קידום אורגני באינסטגרם
כשאנחנו אומרים ש’גוגל’ שינו את העולם.
אנחנו בהחלט מתכוונים לזה.
גוגל האמריקאית החלה לתת שירותי חיפוש מידע ופרסום ברשת בשנת 1998.
החברה הוקמה על ידי סרגיי ברין ולארי פייג’.
המקימים למדו באונ’ סטנפורד. בשנת 2004, הפכה גוגל העולמית לחברה ציבורית.
גוגל הצהירה באופן רשמי שהיא מעוניינת לבצע ארגון של המידע העולמי ולהפוך אותו לנגיש לכלל העולם.
ההערכה היא שלגוגל יש יותר ממליון שרתי אירוח בעולם.
וכך גוגל מטפלים בהרבה יותר ממיליארד שאילתות.
אם כך רק הגיוני שגוגל העולמית התפתחה מאד מאז 1998.
כאשר היא מספקת שירות מידע ופרסום ברשת.
פעילה במכשירים סלולריים מכל סוג, בין היתר פעילה במחשבים ניידים ובכל דפדפן.
תוך כך, גם מפעילה את מערך הפרסום ברשת של adwords מה שבעצם מביא לה את עיקר הרווחים.
מעבר להכל, בבעלותה גם ג’ימייל, יוטיוב ואתר הבלוגים בלוגספוט שרכשה בשנת 2003.
ועוד מגוון של מוצרים נלווים כמו גוגל מיטינג, גוגל טאלק ועוד.
אתר גוגל הוא האתר הכי נצפה ברחבי האינטרנט ולמעשה, הפך להיות אתר הבית של כמעט כולנו.
החברה הפכה להיות מרכז חגיגת העסקים בשוק האינטרנט והיא מושכת תשומת לב רבה.
אם כך אין שום ספק, גוגל שינו את העולם.
יחד עם זאת, אחד הדברים שהכי שינו את עולם הפרסום הוא מערך הseo של גוגל.
קידום אורגני באינסטגרם וההיסטוריה של הseo
לפני הכל, נסביר לרגע אחד מהו SEO למי שלא לגמרי בקיא בנושא.
SEO הוא קידום אתרים אורגני.
הוא קרוי גם פרסום אורגני והוא מתבצע במנועי החיפוש.
הפרסום מתבצע בכמה פעולות מסוימות על מנת לשפר מיקומים של אתרים מסוימים.
ומתבסס על ביטויי מפתח שנשאלים במנועי החיפוש.
שיפור מיקומים, משמע, המספור שבו האתר נמצא בתוך מנוע החיפוש של גוגל.
עם הזמן, התפתח גם מערך קידום אורגני באינסטגרם המאפשר חשיפה גבוהה יותר.
אינסטגרם היא רשת חברתית שהוקמה בשנת 2010 ועם הזמן הפכה להיות אחת הרשתות הגדולות והמצליחות.
מאז שנרכשה על ידי פייסבוק, גם הותאמה למערך הפרסום הטכני של הרשת החברתית העולמית פייסבוק.
הרכישה הזאת שינתה את חוקי המשחק ללא ספק.
כי נפתחה האופציה לבצע קידום באינסטגרם ופייסבוק בו בזמן, בלחיצת כפתור.
לרוב, קידום מסוג זה מתקיים כסוג של קידום באינסטגרם בחינם לצד שירותים נוספים.
בעוד שישנה גם האופציה ליצור קמפיין באינסטגרם עם פילוח קהל יעד מדויק.
פרסום זה הוא לצורך שיווק של מוצר או שירות מסוים.
מטרת הקידום האורגני ברשת האינסטגרם היא לגרום לחשיפה גבוהה יותר של העמוד העסקי.
החשיפה גורמת להמרת עוקבים ללקוחות פוטנציאליים, ובכך להגדלת הרווחים.
זהו צעד חשוב בתהליך של קידום אינסטגרם עסקי ואין ספק שכדאי לקחת אותו בחשבון.
כשלוקחים בחשבון קידום באינסטגרם מחיר הוא אחת השאלות שנלקחות בחשבון.
כל בעל עסק ובעל רצון לפרסום מעוניין לדעת כמה הוא יצטרך בסופו של דבר לשלם על הפרסום.
על מנת ליצור תקציב פרסום מדויק ככל האפשר.
אינסטגרם שונה במהותה בכל זאת מרשתות חברתיות אחרות, היות ויש בה סוג אחר של קהל יעד.
קהל באינסטגרם הוא קהל אחר, צעיר יותר.
דינמי יותר. ויש אומרים שמבקש סוג אחר של שירות או מוצרים.
ספורט, בישול, עידן דיגיטלי, שירותי עידן חדש ועוד.
אבל הדעה הגורפת יותר היא שאם יש לכם מוצר טוב, ושיווק נכון, תוכלו להוריד את הירח.
ותתפלאו, אבל לא הכל עניין של מחיר או עלויות.
לפעמים, מדובר בסך הכל בקופי טוב, או איש שיווק ופרסום שיודע לקלוע בול למטרה.
איך עוד תוכלו לחשוף את המוצר או השירות שלכם באינסטגרם
נדמה שמדובר בעולם כל כך נרחב, שלא נוכל להסביר על כולו, אלא רק על הקווים המנחים שבו.
וזה נכון, כל עולם הסושיאל, השיווק הדיגיטלי והקידום האורגני הוא עולם ומלואו.
ישנם המון בלוגים מקצועיים שמלמדים את המקצוע, אך לא עד הסוף.
ישנם קורסים אונליין מעולים שבהחלט יכולים להפוך אתכם למומחים.
וישנה גם האפשרות ללמוד את הנושא ממש במכללות כמקצוע שבו תוכלו לעבוד כעצמאיים, או שכירים, ולתת את הטוב ביותר שלכם.
אבל עד אז, ישנן עוד שתי אופציות לחשיפת העסק או המוצר שלכם ברשת האינסטגרם.
לא מעט פעמים בטח שאלתם את עצמכם מה זה promote באינסטגרם כשראיתם אותו.
מדובר למעשה בכפתור טכני לחלוטין שלא דורש מכם יותר מדי.
לחיצה על הכפתור תגרום לפוסט שלכם להיות מקודם ולקבל חשיפה.
זה נשמע חלומי. כי אין צורך להתעסק יותר מדי וגם נושא של מחירים בפרסום הזה מעניק לכם שליטה מלאה.
אבל אין בדרך זו גם רזולוציות פילוח כך שקהל היעד שלכם לא ממש יהיה פוטנציאלי במקרה הזה.
אם כבר אתם מקדמים באינסטגרם, עשו זאת דרך מערכת הפרסום של פייסבוק.
בה תוכלו לבצע פילוח מדויק של קהל היעד שלכם ולקבל לידים איכותיים עבור הפרסום.
דרך נוספת היא התקנת תוכנה לקידום אינסטגרם שלמעשה מגדילה לכם את כמות העוקבים.
או את כמות הלייקים והצפיות בסרטונים ובלייבים.
תוכנה מסוג זה לאו דווקא תביא לכם את קהל היעד הפוטנציאלי או האיכותי.
חשוב לדעת את זה.
אבל היא כן תביא את הפרופיל שלכם לנראות אחרת בתוך הרשת החברתית אינסטגרם.