ניהול מוניטין לאנשי ציבור, פוליטיקאים ומפורסמים

    הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם








    התדמית והמוניטין שלך הוא הכל כשאתה סלב או איש ציבור. עיתונות שלילית מונעת מכם הזדמנויות לככב בשובר הקופות הבא או להכנס לתפקידים בכירים בתחומכם.

    שירותי ניהול מוניטין לאנשי ציבור ומפורסמים יחזירו את האיזון לתוצאות החיפוש שלכם בגוגל ונבנה עבורכם חסינות מפני תקריות ומשברים עתידיים.

    ניהול מוניטין לאנשי ציבור וסלבריטאים

    ניהול מוניטין לאנשי ציבור ומפורסמים

    זה אף פעם לא קל לתקן מוניטין פגום באינטרנט. ולגבי מישהו שנמצא באור הזרקורים כל הזמן, האתגר הזה הופך לגדול הרבה יותר.

    זו הסיבה שניהול מוניטין לסלבריטאים ואנשי ציבור הוא קריטי עבור כוכבים ידועים, כוכבי ריאליטי, בדרנים, במאים, מפיקים, פוליטיקאים וספורטאים מקצוענים.

    ידוענים הם לא רק אנשים, הם גם מותגים ולפעמים גם ברמה בינלאומית. לרוע המזל, הסלבריטאים גם חשופים לאותם נושאי מוניטין המשפיעים על מותגים גדולים.

    כתוצאה מכך, נדרשת רמת ניהול הדומה לזו של תאגיד או מותג.

    בין אם אתה צריך לשקם את המוניטין שלך בעקבות ידיעות שליליות שהפכו לויראליות, או להסיר תמונות כלשהם שאינכם מעוניינים לחשוף ולהתכונן למשבר שמתקרב, אנו מסוגלים להתמודד עם סוגיות אלו.

    התמודדנו עם אתגרים דומים עבור מנכ”לים של חברות גדולות, וכוכבים מפורסמים אחרים.

    בין אם הבעיה היא ביקורת רעה, כתבה שלילית, או מידע אישי רגיש, אל תחכו שהבעיה תעלם מעצמה.

    ברוב המקרים, הבעיות נעשות גרועות יותר אם לא מטפלים בהם. למה?

    כי חדשות שליליות מושכות קליקים וקישורים אשר גורמים למנועי חיפוש לדרג אותם גבוה יותר.

    כתוצאה מכך, אתרי אינטרנט אחרים עלולים לראות את הכתבות ולכתוב מאמרים דומים.

    המטרה שלנו היא להפוך את היוצרות כך שעורכים באינטרנט ימצאו, ידונו ויקשרו אל הסיפורים החיוביים ביותר עליכם ועל המותג שלכם,

    לכן נמליץ על הסרת\דחיקת תוצאות שליליות בגוגל.


    איך אנחנו מבצעים ניהול מוניטין לסלבריטאים וידוענים בציבור?

    משברים של סלבריטאים נוטים להתפתח בתקופת זמן קצר של בין ארבעה לשישה שבועות.

    במהלך תקופה זו התקשורת מתמקדת מאוד בחשיפת הסיפור לפני שהיא ממשיכה הלאה.

    עם זאת, 30-40 ימים אלה יכולים להפיק מאות מאמרי חדשות שליליים שישארו בתוצאות החיפוש ויעקבו אחר השם שלכם זמן רב לאחר סיום האירוע.

    שירותי ניהול מוניטין לסלבריטאים ואנשי ציבור שלנו נערכים הרבה מעבר למחזור החדשות שגרם לנזק בכדי להגן על התדמית שלך מפני איומים מהעבר, בהווה ובעתיד.

    להלן סקירה כללית לתהליך שלנו:

    ניתוח הנושא

    אנו מנתחים ומסווגים בקפדנות מאות תוצאות חיפוש ותמונות כדי לאמוד את הרגש כלפי המותג האישי ואת צפיפות החומרים בנושא.

    ניתוח SEO

    בשלב הבא שמנו כל מאמר (חיובי או שלילי) תחת המיקרוסקופ של SEO כדי לקבוע מה גורם לו להיות מדורג בגוגל.

    אנו מנתחים מידע כמו סמכות, מחבר תוכן, פרופיל קישורים, שיתופים חברתיים, צפיפות מילות מפתח, ועוד נתונים נוספים.

    זיהוי אבטחה ובקרה של נכסים

    סיפורי חדשות ויראליים מסתובבים ברשת ללא שליטה בזמן משבר.

    אנו מסתכלים על אבטחת כל הנכסים הדיגיטליים שבבעלותך בכדי להגדיל את תוצאות החיפוש שלך ולעצור את העיתונות השלילית.

    ככל שאתה שולט ביותר תחומים ממותגים, כך קל יותר לשלוט על מחזורי חדשות שליליים.

    בהתאם לתרחיש שלך, ייתכן שנצטרך לבצע פעולות על מנות להחיות מחדש את המוניטין האבוד שלך.

    הקמת רישות ידידותית

    לרוב אנו מגלים שסלבריטאים עסוקים מדי בכדי לקדם את כל היוזמות החיוביות שלהם, כך שהרוב המכריע עובר מבלי משים לב.

    כדי לבנות נרטיב חיובי יותר סביב שמכם, אנו ממפים את הרשת הידידותית שלכם.

    זה כולל את כל הקשרים החיוביים והתרומות שלך לחברה.

    אנו מחפשים קשרים לצדקה, קרנות, חברות, מוצרים, פילנתרופיה, הישגי קריירה וחסויות.

    פיתוח אסטרטגיה מותאמת

    אנו נבנה אסטרטגיה ייחודית להסרת מידע שלילי מתוצאות החיפוש בגוגל ונחליף אותו לתוכן חיובי.

    האסטרטגיות שלנו כוללות לעתים קרובות פרסום ממוקד, הפצת הודעה לעיתונות, המלצות על מדיה חברתית ויצירת קישורים חיוביים.

    הייחודיות ללקוחות ניהול המוניטין של ידוענים, אנו עשויים גם להמליץ ​​על הצהרות, תמונות וסרטונים מסוימים לציבור.

    ביצוע התכנית

    לאחר שנתחיל לעבוד, נשתמש בידע הרחב שלנו בנושא אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי לדחוף תכנים חיוביים לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש שלך.

    ניטור רציף של מוניטין מקוון באתרי חדשות ומדיה חברתית כדי שלא ניתקל בהפתעות בהמשך.

    לאחר שאנו ממזערים פרסום שלילי, אנו ממשיכים לחזק את נוכחותך המקוונת ולשמר אותה בעזרת תכנים חיוביים.

    אתגרים ייחודיים של ניהול מוניטין של ידוענים

    הטבע הוויראלי של העיתונות הרעה

    מיותר לציין כי אנשים מפורסמים נוטים יותר למשוך עיתונות שלילית כאשר הדברים משתבשים.

    אבל לא סתם מגזינים לא מוכרים מפיצים רכילות שקרית. אתרי חדשות מכובדים יאספו גם את הסיפורים השליליים שלך.

    אל תתבלבלו, אתרים אלה קשה מאוד להעלים מתוצאות החיפוש שלכם. למעשה, חברות ניהול מוניטין אחרות טוענות שאי אפשר להסיר אותן.

    החדשות הטובות הן שאנחנו לא סוכנות ניהול מוניטין ממוצעת.

    תוצאות החיפוש של ידוענים ואנשי ציבור הן גם הפכפכות להפליא בגלל זרם מתמיד של תוכן טרי.

    בין אם סתם לשתות נס באיזה בית קפה בתל אביב, מכות במועדון או הגיבו איזו תגובה גזענית בטוויטר, מישהו כנראה יכתוב על זה ברשת.

    כפי שכתבנו בעבר, עסקים במצב ניהול משברים נדרשים לעקוב אחר תוצאות מנוע החיפוש שלהם ואתרי רשתות חברתיות מסביב לשעון כדי לשמור על תדמיתם הציבורית.

    באופן דומה, ניהול מותג ידוענים דורש ערנות ברמת משבר בגלל היקף התוכן העצום שנוצר בכל יום.

    אם מאמר שלילי הוא שנוי במחלוקת או שווה חדשות ותשומת לב, הוא עלול להתבצר בתוצאות החיפוש של ידוענים.

    כאשר זה קורה, הדרך היחידה לדחוק אותה היא באמצעות אסטרטגיה חזקה לניהול מוניטין.

    תזדקק לצוות של אנשי מקצוע שיעבדו לכתוב, לפרסם ולקדם תוכן חיובי שמכריע על התוצאות השליליות של גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים.

    המומחים שלנו ייבנו את תוצאות החיפוש שלכם.

    מעקב אחר מדיה חברתית של סלבריטאים

    אנו עוקבים בקפידה אחר אתרי מדיה חברתית. כפי שאתה יכול לדמיין, זו לא התחייבות קטנה.

    למרות שלא סביר להסתכל על כל ציוץ, פוסט בפייסבוק או תמונה באינסטגרם, אנו יכולים לרפרף בהם כדי לקבוע את הלך הרוח של הציבור.

    • האם זה תוכן חיובי או שלילי?
    • האם נראה כי באחד מהפוסטים מדובר בהתקפות או השמצה מבוימת?
    • כמה אמיתי האיום ומה התגובה המתאימה?
    • האם ישנו ערוץ מחתרתי של תוכן חיובי שנוכל למנף כדי לזרוק את המידע השלילי?
    • ניקח בחשבון את כל זה כאשר אנו מגדירים את האסטרטגיה היעילה ביותר למצב הייחודי עמו אתה מתמודד.

    למידע נוסף על בחירת חברת ניהול המוניטין הטובה ביותר למצבך.

    ניהול מוניטין מקוון של סלבריטאים הוא משחק שיעורי קליקים

    חמש תוצאות החיפוש הראשונות מכילות את עיקר הקליקים בגוגל ובינג.

    לכן, חיוני להבטיח עמדות מפתח אלה כדי להשפיע על התפיסה הציבורית.

    אנו ניצור ונביא המלצות אסטרטגיות ליצר דחיקת תוצאות שליליות בגוגל.

    המצב משתנה בהתאם לסוג הסלבריטאים

    ישנה התאמה אישית של התהליך בעת התמודדות עם לקוח ידוען. לדוגמה, לא היינו ניגשים למקרה של אתלט בדיוק באותה דרך בה ניגש לגישה של שחקן או שחקנית.

    ניקח לדוגמא את הספורטאי. קיים שוני בדעות ובאמונות אישיות בקרב אוהדי הספורט.

    אם אתלט נקלע לנושא שנוי במחלוקת, הזעם בקרב האוהדים הפגועים יכול לעורר שלל אזכורים שליליים.

    אמנם אי אפשר שכולם יהיו מסופקים תמיד, אך אתה יכול לנקוט צעדים להפחתת נזקי המוניטין.

    סיכויים טובים יותר עם שגיאות ברשת החברתית של סלבריטאים

    רוב הסלבריטאים פעילים לפחות ברמה בינונית במדיה החברתית, ובצדק. זוהי דרך נהדרת להתחבר לאוהדים ומעריצים ולחזק את המותג שלך.

    עם זאת, הפסקה רגעית של שיפוט עשויה ליצור פיצוץ ויראלי של חדשות שליליות המזהמות את תוצאות החיפוש שלך.

    למעשה, רוב נושאי ניהול המוניטין המקוון בימינו נוצרים בעצמם במדיה החברתית.


    למה אתה זקוק לניהול מוניטין לידוענים?

    האינטרנט לעולם לא שוכח

    בעולם הסייבר של ימינו, דרוש רק אדם אחד שיעשה צילום מסך של פוסט ברשת החברתית כדי לגרום לו להישאר לנצח באינטרנט.

    אנשים נמשכים למידע שגוי ברשתות החברתיות שהם מצחיקים, מקוממים או שערורייתיים.

    בתוך דקות מרגע הפרסום, קרוב לוודאי שנשמר הפוסט על ידי אלפי אנשים שישתפו בשמחה את העותק שלהם אם תמחק את המקור.

    מחזורי חדשות יתקדמו ושמך עשוי לדעוך מהתקשורת, אך הטעות שלך תחיה באינטרנט.

    האופי הטבוע במנועי החיפוש

    האלגוריתם של גוגל נבנה במיוחד (ומתעדכן לעיתים קרובות) כדי לשמור על נייטרליות ורלוונטיות.

    האלגוריתם בוחן טריליוני מאמרים, תמונות וסרטונים במאמץ לגלות כיצד כולם קשורים זה לזה.

    כשגוגל מכיר בכך שנושאים שונים מוזכרים שוב ושוב יחד, הוא מסיק כי חייבת להיות סוג של קורלציה בין השניים.

    ככל שהנושאים הללו מתרחשים בתדירות גבוהה יותר בהקשר לאינדקס שלך, כך הקורלציה חזקה יותר.

    זה נקרא צפיפות חיפוש, וגוגל משתמש בו כדי להציע תוצאות חיפוש קשורות.

    זה גם הבסיס של המלצות התוכן שלנו לתכנית לניהול מוניטין של ידוענים.

    יש המון אתגרים ייחודיים שמגיעים עם שמירה על מותג של סלבריטאים ואנשי ציבור, אבל אין שום דבר גדול מדי שסוכנות ניהול המוניטין שלנו לא יוכל להתמודד איתו.

    צרו קשר עם הצוות שלנו כדי לראות מה אנו יכולים לעשות עבורכם.



    הסרת תוצאות שליליות בגוגל לוקח זמן, התחילו עכשיו!

    הלקוחות שלכם והשותפים העסקיים שלכם ייפנו אל תוצאות החיפוש של גוגל כשהם מבצעים מחקר עליכם או על העסק שלכם.

    האם הם יימצאו כתבה שלילית ישנה עליכם, מסמך משפטי או תוכן שלילי אחר כלשהו? או שהם ימצאו את המוניטין שהרווחתם ומגיע לכם?

    אם אתה בעל עסק נחשב או מנכ”ל מוצלח של ארגון עם הכנסה שנתית של מיליוני שקלים ויותר, אז צור איתנו קשר ונשמח לעבוד בשיתוף פעולה.

    אנו רואים בניהול מוניטין באינטרנט או הסרת תוצאות שליליות בגוגל שותפות ארוכת טווח כדי להגן על המורשת שלך,

    ואנו לוקחים את האחריות הזאת ברצינות רבה.

    שאלות ותשובות

    מה זה ניהול מוניטין?

    יצירת פרופיל חיובי למותג או לשם שלך וחיזוק תוצאות החיפוש כדי ליצור הגנה ולצמצם נזקים מפני איומים חדשים, בעיות עתידיות ומידע שלילי ברשת.

    גיליתי מידע שלילי עליי בגוגל, מה לעשות?

    הכנס לאתר שלנו. המומחים שלנו יבצעו מחקר מעמיק וייבנו עבורך אסטרטגיה מותאמת אישית כדי להיפטר מאזכורים שליליים ושפיכת אור חיובי עליך ועל העסק שלך. הגש בקשה להצעת מחיר.

    גיליתי אזכור שלילי שיקרי עליי, למה גוגל מאפשר זאת?

    מידע שלילי מושך המון תשומת לב ולכן הוא בדרך כלל מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. ישנם מספר דרכים לפתור זאת אך יש לזכור, המטרה של גוגל היא לא לקבוע אם מידע מסוים הוא נכון או לא, אלא לזהות איזה אינפורמציה ברשת הכי רלוונטית למילת החיפוש של הגולש.

    כמה עולה שירות ניהול מוניטין?

    המחיר מאוד תלוי בכמות המידע השלילי איתו אדם או ארגון מתמודדים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים ופיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש. הכנסו לאתר והגישו בקשה להצעת מחיר.

    מהן ההשלכות של מוניטין רע בגוגל?

    מוניטין מקוון רע משפיע על הקריירה של האדם, כמו גם על היכולת של החברה לשכור כישרונות חדשים, לייצר לידים, לסגור עסקאות, להרחיב נתח שוק, למשוך משקיעים ועוד ועוד.