.

    אנו נבצע אופטימיזציה לפרופילים שלך. נפרסם באופן פעיל וקיים קשר עם לקוחות ומובילי דעה בענף שלך.

    חשוב מאוד לעקוב אחר מרחב זה גם לצורך ביקורות שליליות.

    5. פרסום תוכן ממוקד, מותאם ואיכותי במיוחד

    האלגוריתם של גוגל סורק ללא הרף את האינטרנט בחיפוש אחר תוכן חדש כדי לספק את צרכי המחפשים.

    לאחר מכן מנוע החיפוש מאנדקס ומארגן תוכן סביב ישויות ונושאים.

    ככל שגוגל מגלה יותר תוכן סביב נושא ספציפי, כך סביר יותר שהוא יראה נושא זה כרלוונטי.

    לכן גוגל ממשיך לשרת את התוכן הזה – בין אם תרצו או לא.

    קו ההגנה הטוב ביותר שלך הוא לייצר תוכן ממוקד במיוחד כדי לשנות את הנרטיב לטובתך.

    עם זאת, זה לא קל כמו שזה נראה.

    קבלת החלטות שגויות עלולה להקשות עוד יותר על דיכוי תוצאות החיפוש השליליות.

    6. זיהוי ושיפור תוכן חיובי באמצעות SEO

    השלב האחרון כולל סריקת תוצאות החיפוש לכל הזדמנות אפשרית לקידום החברה או המותג האישי שלך.

    סוג זה של עבודה מכונה לעתים קרובות ניהול מוניטין בגוגל של SEO.

    מכיוון שאתרים ותכנים חדשים ממשיכים לצוץ בעמודי תוצאות החיפוש, זהו תהליך מתמשך שדורש מעקב.

    לכן, תזדקק למומחה SEO מנוסה כדי לבצע את המחקר הדרוש.


    לוקח זמן לקבור תוצאות חיפוש שליליות - התחל עכשיו

    תוכן לא רצוי באינטרנט לא נעלם רק עם הזמן.

    עליכם לנקוט בפעולות כדי לדחוף את תוצאות החיפוש השליליות למטה.

    אבל חשוב גם לנקוט בגישה הנכונה.

    טקטיקות זולות ו”מלוכלכות” בעיני גוגל אולי נראות ידידותיות לתקציב, אך לעיתים רחוקות מאוד הן עובדות.

    למעשה, לעתים קרובות הם עלולים לגרום לבעיות גדולות יותר בהמשך הדרך.

    הלקוחות, השותפים, העובדים העתידיים והלקוחות כולם מסתמכים על גוגל שיאמר להם כיצד לנהל עסקים והיכן להוציא את כספם.

    אנו עובדים בשותפות איתך כדי לספר את הסיפור שלך בצורה הטובה ביותר.

    צור קשר עוד היום בכדי להשתלט על תוצאות החיפוש שלך.

    שאלות ותשובות

    מה זה דחיקת תוצאות שליליות בגוגל?

    בעזרת אסטרטגיות מתקדמות של מומחים לניהול מוניטין בגוגל ניתן לבצע הסרה או דחיקה של מידע שלילי בתוצאות החיפוש של גוגל אודות אדם או ארגון.

    גיליתי מידע שלילי עליי בגוגל, מה לעשות?

    הכנס לאתר שלנו. המומחים שלנו יבצעו מחקר מעמיק וייבנו עבורך אסטרטגיה מותאמת אישית כדי להיפטר מאזכורים שליליים ושפיכת אור חיובי עליך ועל העסק שלך. הגש בקשה להצעת מחיר.

    גיליתי אזכור שלילי שיקרי עליי, למה גוגל מאפשר זאת?

    מידע שלילי מושך המון תשומת לב ולכן הוא בדרך כלל מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. ישנם מספר דרכים לפתור זאת אך יש לזכור, המטרה של גוגל היא לא לקבוע אם מידע מסוים הוא נכון או לא, אלא לזהות איזה אינפורמציה ברשת הכי רלוונטית למילת החיפוש של הגולש.

    מה המחיר של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל?

    המחיר מאוד תלוי בכמות המידע השלילי איתו אדם או ארגון מתמודדים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים ופיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש. הכנסו לאתר והגישו בקשה להצעת מחיר.

    איך הסרת תוצאות שליליות בגוגל משפרת את המוניטין שלי?

    כתבה שלילית או אזכור שלילי אודות אדם או ארגון עלולות לפגוע מאוד בפעילות העסקית ולגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע למתחרים. על ידי הסרת מידע שלילי וניהול מוניטין איכותי, לקוחות ישובו לקבל את תחושת הביטחון הנדרשת כדי לבחור בשירותים שלכם.