איך לבחור מומחה ניהול מוניטין?
זה קרה גם לכם. עובד שלכם התפרץ על לקוחה ונתפס בעדשת המצלמה, המלצר התבלבל ונתן מנה עם אלרגן קשה לאדם אלרגי, או שנפלטה לכם מילה או שניים בשידור חי.
כתבה שלילית או שתיים, אזכור בטלוויזיה או ברדיו ופתאום אתם חווים ירידה בהכנסות וחשדנות גלויה מצד לקוחות כלפי המותג שלכם.
מה עושים?
אפשר לקבור את הראש בחול ולקוות שזה פשוט יעבור מעצמו. עוד יום יומיים כבר ישכחו את השערורייה. הכל יחזור להיות כמו שהיה.
אבל בעידן האינטרנט אנחנו יודעים שזה לא המצב.
אזכורים שליליים יכולים להישאר לנצח בדף הראשון של גוגל, וכל חיפוש של שם העסק שלנו יקפיץ את המידע השלילי ישירות אל הלקוחות שלנו.
בעידן האינטרנט, שם רע יכול לדבוק למשך זמן ארוך מאוד… אם לא פונים לשירות מוניטין לעסקים.
איך פותרים בעיה של ניהול מוניטין שלילי?
בעזרת חברת ניהול מוניטין.
חברת ניהול מוניטין אחראית על ניהול מוניטין חיובי באינטרנט כלומר, היא דואגת לכך שחיפושים בגוגל לא יעלו את האזכור השלילי אודותיכם.
חברה המספקת שירות ניהול מוניטין לבעל עסק תעסיק מומחה לניהול מוניטין שיהיה אחראי על מציאת פתרונות ניהול מוניטין לעסקים.
מה עושה מומחה ניהול מוניטין?
מומחה ניהול מוניטין יתמקד בכתבה או אזכור שלילי מסויים אודותיכם ויקדיש את כל מרצו להעלמת המידע הזה מהדף הראשון של גוגל.
כמובן שאין דרך למחוק את האיזכור עצמו מהאינטרנט למעט במקרים של הוצאת דיבה ולשון הרע.
חשוב! מומלץ שלא לפנות לסעדים משפטיים אם אין וודאות של 100% שתזכו בתביעה, כיוון שאיומים בתביעה נוטים לייצר כותרות משל עצמם ולהקפיץ בחזרה את הנושא אל סדר היום התקשורתי.
במקום לנסות להיפטר מהמידע השלילי לחלוטין, מומחה ניהול המוניטין יעשה דבר אחר: הוא יציף את האינטרנט במידע חיובי או נייטרלי עבורכם, כך שתוצאות החיפוש יעלו את החומר שהוא מציף ולא את הכתבה או האזכור השלילי אודותיכם.
כמובן שזה לא הדבר היחידי שיעזור להעלים את האזכורים השליליים.
האם ניהול מוניטין מתאים רק למי שיש מידע שלילי אודותיו ברשת?
בוודאי שלא! אם אתם חברה בעלת נוכחות רשת רחבה, במוקדם או במאוחר תמצאו את עצמכם מתמודדים עם תגובות שליליות או מידע לא מחמיא אודותיכם.
דברים כאלה עלולים להכתים את השם שלכם ולפגוע אנושות במותג שלכם דבר שייפגע במכירות ובהכנסות.
איך עושים ניהול מוניטין מונע?
שירות ניהול מוניטין בגוגל מונע יוצר שפע של מידע זמין וחיובי אודותיכם באינטרנט באתר הבית שלכם ובאמצעות תזכורים חיוביים באתרים אחרים ברחבי הרשת.
ביום יום, מידע זה מקדם את האתר והמותג שלכם ומסייע בתהליך המכירות.
אולם ברגע שיש משבר תקשורתי, כל המידע הזמין הזה נהיה כר פורה לקידום מידע חיובי אודותיכם,
דחיקת אזכורים שליליים ומענה לטענות של האנשים שהוציאו מידע שלילי אודותיכם.
ניהול מוניטין מונע מסייע לטפול במשברים תקשורתיים בצורה מהירה ואיכותית יותר ע”י יצירת תשתית רצינית של נוכחות באינטרנט המאפשרת לעשות ניהול מוניטין איכותי בעת משבר.
(חשוב להבהיר שהשלב הראשון בניהול מוניטין מונע מתחיל אצל בעלי העסק באמצעות הימנעות ממעשים לא חוקיים או פוגעניים כלפי לקוחות או קבוצות אוכלוסייה.
כמו שאומרים, סוף גנב לתלייה וסופו של אדם או עסק שפוגעים באנשים – לעבור שיימינג פומבי ברשת).
ניהול מוניטין איכותי
ניהול מוניטין איכותי מתחיל מהבנה עמוקה בקידום מידע ברשת (SEO).
השיטה מתבססת על איתור מילות מפתח שמעלות מידע שלילי אודותיכם אל עמוד התוצאות הראשון בגוגל, והתמקדות ביצירת תוכן חלופי עבור מילות מפתח אלה.
לאחר יצירת התוכן החלופי, יעלו התכנים אל אתרי אינטרנט שונים ובהם אתר הבית שלכם, אתרי חדשות, בלוגים מצליחים, אתרים עסקיים אחרים ועוד.
באופן זה, נוצרת רשת ותשתית של תמיכה הדדית שגורמת לגוגל “להאמין” שהתוכן החיובי או הנייטרלי שלכם פופולרי בהשוואה לתוכן השלילי,
וכך להעלות את החומר הזה בדירוג ולדחוק את החומר השלילי אודותיכם אל תחתית הדף או במקרה של הצלחה – אל דף התוצאות השני בגוגל.
זכרו! המטרה של גוגל היא לא לקבוע אם מידע כלשהו נכון או לא, אלא לזהות איזה אינפורמציה ברשת הכי רלוונטית למילת החיפוש של הגולש.
- קוראים שהתעניינו במאמר זה התעניינו גם ב: דחיקת תוצאות שליליות בגוגל | ניהול מוניטין לעורכי דין | ניהול מוניטין לרופא
לבחור חברת ניהול מוניטין
כאשר אתם משווים בין חברת ניהול מוניטין אחת לשניה, חשוב למצוא חברה נגישה שבה אתם מרגישים שאתם יכולים לדבר עם מנהל התיק שלכם, לקבל עדכונים שוטפים ולשתף אותו בחששות שלכם.
תקשורת פתוחה ביניכם לבין חברת ניהול מוניטין ברשת גוגל תעזור לדייק את העבודה של המקדם ולהגיע לתוצאות אופטימליות.
דבר שני, העדיפו חברה שאינה מתעסקת עם לקוחות רבים מדי.
חברות המציעות פתרונות לניהול מוניטין ללקוחות רבים מדי בו זמנית נוטים להעדיף כמות על פני איכות – מה שלא עובד כלל בניהול מוניטין חיובי באינטרנט.
עשו חיפוש גוגל ניהול מוניטין, וחפשו את חברות הבוטיק השומרות את עצמן למספר לקוחות מצומצם.
בחברה כזו תהנו מניהול מוניטין איכותי ומגישה ישירה למומחה ניהול מוניטין.
לעבוד עם מקצוענים
חברת online reputation היא חברת one-stop-shop בוטיק לטיפול חירום בעסקים ואנשים הסובלים ממשבר תקשורתי שנמצאים בעיצומו של משבר תקשורתי או סובלים מתוצאות שליליות אודותיהם בדף החיפוש הראשון בגוגל.
פנו אלינו עוד היום לתחילת טיפול מהיר ולשירות מחיקת אזכורים שליליים מגוגל.
זכרו, הבעיה לא “תיעלם מעצמה” או תחלוף ללא עבודה, ולהפך. ככל שתאפשרו לאזכור שלילי אודותיכם להתקבע לאורך זמן בתור התוצאה הפופולרית למילת חיפוש מסויימת, כך תתקשו יותר לנתק את החיבור הזה ולקדם חומר חיובי אודותיכם.
פנו עוד היום לשיחת ייעוץ על כוס קפה. אנו נעזור לכם להבין כיצד נכון “לתקוף” את הבעיה ונעבוד יחד בניהול המוניטין שלכם ברשת גוגל.
מומחה ניהול מוניטין – שאלות נפוצות
מה זה ניהול מוניטין?
יצירת אסטרטגיות מתקדמות המשפיעות על דעת הקהל כלפי אדם, ארגון או גורם אחר באינטרנט. ניהול מוניטין איכותי משפר את התדמית של עסק, מותג או אדם ברשת החיפוש.
מדוע חשוב לבצע ניהול מוניטין?
ניהול מוניטין חשוב משום שכיום אנשים מגבשים החלטה בהתבסס על מה שהם רואים בגוגל ומחקרים הוכיחו כי 88 אחוזים מהצרכנים סומכים על ביקורות באינטרנט לא פחות מהמלצה אישית, לכן מה שאחרים אומרים עליך או על העסק שלך משפיע ישירות על החלטות לקוחותיך.
מי צריך ניהול מוניטין?
הניסיון שלנו מצביע על כך שבדרך כלל מי שזקוק לשירות זה הוא אדם או ארגון המתמודדים עם תדמית שלילית ברשת. בעזרת אסטרטגיות הגנה מתקדמות של מומחי ניהול מוניטין ניתן למנוע תדמית כזו מלכתחילה על ידי שיפור הנראות הדיגיטלית ויצירת פרופיל חיובי לכן כל אחד צריך ניהול מוניטין. הכנסו לאתר.
גיליתי אזכור שלילי שהוא לא נכון, למה גוגל מאפשר זאת?
מידע שלילי באינטרנט מושך המון תשומת לב ולכן הוא בדרך כלל מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל. ישנם מספר דרכים לפתור זאת אך יש לזכור, המטרה של גוגל היא לא לקבוע אם מידע מסוים הוא נכון או לא, אלא לזהות איזה אינפורמציה ברשת הכי רלוונטית למילת החיפוש של הגולש. לקבלת עזרה מקצועית הכנסו לאתר וצרו קשר עם המומחים שלנו.
כמה עולה ניהול מוניטין?
המחיר מאוד תלוי בכמות המידע השלילי איתו אדם או ארגון מתמודדים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים ופיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש. הכנסו לאתר והגישו בקשה להצעת מחיר.