ניהול מוניטין לעסקים, מנכל”ים ומנהלים

    הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם








    הגן על המורשת שלך, על הקריירה שלך ועל החברה שלך עם סטנדרט זהב של ניהול מוניטין לעסקים ומנהלים. לקוחותינו נמנים מבין המובילים העסקיים הבולטים. נסביר את החשיבות של ניהול מוניטין למנכ”ל, מספר סיכונים נפוצים ומה אתה יכול לעשות כדי להגן על הדימוי הדיגיטלי שלך.

    ניהול מוניטין לעסקים מנהלים

    כמנהיג עסקי אתה נבדק מעת לעת באינטרנט ובתקשורת. כתוצאה מכך, קל לאבד שליטה על הנרטיב המקוון שלך. מאמרים שליליים לא רק משפיעים עליך, תוכן שלילי מסכן מנהלים אחרים כמו גם את יכולת החברה שלך לפעול ולייצר הכנסות.

    פתרונות ניהול מוניטין לבעלי עסקים שלנו יכולים להגן עליך ועל החברה שלך מפני אירועי עבר, הווה ועתיד.

    אנו מציעים שירותי ניהול מוניטין לעסקים בגוגל בהתאמה אישית שיתאים לצרכים שלך.


    ניהול מוניטין לעסקים, המוניטין של מנהל החברה חשוב יותר ממה שאתם חושבים

    בעבר, המנכ”לים היו די רגועים בנוגע למוניטין המקוון שלהם. למעשה, גילינו שלמנכ”לים רבים לא קיימת נוכחות אינטרנטית כלל.

    אבל הנה הבעיה במוניטין של מנהיגות מנהלתית:

    המוניטין של המנכ”ל משפיע על תדמית החברה. לדוגמה, מדיה שלילית לגבי מנכ”ל חברה נוטה לתת את הטון לפרסום החברה. פירוש הדבר שאם מנכ”ל החברה בדרך כלל מקבל עיתונות רעה, החברה תקבל חדשות שליליות עוד יותר.

    מנכ”לים רבים מבינים כעת עד כמה מוניטין חזק הוא בעל ערך. למעשה, 50% מהמנהלים צופים כי למוניטין של המנכ”ל תהיה השפעה רבה יותר על החברה שלהם בשנים הקרובות. יתר על כן, מנהלים מייחסים למוניטין של המנכ”ל 45% ממוניטין החברה שלהם. אלה הם הימור גבוה על כתפיו של אדם יחיד.


    ניהול מוניטין לעסק והסיכון הטמון במידע חסר של הפרופיל האינטרנטי שלך

    בעלי עסקים, מנהלים ומנכ”לים אשר מזניחים את המוניטין שלהם למעשה מאפשרים לאחרים להכתיב את הנרטיב שלהם. כל אחד שיש לו חשבון מדיה חברתית או אתר אינטרנט יכול לפרסם הצהרות לגביך ללא קשר לעובדות.

    במקום לאפשר לאחרים לשלוט בסיפור שלך, אתה יכול לבנות נוכחות מקוונת חיובית אשר תגן על המוניטין שלך מפני תוכן פוגעני. 

    חיזוק הנוכחות הדיגיטלית שלך לא רק תתקן אירועי עבר והווה, אלא ישמר גם מפני בעיות עתידיות. ניהול סיכוני מוניטין כוללים:


    כיצד ניהול מוניטין לעסקים בונה חסינות

    מוניטין דיגיטלי חיובי בונה אמינות, רצון טוב ואמון. יותר מכל, זה עוזר לעצור כתבות שליליות. אתה גם תהיה מוכן יותר לנהל משברים אם אתה יותר פעיל ומעורב אונליין.

    לצערנו, לעתים קרובות מנהלים ממתינים עד שהם נאלצים להתמודד עם בעיה לפני שהם מפתחים פרופיל חיפוש חיובי. במקום זאת, תפעלו לפיתוח תכנים חיוביים לפני התמודדות עם משבר. אתה יכול לשפר את הנוכחות שלך באינטרנט באמצעות בלוג, מעורבות פעילה במדיה חברתית, פרופילים אישיים ועוד.

    בסופו של דבר, ניהול מוניטין לעסקים מוקדם מבטיח כי תהיה לך פרסונה מקוונת מדויקת יותר. אם אתה מעורב באופן פעיל בניהול מותג, אתה יכול להבטיח שהתוכן יהיה לא רק חיובי, אלא גם עובדתי.

    חשוב לציין כי רק לעיתים רחוקות ניתן להסיר לחלוטין מאמרים שליליים מגוגל. למעשה, ניתן לבצע זאת רק במצבים מסוימים. במקום זאת, האסטרטגיה שלנו היא לדחוק מאמר שלילי מהעמוד הראשון של גוגל, כך רוב הגולשים לא יוכלו למצוא אותו.


    איך לבנות ניהול מוניטין חזק לבעלי עסקים

    מה נדרש כדי לבנות בסיס חזק למוניטין של מנהל חברה? מחקר היסטורי מצביע על מספר פקטורים החשובים ביותר בניהול מוניטין של מנכ”ל:

    • חזון ברור של החברה
    • לעורר מוטיבציה והשראה
    • אתיקה וכנות
    • תקשורת פנימית טובה
    • דאגה לרווחת העובדים ותרבות החברה
    • השקפה עסקית גלובלית
    • תקשורת חיצונית טובה ויחסי ציבור
    • החלטיות
    • התמקדות בלקוח

    רוצים לשמוע גם על שירותי ניהול המוניטין הארגוני שלנו? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.



    טקטיקות של ניהול מוניטין לעסקים ומנהלים

    בין אם הזנחת את המוניטין הדיגיטלי שלך או שאתה פשוט רוצה לשפר את פרופיל החיפוש שלך, בצע את הצעדים הבאים כדי ליצור פרופיל אינטרנטי חזק יותר.

    תהיה גלוי ופעיל

    צרכנים, משקיעים והציבור הרחב כבר לא מסתפקים במנהלי חברות שמנהלים את החברות שלהם בפרטיות רבה. במקום זאת יש דרישה לשקיפות.

    הם רוצים לראות מעורבות אקטיבית עם העיתונות, העובדים והציבור. מחקרים מראים כי 81% מהמנהלים ברחבי העולם מסכימים כי חשוב שמנכ”לים יהיו בעלי פרופיל ציבורי גלוי.

    תרגלו מיומנויות תקשורת אפקטיביות כדי להרגיש בנוח לדבר עם ערוצי מדיה שונים.

    הנראות החיצונית שלכם צריכה לכלול דיבור בציבור, פעילות בקהילה המקומית, נראות בערוצי האינטרנט המקוונים של החברה, נגישות תקשורתית בחדשות, שיתוף תובנות עם הציבור והחזקת עמדות מנהיגותיות מעבר לחברה.

    קחו דומיין בבעלותכם

    וודא שאתה הבעלים של ה- .com לשמכם, יחד עם info, .net, .org. וכל דומיין אחר שאתה יכולה לחשוב עליו הקשור לתחום.

    זה יבטיח שרק בידך הכוח לפרסם תוכן באתרים על שמך.

    תפוס בעלות על שמך

    אל תעצור עם שם הדומיין שלך כשאתה נרשם אונליין. בדיוק כמו דומיינים, גם רשתות מדיה חברתיות ומותגים אחרים הם חיוניים כדי להטביע את שמך בהקדם.

    גם אם אין לך תוכניות להשתמש בפייסבוק, עדיין יהיה חכם לשמור לעצמך את שמך שם.

    אם אתה לא תעשה זאת, מישהו אחר יכול. ובעוד שאתה יכול לשחרר הצהרות, או לעבוד עם האתר כדי לתפוס את בעלות על שמך עכשיו.

    שקול להשתמש בשירות כמו KnoweEm כדי לזהות הזדמנויות לבנות את המותג האישי שלך באינטרנט. 

    עשה טוב

    כמנכ”ל ומנהל חברה, עבודות צדקה או עבודות שווי פרסים לא רק מועילות למוניטין שלך, אלא גם לחברה שלך. 34% ממנהלי חברות ברחבי העולם ציינו שזכייה בפרסים של מנכל”ים עבור עצמם או עבור החברות שלהם הוא חיוני.

    אחריות חברתית תאגידית גם כן יכולה לעזור לזכות בלבבות ובמוחות אחרים לאחר אירוע שלילי.

    עקוב אחר תוצאותיך

    הגדר התראה של Google לשמך ולחברה שלך. אולי לא תאהב את כל מה שתראה, אבל עדיף לגלות חדשות רעות מוקדם ולהתמודד איתן ולא לתת לדברים לצאת מכלל שליטה. זו רק דרך אחת מיני רבות כדי לפקח על התוצאות באינטרנט.

    מזער עיתונות שלילית

    לרוב יותר קל לדבר מאשר לעשות, אבל אל תמעיט בערך של פשוט לא להיכנס לצרות. כיום, קל יותר מתמיד לחדשות שליליות לעקוף אותך בתוצאות החיפוש.

    מעצרים או פעולות מצערות אחרות מקבלות תשומת לב תקשרותית די מהר ויכולות להישאר באינטרנט לפעמים שנים רבות לאחר שהאירוע קרה.

    צייץ באחריות

    מה שתגיד אונליין ברשתות חברתיות למיניהם יכול להיות מועתק, בצילום מסך וגם להיות משותף אונליין עם או בלי הסמכתך.

    אל תשים מבטחים בחומות של פרטיות, מכיוון שהדלפות יודעות את דרכן החוצה.

    חשוב בקפידה על האופן שבו התמונות והמילים שלך עלולות להתפרש לפני שאתה מפרסם אותן.

    פרסם תוכן חיובי

    אתה צריך כל הזמן לפרסם מידע חיובי על עצמך כמו גם על העסק. שקול לתרום לבלוג של החברה, וודא שאתה נקרא בהודעות לעיתונות רלוונטית שפרסמה החברה.

    בסס את זהותך ברשת עם ביוגרפיה באתר החברה כמו גם בפרופילים חברתיים פעילים ומרתקים. דרך נהדרת נוספת להרוויח תוכן חיובי היא להשאיל את המומחיות שלך כמובילה מחשבתית או מומחית בתעשייה.

    דבר עם העיתונות, קבל ציטוטים בבלוגים והשתמש בסטטוס שלך בכדי לגרום לשיתופים של שמך באינטרנט.

    צור מעורבות עם העובדים

    מוניטין של מנכ”ל מתחיל במה שהעובדים חושבים עליו. למעשה, עובדים יכולים להפוך למעודדים הכי גדולים שלך.

    המנעו מלהיות בלתי נגישים. הקדישו זמן לחיבור עם עובדים ופנו באופן אישי לכמה שאתם רק יכולים.

    תקשר עם החברה שלך וודא שאתה בונה רצון טוב בקרב האנשים המפעילים את האירגון. הם עשויים בסופו של דבר לנגן לכם ביקורות מדהימות שיועילו לכם בטווח הארוך.

    שמור על לגיטימיות ומקצועיות

    המוניטין שלך כמנכ”ל הוא משחק בסיכון גבוה, אך עליך לעמוד בפני כל פיתוי על ידי התנגדות למהלכים בלתי חוקיים השוברים את הכללים.

    יש להימנע מביקורות מזויפות, וטקטיקות מפוקפקות אחרות על מנת לא לגרום לנזק גדול יותר. זו לא רק טעות אלא זה עלול לחזור ולפגוע בך.

    אם אתה שוכר צוות, וודא שהם מנוסים ובעלי היסטוריה מוצלחת.

    למידע נוסף על אסטרטגיות של ניהול מוניטין לעסקים לגיטימי ואיכותי, צרו קשר.

    ניהול מוניטין לעסקים, שאלות ותשובות

    מה זה ניהול מוניטין לעסקים?

    יצירת פרופיל חיובי למותג או אדם וחיזוק תוצאות החיפוש כדי ליצור הגנה ולצמצם נזקים מפני איומים חדשים, בעיות עתידיות ומידע שלילי ברשת.

    מי צריך ניהול מוניטין באינטרנט?

    הניסיון שלנו מצביע על כך שבדרך כלל מי שזקוק לשירות זה הוא אדם או ארגון המתמודדים עם תדמית שלילית באינטרנט, אולם בעזרת אסטרטגיות מתקדמות של מומחי ניהול מוניטין ניתן למנוע תדמית כזו מלכתחילה על ידי שיפור הנראות הדיגיטלית ויצירת פרופיל חיובי לכן כל אחד צריך ניהול מוניטין.

    כמה עולה ניהול מוניטין לעסק?

    המחיר משתנה בהתאם לפעולות והשירותים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים, פיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש, הסרת מידע שלילי ועוד. הכנסו לאתר, מלאו את הטופס בדף צור קשר והגישו בקשה להצעת מחיר.