הסרת תוצאות שליליות מגוגל – להעלים כל זכר לשם רע
איך מבצעים הסרת תוצאות שליליות מגוגל?
תוצאות שליליות בחיפוש ברשת יכולות לפגוע בבית עסק בצורה מאוד קיצונית. מספיקה חוות דעת אחת של לקוח קנטרן או כתבה את המציגה את העסק באור שלילי כדי להרחיק עשרות לקוחות פוטנציאלים.
בימינו, אחוז גבוה מאוד מהלקוחות מחפשים מידע בגוגל לפני שהם משתמשים בשירותים של בית עסק מסוים ולכן, תוצאות שליליות בגוגל יכולות לחסל עסקים.
עסקים אלה נאלצים לפנות לשירותי ניהול מוניטין לעסקים, ניקוי מוניטין שלילי ומחיקת תוצאות חיפוש שליליות.
להפוך את הבלתי אפשרי – לאפשרי
ניהול מוניטין בגוגל ומחיקת תוצאות חיפוש
ייתכן ואתם קוראים את המאמר הזה ושואלים את עצמכם את השאלה הבאה: כיצד ייתכן שאנו מפרסמים שירותי ניהול מוניטין בגוגל או הסרת תוצאות שליליות מגוגל – ובאותה נשימה אנו אומרים שכמעט בלתי אפשרי להסיר תוצאות שליליות מהרשת?
התשובה היא שלמרות שאי אפשר למחוק תוצאות שליליות מהרשת – אפשר בהחלט להעלים אותם ולהסתיר אותם מאחורי הררים של תוצאות חיפוש אחרות.
והכי חשוב – ניתן בהחלט לבצע הסרת תוצאות שליליות מגוגל מהדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל.
הדף הראשון של תוצאות החיפוש – הדף הכי חשוב
כאשר אתם מחפשים מידע בגוגל, יש לכם (ולכל שאר האנשים בעולם) דפוסי חיפוש יחסית קבועים. אתם קופצים (לרוב) על התוצאות הממומנות, מרפרפים על 2-3 התוצאות הראשונות ולרוב מוצאים שם את מה שחיפשתם.
במקרים נדירים תחפשו גם בתוצאות 4-5. אם אין שם עדיין את המידע שאתם מחפשים, אתם תרדו עד לתוצאה העשירית בדף.
נדיר מאוד לעבור לדף השני בתוצאות החיפוש בגוגל – וזה מגובה במחקר. על פי הסטטיסטיקות הרשמיות של גוגל, כ- 85% מהאנשים כלל לא עוברים לתוצאות בדף החיפוש השני.
כלומר, מה שנדחק מעבר לדף התוצאות הראשון – כמעט לא קיים מבחינת הלקוחות. מידע זה מועיל מאוד כאשר זה מגיע לניקוי מוניטין שלילי.
דחיקת תוצאות שליליות בגוגל
שירותי ניהול מוניטין לעסקים משתמשים בסטטיסטיקות אלה על מנת לוודא שמרבית הלקוחות כלל לא ייחשפו אל המידע השלילי אודותיכם – באמצעות דחיקת תוצאות שליליות בגוגל אל הדף השני של גוגל.
זה נעשה באמצעות הצפת הרשת במידע חיובי או נייטרלי אודותיכם, בניית רשת כתבות המקשרות אחת לשנייה ופרסום כתבות בעלות תוכן חיובי באתרי חדשות.
הפילוסופיה של שירותי ניהול מוניטין היא שמלחמה ברע אינה נעשית באמצעות הוספת רע, אלא אך ורק באמצעות הוספת טוב.
באמצעות פרסום כתבות חיוביות, פתיחת אתרי אינטרנט מלאות מידע מועיל ללקוחות, פרסום סרטוני רשת ועוד.
ניהול מוניטין לעסקים
בימינו, ישנה עלייה בהבנה של חשיבות המיתוג לעסקים. עסקים מבינים שכאשר שם העסק שלהם נפגע – זה הולך איתם לכל מקום. לכן חשוב לשמור על שם עסק טוב, נקי משערוריות.
פגיעה בשם העסק – או במותג – באמצעות פרסום מידע שלילי יכול להיות הרה אסון עבור עסק. מותגים ששמם נקשר בשערוריות כאלה ואחרות רואים פגיעה גדולה במכירות כתוצאה מחרמות או פחד של הלקוחות.
אם בעבר פרסום שלילי היה מגיע לעיתונות ונשאר רלוונטי רק לשבוע בו הוא פורסם בעיתונות – בימינו התוצאות השליליות ממשיכות לרדוף אחרי העסק ולפגוע בעסק כל יום.
ניהול מוניטין לעסקים הוא דבר הדורש תחזוק תמידי. חשוב להקפיד לדאוג לדחיקת תוצאות שליליות בגוגל במהירות האפשרית כדי למזער את הנזק שנעשה לעסק.
נוסף על דחיקת התוצאות השליליות, חשוב למתג מחדש את העסק באמצעות ניקוי מוניטין שלילי וניהול מוניטין חיובי בגוגל. מחיקת תוצאות חיפוש שליליות היא פועל יוצא של עבודה טובה של קידום מידע חיובי בגוגל.
עסקים רבים דורשים ניהול מוניטין בגוגל. שמועות אומרות שאפילו חברת גוגל עצמה מעסיקה שירותי ניהול מוניטין כדי לדחוק מידע שערורייתי המתפרסם אודותיה.
ניהול מוניטין לרופאים
פעמים רבות, רופאים מוצאים את עצמם בעין הסערה אל מול תוצאות חיפוש שליליות בגוגל המבריחות לקוחות ופוגעות בשם הטוב שלהם.
שבע שנות לימודים וארבע שנות התמחות (לפחות) מביאות רופאים אל אחת העבודות הקשות ביותר. רופאים מתנהלים לרוב אל מול פציינטים הנמצאים במצבים רגשיים קשים.
אנשים אלה לעיתים אינם מצליחים להפריד בין האסון הרפואי שקרה להם לבין זהות הרופא שטיפל בהם.
שירותי ניהול מוניטין לרופאים עוזרים לדחוק את חוות הדעת השליליות שנכתבו אודותיהם בגוגל, ולהציף את גוגל במידע חיובי אודות העבודה הנפלאה שהם באמת עושים.
ראו גם: הגנה על המוניטין שלך ברשת | ניהול מוניטין ברשת