מחיקת חיפושים בגוגל בעזרת ניהול מוניטין
מחיקת חיפושים בגוגל. אם חשבתם עד היום שפרסום שלילי בגוגל הוא כתם לכל החיים – תשמחו לגלות שאפשר וכדאי למחוק פרסומים שמזיקים לכם מתוצאות החיפוש.
אזכור שלילי בגוגל עלול לפגוע בנו כאנשים פרטיים וכבעלי עסקים.
כיום כאשר רבים מבצעים חיפוש אודותיכם לקראת פגישה רומנטית, קבלה למקום עבודה, חתימה על חוזה שכירות או שותפות עסקית, עלינו לדעת לנהל נכון את המוניטין שלנו ברשת.
לצערנו, לא צריך להתאמץ יותר מדי בשביל להציג אדם או עסק בצורה שלילית אונליין.
מחיקת חיפושים בגוגל עם דגש על פרסומים שליליים, תהיה מורכבת וממושכת יותר, אך מדובר במשימה אפשרית.
בעזרת טכניקות מתקדמות ניתן להסיר תוצאות שליליות בגוגל.
מהו ניהול מוניטין?
אחד המושגים הראשונים שאתם צריכים להכיר בכדי לנהל נכון את התדמית שלכם אונליין הוא ניהול מוניטין.
המונח מתייחס לאופן בו אתם מוצגים באופן אישי בעולם הווירטואלי.
המוניטין שלכם מתבסס על פרסומים ברשתות החברתיות, פרסומים בפורומים, תגובות בבלוגים, כתבות, חוות דעת וכל פרסום אחר אונליין שמתקשר לשם שלכם.
על מנת לבחון את המוניטין שלכם ולבדוק האם ישנם פרסומים שליליים שמזיקים לכם – כל שעליכם לעשות הוא לחפש את השם שלכם בגוגל ולבחון את התוצאות.
אם קבלתם אלפי תוצאות חיפוש לשם שלכם או לעסק שלכם, אין צורך לבחון את כל העמודים.
רוב הגולשים מעיינים רק בתוצאות החיפוש שמוצגות בדף הראשון ובדף השני.
נדירים מקרים בהם גולשים טורחים לבחון תוצאות שמופיעות בעמוד השלישי או בעמודים הבאים אחריו בתוצאות החיפוש.
איך מסירים פרסומים שליליים בגוגל?
מיד כאשר גיליתם פרסום שלילי אודותיכם כדאי להתחיל לפעול.
ישנם רבים שטוענים שאין דבר כזה פרסום שלילי, אך במבחן המציאות, פרסום שלילי עלול לגרום לכם לנזק חברתי, כלכלי, תעסוקתי ואישי.
קיימות היום מספר טכניקות באמצעותן נצליח לוודא שאיש לא ייחשף למידע שמציג אתכם באור שלילי.
טכניקות ניהול מוניטין בגוגל מאפשרות לכם לשלוט באופן מלא באופן בו אתם מוצגים בעולם הווירטואלי ולדחוק אל עמודים נסתרים מידע שלילי.
פנייה אישית אל בעל האתר או הגורם המפרסם
מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל תתחיל בפנייה אישית אל בעל האתר בבקשה שיסיר את הפרסום השלילי.
ברוב המקרים בעלי האתרים אינם ממהרים להסיר פרסומים שליליים בטענה שמדובר בחוות דעת ומתוך הגנה על חופש הביטוי.
בעלי אתרים כן ממהרים להסיר פרסומים שליליים ואף מפרסמים התנצלות רשמית כאשר מדובר במקרה של הוצאה דיבה או שיימינג.
כל בעל אתר יעדיף להסיר פרסומים בכדי לחסוך לעצמו תביעה בבית משפט והתעסקות עם עורכי דין.
אם קבלתם תשובה שלילית מבעל האתר או לא קבלתם כל תשובה לפנייה שלכם, כדאי לנסות לפנות אל בעלי תפקידים אחרים בארגון.
סביר להניח שמנהלי האתר וצוות הקידום יכירו במשמעות של הפרסום בעבורכם ויסכימו לעזור לכם בתמורה לתשלום סמלי או הטבה כלשהי.
מחיקה של הפרסום מהאתר היא הדרך המהירה והיעילה ביותר להעלמת הפרסום השלילי ותיקון המוניטין שלכם.
מחיקת חיפושים בגוגל תוך הסרת הקישור
חברת גוגל היא תאגיד ענק ורב עצמה.
רובנו סבורים שאין אפשרות לפנות אל חברת גוגל בבקשה להסיר פרסומים, אך בפועל, חברת גוגל מפעילה מערך שירות שנותן מענה ללקוחות וגולשים בכל רחבי העולם.
אם תשלחו פנייה אל שירות הלקוחות של גוגל אתם תקבלו תשובה.
לרוב, התשובה תהיה שלילית היות וגוגל אינה דוגלת במחיקת פרסומים שליליים מתוצאות החיפוש.
חברת גוגל תסכים להסיר פרסומים שליליים במהרה כאשר הפרסום כולל פרטים אינטימיים אודות אדם מסוים.
פרסום עמוד חדש תחת אותו הדומיין
אחת הטכניקות המוצלחות ביותר להעלמת פרסומים שליליים וניהול מוניטין היא פרסום של עמוד חדש תחת אותו דומיין.
מנוע החיפוש של גוגל אינו נוהג להציג שתי תוצאות חיפוש שמגיעות מאותו דומיין תחת אותה מילת מפתח.
כל שעליכם לעשות בכדי לדחוק את הפרסום השלילי מתוצאות החיפוש הוא להעלות לרשת מאמר חיובי עם אופטימיזציה טובה על אותו הביטוי (השם) שתרצו לקדם.
כך למשל, במידה ותרצו להעלים פרסום שלילי שמקורו בדומיין של מאקו או כלכליסט, עליכם לדאוג להעלות מאמר חדש לדומיין של מאקו או כלכליסט ולקדם אותו באמצעות קישורים נכנסים.
כתיבת ערך בוויקיפדיה
מנועי החיפוש של גוגל סומכים על הפרסומים של ויקיפדיה ונוהגים לאנדקס דפים של ויקיפדיה בראש תוצאות החיפוש.
אם תצליחו לייצור ערך בויקיפדיה על שמכם העמוד יקבל דירוג גבוה בגוגל וניתן יהיה להוציא קישורים מתוך הערך.
דרך נוספת היא קניית קישורים ממקורות חזקים באינטרנט.
למרות שקישורים מוויקיפדיה ידועים כקישורי NOFLLOW יש להם ערך רב.
בכדי לפתוח ערך חדש בוויקיפדיה ולצלוח את העריכה הקשוחה של ויקיפדיה, כדאי לפנות אל אחד העורכים ולשכור את שירותיו.
ההשקעה בערך משלכם בוויקיפדיה מביאה עמה יתרונות רבים.
פרסום של מאמרים מטעמכם באתרי החדשות המובילים
גם אתם בוודאי שמתם לב שמנועי החיפוש של גוגל מאנדקסים במהירות מידע שמופיע באתרי החדשות הגדולים.
באופן טבעי, מאמר שנושא את שמכם (ביטוי ללא תחרות במנועי החיפוש) יעלה מיד אל ראש תוצאות החיפוש וידחק למקומות נמוכים יותר את העמוד עם הפרסום השלילי.
אתרי החדשות הגדולים מאפשרים היום פרסום מאמרים בתשלום כך שתצליחו בקלות לפרסם מאמר, לקדם אותו את העמוד הראשון ולדחוק משם את הפרסום השלילי.
פרסמו מאמרים בכל אתרי החדשות המובילים ותצליחו במהרה להעלים את הפרסום הבעייתי אל העמוד השני או השלישי בתוצאות החיפוש.
חזקו וקדמו את הפרסומים החיוביים ותצליחו לבנות לעצמכם מוניטין מנצח.