במדריך זה, נסביר מהו בדיוק ניהול מוניטין בגוגל, ואיך אנו משתמשים בניהול מוניטין כדי לעצב את הדימוי הדיגיטלי שלך באמצעות טקטיקות מתקדמות של SEO.
האינטרנט הוא מקור המידע האולטימטיבי. בין אם אנשים רוצים ללמוד משהו, לעשות משהו או לקנות משהו, הם פונים לגוגל.
למעשה, אפילו פעילויות לא מקוונות כמו שיחות, צפייה במודעה או קריאת מגזין מניעות אנשים לפנות אל מנועי חיפוש.
ומה שהם מוצאים ברשת משפיע על התפיסה שלהם לגבי המותג שלך.
המשמעות היא שהמוניטין המקוון שלך מגדיר את המוניטין שלך בעולם האמיתי.
אבל יש כמה מגבלות.
הרוב המכריע של הגולשים לא חוקר מעבר לדף הראשון של גוגל. כתוצאה מכך, מותגים ואנשים בעלי פרופיל גבוה מקבלים רק עשרה תוצאות חיפוש כדי לספר את סיפורם.
וזה אתגר עצום כשיש מאות אלפי מאמרים באינטרנט, שרבים מהם עלולים להיות מוטים או מטעים.
ניהול מוניטין בגוגל מבטיח כי המוניטין הדיגיטלי שלך יהיה מדויק וחיובי. אבל, מה זה ואיך זה עובד?
מה זה ניהול מוניטין בגוגל?
בניגוד לאמונה הרווחת, ORM אינה רק בדיקת ניהול והפצת הודעות לעיתונות.
ניהול מוניטין מקוון (ORM) הוא תחום הבנוי על בסיס של קידום אתרים המעצב את תוצאות מנוע החיפוש של חברה או אדם.
מרבית המנהיגים העסקיים מאמינים שמוניטין חיובי הוא חשוב.
עם זאת, לעתים קרובות הם לא מצליחים להכיר בכך שחיפוש בגוגל הוא המניע העיקרי למוניטין שלהם.
יתר על כן, מנהלים כמעט ולא מבינים כיצד להשפיע באופן אפקטיבי על הרגש הדיגיטלי, או למדוד את השפעתו הכספית על החברה שלהם.
כתוצאה מכך, בעלי עסקים לעתים נדירות נוקטים בפעולות לניהול המוניטין המקוון שלהם, ומשאירים אותו למקריות.
כדי להחמיר את המצב, יש גם הרבה בלבול בשאלה אם חברות יחסי ציבור או חברות קידום אתרים מצוידות טוב יותר להתמודד עם ORM.
אז בואו נבדוק כיצד ORM שונה מאופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO) ויחסי ציבור (PR).
ORM לעומת SEO
מרבית העסקים מכירים את קידום אתרים כאמצעי לניהול תנועה אורגנית על ידי השפעה על דירוג מילות המפתח.
למעשה, על פי מחקר שנעשה בקרב מנהלי חברות, 81 אחוזים מהבכירים מסכימים במידה רבה כי SEO יהפוך לעדיפות חשובה יותר ויותר במהלך 12 החודשים הקרובים.
עם זאת, הרוב המכריע של המותגים אינם מצליחים לנצל את הכוח של SEO לניהול מוניטין. אז מה ההבדל?
הנה ההסבר הפשוט ביותר שנוכל לספק:
SEO משמש לדירוג מספר דפים באתר אחד עבור מילות מפתח רבות ושונות.
אמנם ניהול מוניטין מקוון משמש לדירוג אתרים רבים ושונים עבור קבוצה קטנה של מילות מפתח ממותגות. הנה דרך נוספת להסתכל על זה:
המטרה של קידום אתרים היא לדרג אתר אינטרנט אחד בכמה שיותר שאילתות.
המטרה של ORM היא למלא את הדף הראשון בגוגל עם תוכן מועדף למילות מפתח ממוקדות מותג.
בסופו של דבר, ORM משתמשת בעקרונות SEO ושיטות עבודה מומלצות כדי לבנות נוף חיפוש מדויק ומגוון יותר.
ORM לעומת יחסי ציבור
ההבדל בין שירותי ניהול מוניטין בגוגל ליחסי ציבור מעט יותר ניואנס.
על פני השטח זה אולי נראה כאילו ORM הוא רק יחסי ציבור עבור פרסומות מקוונות מכיוון שיש להם יעדים דומים, כלומר ניהול מותג.
עם זאת, שתי תחומים אלה משתמשות בטקטיקות שונות כדי להשיג תוצאות שונות.
חברות יחסי ציבור מייצרות בדרך כלל מחזורי חדשות טרנדים וזמינים להפנות את השיחה סביב נושאים שליליים.
המטרה היא לשנות את התפיסה הציבורית באמצעות הצפת כלי מדיה חברתיים וכלי חדשות בסיפור ויראלי חדש.
ואילו ניהול מוניטין בגוגל שואף לספר סיפור מדויק והוליסטי יותר על מותג או יחיד על ידי מיקום נכסים הניתנים לשליטה בדף הראשון של גוגל.
יחסי ציבור טובים לשינוי סנטימנט של העולם האמיתי.
מה גורם לתוכן שלילי לדירוג טוב בגוגל?
למרבה הצער, אולי כבר חווית עד כמה סיפור חדשותי שלילי יכול להשפיע על המותג שלך.
זה לא מכיוון שלגוגל יש מניע אישי נגד אדם או ישות כלשהי.
הסיבה לכך היא שהאלגוריתם של גוגל בנוי לספק למחפשים את מערך תוצאות החיפוש הטוב ביותר והרלוונטי ביותר לשאילתת המשתמש.
ואם מותג או מנהל מנהלים משבר, תוכן זה יהיה רלוונטי ביותר.
עם זאת, יש כמה סיבות עיקריות שתוכן שלילי כל כך מופיע לעתים קרובות בדף הראשון.
צפיפות נושא
צפיפות הנושא מתארת את אחוז התוכן באינדקס של גוגל הנוגע לישות ספציפית בהתייחס לגופים, נושאים או אירועים אחרים.
לדוגמה, אם אתה מחפש אילון מאסק בגוגל, תוכל למצוא תוצאות לגבי SpaceX וטסלה.
זה לא בגלל שאילון מאסק כתב מאמרים על כך שהוא יצר את החברות האלה. זה בגלל שיש כל כך הרבה תוכן ברשת שמחבר אותו ל- SpaceX וטסלה.
לרוע המזל צפיפות הנושא יכולה להשפיע לרעה על המוניטין של המותג.
כדוגמה, אם עסק היה אחראי לאחרונה לשפך כימי רעיל, גוגל יתעדף כתבות בנושא אירוע זה כאשר אנשים יחפשו את שם החברה.
יתר על כן, אם המנכ”ל יקבל החלטה שגרמה לתאונה, גם תוצאות החיפוש של אותו אדם יושפעו.
פופולריות
קישורים נכנסים הם הפנייה החדשה מפה לאוזן, לטוב ולרע. אם אתרים מהימנים מקשרים לסיפור שלילי על העסק שלך, זה שולח איתות חזק לגוגל שהוא רלוונטי וחשוב.
כתוצאה מכך הוא עשוי להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש שלך, שם אנשים רבים יותר יראו אותו.
בתורו, זה ירוויח יותר קליקים מכיוון שאנשים נוטים ללחוץ על כותרות שליליות לעתים קרובות יותר.
גוגל מפרש את אותות הקליקים הללו כפופולריות ורלוונטיות, ובכך עשויה לדחוף את התוצאה עוד יותר.
רגישות לזמן
כשמדובר בסיפורי חדשות, גוגל אוהב ציר זמן. שפירושו שכל נושא – חיובי או שלילי – יקבל משקל רב יותר בדפי תוצאות החיפוש.
יתכן שהסיפורים האלה עלולים להתפוגג במידה ולא יקבלו קליקים ותשומת לב.
עם זאת, לעתים קרובות תוכן ויראלי באתרים מהימנים מרוויח הרבה קישורים, מה שמקנה לו כוח רב יותר.
איך ניהול מוניטין בגוגל עובד?
יש כל כך הרבה תפיסות שגויות שצפות סביב ניהול מוניטין בגוגל.
לדוגמה, זה לא קידום אתרים שלילי, וחברות לא מוחקות באורח פלא תוצאות שליליות.
זה יהיה פריצה וזה מאוד לא חוקי.
ORM עוסק למעשה ביצירת נוף חיפוש מאוזן ומדויק יותר.
זה לספר את הסיפור שלך בדף הראשון של גוגל על ידי שליטה יותר בתוכן שמופיע שם.
בואו נשבור עוד כמה תפיסות שגויות לגבי אופן הפעולה של ניהול מוניטין דיגיטלי.
מרימה לעומת דחיפה כלפי מטה
כאשר מנהלי מוניטין דיגיטלי מדברים על תיקון תוצאות חיפוש, הם משתמשים לעתים קרובות במונחים כמו קבורה או דחיפה כלפי מטה.
הסיבה לכך היא שהדיכוי ממלא תפקיד מרכזי בכך שהוא מוודא שהדף הראשון בגוגל משקף במדויק את המותג האישי והמקצועי שלך.
עם זאת, על מנת לקבור תוצאת חיפוש שלילית המדורגת במיקום הראשון, עליכם להרים 9 כתובות URL אחרות כדי לדחוף אותה מהדף.
זה הרבה יותר קשה מדירוג אתר אינטרנט אחד.
יתר על כן, לפני שתוכל לדחוף תוצאות שליליות, תצטרך ליצור תוכן חיובי לגבי המותג שלך כדי לקדם.
שיווק תוכן עבור ORM פירושו לפרסם ולבצע אופטימיזציה של המון מאמרים, סרטונים, תמונות, פוסטים ובלוגים מקוריים, מהורהרים במילות מפתח.
המשמעות היא גם קידום תוכן זה באמצעות בניית קישורים כדי להבטיח שלקוחות ימצאו אותו.
מגוון דפי תוצאות חיפוש
גוגל נוטה להעדיף גיוון בתוצאות מנוע החיפוש שלה מכיוון שמטרתה לספק את מערך התוצאות הטוב ביותר עבור כל שאילתה.
מכיוון שלא תמיד ברור מה המחפשים רוצים, גוגל מציע מגוון של תוכן לחיפושים ממותגים.
אז איך נראית נוכחות מקוונת מבוססת וחיובית עבור מותגים ומנכ”לים? בדרך כלל הוא מכיל תערובת של הדברים הבאים:
- אתרי אינטרנט
- בלוגים
- ביקורות חיוביות
- מנהיגות חשבה
- סרטונים
- תמונות
- מאמרי חדשות
- פרופילים חברתיים
בסופו של דבר, קל יותר לדכא תוצאות שליליות בגוגל כאשר נוף החיפוש שלך מלא בתוכן חיובי ומגוון. לדוגמא:
דיוק, איזון ויושרה
חברות ניהול מוניטין אינטרנט בסיכון גבוה משתמשים בדרך כלל בטקטיקות של מסך עשן כדי להסוות את זהותו של אדם מכיוון שזו טקטיקה זולה, קלה ומהירה.
הם עושים זאת על ידי יצירת עשרות מכשירים דיגיטליים כדי לסתום את המיקומים המובילים בתוצאות החיפוש עם פרסומות מזויפות המראות את שמך.
אמנם טקטיקה זו עשויה לעבוד עבור איש מן המניין, אך היא לא תסיר מאמרים חדשותיים מגוגל אודות מותג עולמי או המנכ”ל שלו.
הדרך היחידה באמת לבנות מוניטין חיובי ארוך טווח ברשת היא ליצור נוכחות חיפוש אמיתית ומדויקת המתארת את מורשתך, הישגיך והודעות המותג המועדף עליך.
כל סוג אחר של טקטיקה צפוי להיכשל ובסופו של דבר ייווצר אסון גדול יותר שיהיה קשה יותר לנקות בהמשך הדרך.
לכן כדאי לשכור שירות של מומחה ניהול מוניטין מקצועי.
ניהול מוניטין בגוגל והשפעה על תוצאות החיפוש:
למוניטין מקוון שלילי יש השלכות בעולם האמיתי
זה יכול להיות קל להנחות את מה שקורה באינטרנט ולחשוב שזה מנותק מהעסק שלך בעולם האמיתי.
אבל זה פשוט כבר לא נכון.
מוניטין שלילי ברשת משפיע על התדמית של המותג שלך, כמו גם על כמעט כל תחום בעסק שלך.
תוצאות חיפוש הן קורות החיים הדיגיטליים שלך
חשוב על גוגל כמו קורות החיים הדיגיטליים שלך.
לעולם לא תגיש קורות חיים למשרה אם הסעיף העליון היה “פוטר עקב ביצועים לקויים”, נכון?
למרבה הצער, בניגוד לגרסה המודפסת של קורות החיים שלך, אינך יכול פשוט להסיר תוצאות חיפוש לא רצויות.
כל מה שאמרת, צייצת, כתבת או פרסמת באינטרנט, כולל מה שאחרים כתבו עליך, ניתן לגלות.
מה אנשים מוצאים כאשר הם מחפשים את שמך בגוגל, או את שם החברה שלך?
אם התשובה היא סיפורי חדשות ויראליות לא הוגנות על חייך האישיים, או ביקורות שליליות על המוצרים והשירותים שלך, עליך לעדכן את קורות החיים הווירטואליים שלך.
המוניטין המקוון שלך הוא קבוע
מכיוון שגוגל כמעט ולא מסיר לגמרי תוצאות חיפוש שליליות מהאינדקס שלה, המוניטין המקוון שלך הוא פחות או יותר קבוע.
סיפורים שליליים אינם מסמכי נייר שתוכלו לגרוס או לשרוף. הם חלק מהארכיון הדיגיטלי לנצח.
אפילו הערות של מדיה חברתית שאתה מוחק במהירות יכולות להיות מונצחות באמצעות צילום מסך, פרסום במאמרים ואלפי שיתופים.
יתר על כן, סיפורים לא קלים לכאורה, יכולים להיתקע בעמוד הראשון ולהשאיר רושם שלילי עם האנשים החשובים בעסקים.
כאשר כל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים, בעלי מניות ועובדים פוטנציאליים מסתמכים על גוגל, זה רק עניין של זמן עד שמישהו בתחום המקצועי שלך יימצא תוצאה שלילית.
סיכון מוניטין של המנכ”ל
לסיכון למוניטין יש משמעויות והשלכות שונות על מנהלים ועל התאגידים שהם מובילים.
כמנכ”ל המוניטין המקוון שלך משתרע לחיים האישיים והמקצועיים שלך.
תוצאות חיפוש שליליות משפיעות על ההישגים שלך ומאירות זרקור על אירוע בודד שאינו מגדיר מי אתה או מה עשית.
הם גוברים על המאמצים הפילנתרופיים שלך, מביישים את משפחתך ואת חבריך.
מאמרים שליליים עשויים גם לגרום ללקוחות ושותפים להטיל ספק באמון כלפייך ובהנהגתך, דבר שעלול להשפיע על מסלול הקריירה המקצועית שלכם ואף להשפיע על הבריאות הכלכלית של החברה.
למעשה, המוניטין הרע של מנכ”ל אחד עלה לחברה שלו יותר מ -96 מיליון דולר תוך שעות ספורות.
סיכון מוניטין תאגידי
גם התאגידים מתקיימים בסטנדרטים גבוהים מאי פעם. הצרכנים מצפים כעת שמותגים ישקיעו בסביבתיות וטיפול אתי בעובדים.
למעשה, סוגיות אלה משפיעות לרוב על החלטות רכישה של הצרכנים.
לכן, אם לקוחות פוטנציאליים יגלו כותרת שלילית לגבי זכויות העובדים בתוצאות החיפוש שלכם, זה יכול להאפיל על מאמצי אחריות חברתית של שנים.
יתר על כן, הרגישות גבוהה בכל הזמנים לחוסר סובלנות גזעית, מגדרית ודתית.
פירוש הדבר כי הערות לא הולמות במדיה חברתית או פרסום שלילי עלולים לגרום נזק לטווח הארוך למוניטין הארגוני שלך.
מוניטין שלילי של המותג עלול למנוע מהלקוחות לבוא במגע עם העסק שלך, כמו גם לפגוע בשותפויות, השקעות והזדמנויות צמיחה אסטרטגיות.
קרא עוד כיצד ניהול המוניטין הארגוני משפר את תחושת המותג.
6 שיטות עבודה מומלצות לניהול מוניטין בגוגל
1. חפש בגוגל את עצמך או את שם המותג שלך
הדרך היחידה להבין את מלוא היקף נושא המוניטין שלך היא לחפש את עצמך בגוגל.
אל תלחץ רק על שתי התוצאות הראשונות ותגמור עם זה. עיין מקרוב בכמה שיותר מתוצאות החיפוש.
לדוגמא, לעתים קרובות אנו מנתחים מאות אם לא אלפי תוצאות עבור הלקוחות שלנו. עקוב אחר כל המגמות והדפוסים שאתה רואה.
האם כל התוצאות הלא רצויות לגבי אירוע שלילי אחד? האם זה ביקורות רעות? או משוב שלילי?
אינך יכול למצוא פיתרון לבעיה שלך עד שאתה יודע עד כמה הבעיה גדולה.
אם אתה מוצא תוצאות שליליות העלולות להכתים את המותג שלך ולהשפיע על הפעילות העסקית, עליך לפעול במהירות כדי לפתור את הבעיה.
2. נכסים והפגיעויות הדיגיטליות שלך
קל להתמקד אך ורק בתוצאות שליליות כשממפים את נוף החיפוש שלך.
אבל, כדי לאבחן במדויק את הבריאות הכללית של המוניטין המקוון שלך בגוגל, חשוב להסתכל גם על חוזקותיך וגם על חולשותיך.
מיהם בעלי בריתכם? יש לך משמיצים או שונאים? איפה פערי התוכן הגדולים ביותר שלך? כמה נכסים יש לך?
בעלות על נכס אינטרנט יחיד היא נקודת פתיחה טובה, אך בעל דומיינים מרובים מרחיב את טביעת הרגל הדיגיטלית שלך עם תוכן שאתה שולט בו.
זה מונע מאחרים לקנות שמות דומיין הדומים לשלך על מנת לבצע התקפות מוניטין נגדך.
בסופו של דבר, בעלות על נכסי אינטרנט מרובים מקשה על צדדים שלישיים לחטוף את הנרטיב שלך.
כדי להתחיל, בצע הערכת סיכון מוניטין כדי לזהות את תחושת הבסיס של בעיות המותג והאתר שלך לפני שהם מתפרסמים באופן נרחב.
חשוב לדעת בדיוק מה הציבור חושב על החברה שלך, ואיך אתה מתמודד מול מתחרים בענף שלך בכלל.
3. בנו מבצר נכסים הניתנים לשליטה
אז המבצר הדיגיטלי שלך צריך לכלול אתרים ממותגים, בלוגים ופרופילי מדיה חברתית – כל עוד הם פעילים ורלוונטיים.
אך מנועי חיפוש עשויים גם לכלול באופן בולט תוכן של צד שלישי מסוים כמו ויקיפדיה, אתרי ביקורת מקוונים, קטעי וידאו, תמונות ומאמרים, בהתאם לשאילתה.
אולי אתה מתחיל להבין מדוע אנשים שוכרים חברות לניהול מוניטין.
ההצלחה תלויה בתוכן האיכותי ביותר, הבנה מעמיקה של אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיקול דעת, רגישות ואינטגרציה כוללת של החברה.
למידע נוסף על ניהול מוניטין ברשת.
4. ניהול מוניטין בגוגל על ידי הרחבת הנוכחות המקוונת שלך
לאחר שתבטח את הנכסים הדיגיטליים העיקריים שלך, חשוב מעבר לדף הראשון של גוגל.
בנה אסטרטגיה להרוויח ראיונות עם פרסומים בולטים, עיתונאים במגרש, וכתבה מאמרים על מנהיגות מחשבתית משלך.
דונו בפילנתרופיה שלך, באחריות חברתית, בהתקדמות בתעשייה או בשותפויות אסטרטגיות.
העניין הוא להיות בכל מקום באינטרנט, מהסיבות הנכונות. מיקום עצמך כמוביל מחשבה מעניק אמון ללקוחות ועוזר לך להיות בעלים יותר על נוף החיפוש.
יתר על כן, אם כבר ביצעת אופטימיזציה לפרופילים החברתיים שלך, תוכל להגביר את אזכורי המותג בצורה יעילה יותר.
5. עקוב אחר אזכורי המותג המקוון באופן רציף
לפי Brandwatch, מותגים קמעונאיים מובילים זוכים בממוצע ל -2,217 אזכורים ביום בטוויטר בלבד.
כעת קחו בחשבון כי ישנם 1.5 מיליארד אתרים באינדקס של גוגל.
המשמעות היא שיש אלפי אזכורים של המותג שלך מדי יום למעקב.
אם אינך ערני, אתה עלול להחמיץ ביקורות גרועות, מאמרים מוטים, דוחות לא מדויקים או התקפות מתחרים.
בין אם אתה משתמש בכלים ושירותים לניטור מוניטין המסחריים הזמינים מסחרית כמו התראות Google, מפתחים תוכנה למעקב אחר סנטימנטים משלך כמו שעשינו, או שאתה פשוט מחפש בגוגל באופן קבוע, חשוב שתדע כשאנשים יזכירו אותך.
אל תתמקד כל כך בגוגל כי אתה שוכח גם מניטור המדיה החברתית.
משוב הלקוחות אינו מגיע רק בצורה של דירוג כוכבים בימינו.
ציוץ פשוט על חוויה לקויה יכול להתפרץ בזמן אמת לסופת אש ציבורית אם תתעלמו ממנה.
ואל תחשוב שאתה יכול פשוט למחוק תגובות שליליות. פעולה זו רק תחמיר את הבעיות.
6. הימנע מנושאים שנויים במחלוקת ברשתות חברתיות
כשמדובר במוניטין שלך, שיווק במדיה חברתית תורם במידה מועטה למוניטין שלך.
מצד אחד, זהו מרכיב חיוני הן באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך והן באסטרטגיית ניהול המוניטין המקוון שלך.
עם זאת, הערות שנויות במחלוקת ברשתות החברתיות הן מקור עיקרי לאינספור משברי מותג.
כדי להימנע מרוב הבעיות, אל תשתתף בוויכוחים על פוליטיקה או על נושאים אחרים שעלולים להלהיט אנשים בחשבונות המדיה החברתית שלך.
אם אתה בהחלט חייב לנקוט עמדה, שקול בזהירות את ההשלכות וודא שההודעות שלך ברורות ומתאימות.
הדרך הטובה ביותר לגשת למדיה חברתית היא להניח שכולם יקראו את מה שאתה כותב, כולל בעלי עניין, לקוחות, בני משפחה ושותפים עסקיים.
אם לא היית קם ואומר את זה מול הדירקטוריון שלך או המשקיעים, אל תגיד את זה בשום חשבון מדיה חברתית.
זכור, ללקוחות שלך יש מגוון רחב של דעות פוליטיות ואישיות. אז כל מה שתגידו על נושא רגיש עשוי לפגוע במישהו.
כשמדובר בפרופילי מדיה חברתית ממותגת, זה אפילו יותר מסוכן להצטרף לדיונים סביב נושאים רגישים.
ניהול מוניטין בגוגל לוקח זמן, התחילו עכשיו!
התוכן ברשת שפוגע במוניטין המקוון שלך לא נעלם מעצמו.
דרוש זמן, מאמץ, משאבים ואסטרטגיה ממוקדת ומדויקת שמופעלים על ידי מומחים כדי למקם אותה מחדש במקום שלא יימצא.
ככל שהתוכן השלילי יישאר בדף הראשון זמן רב יותר, הוא יהפוך לדביק יותר ויעלה יותר לעסק שלך.
הלקוחות שלך, המשקיעים, השותפים העסקיים, העובדים העתידיים והלקוחות הנאמנים כולם תלויים בגוגל כדי לומר להם איך ואיפה להוציא את כספם וזמנם.
אנו מבטיחים שהם ימצאו תוכן חיובי המקדם מערכת יחסים איתנה וארוכת שנים איתך ועם החברה שלך.
אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק כדי ליצור את הסיפור שאתה רוצה שהמותג שלך יספר.
צרו קשר עוד היום בכדי להשתלט על המוניטין המקוון שלכם בגוגל.
ניהול מוניטין בגוגל - שאלות ותשובות
מה זה ניהול מוניטין בגוגל?
ניהול מוניטין מקוון (ORM) הוא תחום הבנוי על בסיס של קידום אתרים המעצב את תוצאות מנוע החיפוש של חברה או אדם.
איך עובד ניהול מוניטין בגוגל?
ניהול מוניטין בגוגל נעשה באופטימיזציה של מנועי חיפוש ושיווק תוכן כדי למקם מחדש אסטרטגית תוצאות לא רצויות, ולהחליף אותן בנכסי אינטרנט מועדפים עליהם אתה שולט.
מהן ההשלכות של מוניטין רע בגוגל?
מוניטין מקוון רע משפיע על הקריירה של האדם, כמו גם על היכולת של החברה לשכור כישרונות חדשים, לייצר לידים, לסגור עסקאות, להרחיב נתח שוק, למשוך משקיעים ועוד ועוד.
איך בונים מוניטין טוב?
הדרך הטובה ביותר לשמור על מוניטין טוב היא ליצור נוכחות מקוונת אמינה וסמכותית בגוגל באמצעות אופטימיזציה של אתרים אישיים, בלוגים, מדיה חברתית ואתרי ביקורת מקוונים וכן אבטחת קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרי אינטרנט אמינים.
גיליתי מידע שלילי עליי בגוגל, מה לעשות?
הכנס לאתר שלנו. המומחים שלנו יבצעו מחקר מעמיק וייבנו עבורך אסטרטגיה מותאמת אישית כדי להיפטר מאזכורים שליליים ושפיכת אור חיובי עליך ועל העסק שלך. הגש בקשה להצעת מחיר.
גיליתי אזכור שלילי שיקרי עליי, למה גוגל מאפשר זאת?
מידע שלילי מושך המון תשומת לב ולכן הוא בדרך כלל מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. ישנם מספר דרכים לפתור זאת אך יש לזכור, המטרה של גוגל היא לא לקבוע אם מידע מסוים הוא נכון או לא, אלא לזהות איזה אינפורמציה ברשת הכי רלוונטית למילת החיפוש של הגולש.
כמה עולה ניהול מוניטין בגוגל?
המחיר מאוד תלוי בכמות המידע השלילי איתו אדם או ארגון מתמודדים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים ופיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש. הכנסו לאתר והגישו בקשה להצעת מחיר.