נגיף הקורונה: השפעה על עסקים ושיקום מוניטין

    הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם








    השפעת הקורונה על עסקים שיקום מוניטין

    וירוס הקורונה (COVID-19) הוכרז כמגיפה על ידי אירגון הבריאות העולמי (WHO) בז’נבה.

    חומרת המחלה וההיקף שלה עדיין אינם ידועים, מה שאנחנו יודעים בוודאות הוא שהרבה מאוד עסקים נפגעו כתוצאה מכך ובעלי העסקים בפאניקה בניסיונות לצמצם נזקים ולהעריך את הפגיעה על העובדים ועל החברות שלהם.

    בשלבים המוקדמים של המגיפה, מנכ”לים מתמודדים עם החלטות קריטיות כיצד לשמור על הלקוחות שלהם, על העובדים ועל השותפים העסקיים שלהם.

    בעוד שחלק מהתעשיות עשויות לחוות שיבוש לא גדול במיוחד במהלך משבר זה, תעשיות אחרות יושפעו בצורה כבדה מאוד.

    זה נכון במיוחד לגבי חברות ענק עם עשרות אלפי עובדים.

    לאחר שתבטיחו את שלומם של העובדים והלקוחות שלכם, חשוב מאוד להעריך את ההשלכות העסקיות לטווח הארוך של נגיף הקורונה ולפתח אסטרטגיה ניתנת לפעולה להפחתת הסיכונים הללו.


    איך נגיף הקורונה משפיע על אמון הצרכנים

    אנליסטים ממשיכים לעבד ולנתח את המספרים כיצד ישפיעו על איסורי נסיעות ושיבושים בשרשרת האספקה ​​בשווקים שונים, אך מעטים בדקו את המשבר הזה דרך העדשה ארוכת הטווח של אמון הצרכנים והמוניטין של תאגידים.

    לאחר השתלטות על הנגיף, יוסרו מגבלות הנסיעות, העובדים יחזרו לעבוד והייצור יעלה.

    עם זאת, אמון הצרכנים אינו אלסטי והוא לא קל לשינוי כמו תוכנית המשכיות עסקית.

    ברגע שאבד האמון, למותגים יש עבודה קשה הרבה יותר בבניית ההון העצמי שלהם עם הלקוחות.

    חלק מהצרכנים עשויים להמשיך ולהתרחק מהתעשיות שנפגעו הכי קשה מהתפרצות הקורונה.

    הסלידה שלהם עשויה להיות מונעת על ידי הפחד המתמשך מזיהום, חוסר שביעות רצון מאיך שטיפלו בעסקים בהתפרצות הנגיף או תסכול בגלל חוויות שליליות הנובעות מאירועים שאינם בשליטת המותג.

    בחודשים שלאחר מכן, התחושות של צרכנים כלפי מותגים תעוצב באופן דרמטי על ידי רמת החשיפה שיש לצרכנים לנרטיבים שליליים.

    ערוצי חדשות ותקשורת יפרסמו ככל הנראה סיפורים מרתקים ששוחקים את אמון הצרכנים בענפי הנסיעות שנפגעו כבר כמו חברות תעופה, קווי שייט ומלונות.

    כתבות שליליות חדשות עלולות להאשים את המנכ”לים בבחירות שלהם שפגעו בעובדים ובמשקיעים אשר יכבידו עוד יותר על המחזור הכלכלי של החברה.

    בתוך מספר חודשים, ההשפעה העסקית העיקרית של נגיף הקורונה עשויה להתחיל לצנוח ותשומת הלב של התקשורת תעבור למחזור החדשות הגדול הבא.

    עם זאת, אם התעשייה שלך הרוסה מכיסוי חדשות לא אוהד במיוחד, תצטרך תוכנית לבנות מחדש את אמון הצרכנים ולהסרת תוכן לא רצוי מתוצאות החיפוש בגוגל.

    איך אנו עוזרים בבניית אמון הצרכנים

    גוגל הוא למעשה נקודת מפגש של צרכנים ומותגים.

    כאשר אנשים ישובו לרכוש אמון בקניות ורכישת מוצרים, הם יפנו למנוע החיפוש לקבלת תשובות.

    לרוע המזל, תוכן פוגע יכול להישאר בתוצאות החיפוש של החברה שלך ולשחוק את אמון הלקוחות הרבה לאחר סיום מגיפת וירוס הקורונה.

    למעשה, המוניטין מהווה 63% מערך השוק של החברה, והמוניטין הזה מונע ברובו על ידי מה שהצרכנים מוצאים כאשר הם מחפשים את המותג שלך בגוגל.

    בזמן שאתה שוקל שלבים של הגנה מוקדמת על העובדים שלך, שקול גם את התהליך הארוך של השמירה על המוניטין המקוון של המותג שלך.

    ככל שתנקוט בפעולות מהר יותר, כך יהיה קשה יותר לתוכן שלילי לפגוע במוניטין החברה שלך בעקבות המשבר.

    אנו מפתחים ומבצעים אסטרטגיות ניהול מוניטין לעסקים גדולים, בינוניים, קטנים ומנכ”לים העומדים בפני אתגרים דומים מדי יום.

    להלן סקירה קצרה של מה שאנחנו עושים עבור מנהיגים עסקיים גלובליים וחברות.

    למידע נוסף על שירותי ניהול המוניטין שלנו.


    הערכת נקודות תורפה

    הערכת מצב של תוצאות החיפוש הכלליים שלך כדי לקבוע את היקף הבעיות הנוכחיות והנקודות החלשות.

    הגדרת גורמים עיקריים

    יש להגדיר את הגורם העיקרי לחוסר היכולת של המותג שלך לעצור תוכן לא חיובי, נתחו את הסיבה לכך שידיעות לא רצויות מופיעות בתוצאות החיפוש שלך.

    לזהות נרטיבים הרצויים

    יש לזהות את הנרטיבים המועדפים שהם הקריטיים ביותר לעיצוב המוניטין של המותג שלך והצגת ההצלחה שלך באינטרנט בעזרת ניהול מוניטין איכותי.

    בניית נכסים דיגיטליים

    הגדילו את מלאי הנכסים הדיגיטליים שלכם באינטרנט ובצעו רישות על מנת לקבוע היכן ניתן למקם נרטיבים חיוביים.

    אופטימיזציה לתוכן

    יש לבצע אופטימיזציה של נכסי אינטרנט וליצור יותר תכנים כדי לשפר את הרלוונטיות ואת פוטנציאל הדירוג באינדקס החיפוש של גוגל.

    אופטימיזציה חיצונית

    יש למנף קידום אתרים מחוץ לאתר שלכם כדי לחזק את הרלוונטיות, הסמכותיות והערך של נכסי אינטרנט צד שלישי מועדפים תוך חיזוק המודעות הכללית למותג.

    הגברת יחסי ציבור

    יש לשלב את צוותי יחסי הציבור הקיימים שלך כדי לשחרר הודעות לעיתונות וליצור הזדמנויות תקשורתיות בכדי למקסם את ההשפעה ולהימנע מלהוביל סמכות רבה יותר לפרסומים קיימים לא טובים.

    שפר את הנראות של דפים מניבים הכנסות

    יש להשתלט על נתח שוק אורגני נוסף באמצעות אסטרטגיית קידום אתרים אפקטיבית שמניעה תנועה לאל דפי יעד המניבים הכנסות.

    שאלות ותשובות

    מה זה ניהול מוניטין לעסקים?

    יצירת פרופיל חיובי למותג או אדם וחיזוק תוצאות החיפוש כדי ליצור הגנה ולצמצם נזקים מפני איומים חדשים, בעיות עתידיות ומידע שלילי ברשת.

    מי צריך ניהול מוניטין באינטרנט?

    הניסיון שלנו מצביע על כך שבדרך כלל מי שזקוק לשירות זה הוא אדם או ארגון המתמודדים עם תדמית שלילית באינטרנט, אולם בעזרת אסטרטגיות מתקדמות של מומחי ניהול מוניטין ניתן למנוע תדמית כזו מלכתחילה על ידי שיפור הנראות הדיגיטלית ויצירת פרופיל חיובי לכן כל אחד צריך ניהול מוניטין.

    כמה עולה ניהול מוניטין לעסק?

    המחיר משתנה בהתאם לפעולות והשירותים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים, פיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש, הסרת מידע שלילי ועוד. הכנסו לאתר, מלאו את הטופס בדף צור קשר והגישו בקשה להצעת מחיר.