הסרת תוצאות שליליות בגוגל – הסרת תוצאות חיפוש
בואו נדבר על הסרת תוצאות שליליות בגוגל.
תארו לעצמכם סיטואציה שבה אתם נלחמים להיות במקומות הראשונים בגוגל.
אתם עושים הכל כדי לקדם את עצמכם, בין אם אישית ובין אם עסקית.
ואז אתם מגלים שמישהו פרסם עליכם מידע שקרי ופוגעני.
עכשיו, איך מתמודדים עם מנוע החיפוש הגדול בעולם?
יש דרכים לעשות זאת. הן לא רבות, הן דורשות נשימה עמוקה וסבלנות.
אך הן קיימות ועם האנשים הנכונים שילוו אתכם, תוכלו להחזיר לעצמכם את המוניטין הנקי שפעלתם למענו.
לא אחת אנחנו נתקלים בתגובות לא טובות על אנשים או על חברות ברשת.
ואנחנו תוהים למה הרשת היא המקום הראשון שאליו רצים אנשים.
הסיבה לכך היא כי אנחנו נמצאים בעידן כזה שבו הרשתות החברתיות.
אתרים מסוימים, בלוגים, אפליקציות ופלטפורמות מסוימות הן במה לחוות דעת.
ביקורות אותנטיות, חוות דעת מגולשים, לקוחות וקהל פוטנציאלי.
כל אלו הם אינדיקציה בשקיפות מלאה על עסקים מסוימים, מקומות ואנשים.
אך לצערנו ישנם אנשים שמשתמשים בפלטפורמות הללו לצורך איזכור שלילי של לצורך.
ולפגיעה במוניטין של אחרים במטרת נקמה, או תחרותיות לא מוסרית.
כשישנה סיטואציה כזאת יש צורך לשכור אנשי מקצוע המתמחים בנושא של ניהול מוניטין דיגיטלי בגוגל.
או ברשתות החברתיות בכלל.
למה חוות דעת שלילית ברשת משפיעה עלינו?
בין אם אתם אנשים פרטיים שיש באמתחתם מוצר מסוים למכירה ואתם מעוניינים לשווק אותו.
ובין אם אתם אנשי עסקים המעוניינים במוניטין נקי ברשתות החברתיות בכלל, ובגוגל בפרט.
או אולי אם אתם סלבס, או אישי ציבור. ניהול מוניטין בגוגל הוא אחד השירותים שאתם הכי תצטרכו.
העובדה ששירות כזה מוצע לכם לא אומרת שיש עליכם מוניטין לא טוב בגוגל.
זה רק אומר שאם ישנו איזכור שלא תרצו שיראו יש פתרון.
תוכלו לבצע הסרת תוצאות חיפוש בגוגל ולעשות באופן מסודר ניהול מוניטין בגוגל כי חשוב שתהיה לכם האופציה.
כאשר אנחנו חווים מוניטין שלילי ברשת, זה סוג של כדור שלג שכדאי למנוע אותו כשהוא עוד קטן.
פלוני למשל יכתוב עלינו שאנחנו לא טובים במתן שירות. התגובה של פלוני עלולה לצבור אהדה ברשתות החברתיות.
שיתופים, לייקים, איזכורים וציטוטים. זוהי דוגמא לכדור שלג שאפשר למנוע אותו כשהוא עוד צעיר.
בנוסף, כתבות שליליות. חוות דעת שליליות. ביקורות שליליות בגוגל עצמו ועוד.
כל אלו הם איזכורים שכדי לבצע בהם הסרת תוצאות שליליות מתוצאות החיפוש על ידי אנשי מקצוע מומחים.
הסרת תוצאות שליליות בגוגל – איך עושים את זה?
אי אפשר באמת להתחיל ללמד איך לבצע הסרת תוצאות מגוגל כי מדובר בעולם שלם.
אבל כן אפשר לספר שאלו תהליכים שלוקחים זמן לקבלת תוצאות.
ניתן לעשות זאת על ידי פניה לגוגל עצמה, אבל פניה זו חייבת להיות מדוקדקת על פי ‘חוקים’ מסוימים.
ניתן לעשות זאת על ידי פניה אל בעלי האתרים שבהם ישנם האיזכורים השליליים.
גם כאן זה תהליך שעלול לקחת זמן. וניתן גם לבצע דחיקת איזכורים שליליים ברשת על ידי הוספת תכנים מסוימים לגוגל.
על מנת שבאמת התהליך לא יתעכב יתר על המידה, ולא יסתבך גם. כדאי ומומלץ לשכור אנשי מקצוע לצורך התהליך.
אותם אנשי מקצוע ידעו איך לעשות הסרת פרסומים בגוגל באופן מדויק שיחסוך לכם זמן.
טיפ קטן למי שבכל זאת מעוניין לנסות להבין איך להסיר לינק בגוגל ולשרוד את התהליך.
כפי שכבר ציינו. תמיד תוכלו לפנות אל בעל האתר או הקבוצה ברשתות שבה נמצאים האיזכורים השליליים עליכם.
אם בעל האתר או הקבוצה יבואו לקראתכם ויסירו את התוכן, מה טוב. אם לא, זה מעט מסתבך.
אם התוכן שקרי ופוגעני. וגם פוגע בכם באופן משמעותי ברמת המוניטין, אחת הדרכים לפעול היא תביעת דיבה.
אך אם אינכם מעוניינים להגיע למצב של בית משפט, פניה אל בעל האתר ו/או אל גוגל זאת גם דרך.
אם אתם מחליטים לפנות לגוגל כדאי שתעשו את זה עם אנשי מקצוע שזוהי ההתמחות שלהם.
פניה לגוגל היא לא פניה רגילה, וישנם ניואנסים קטנים ו’חוקים’ שחשוב שתדעו.
כך שאם אינכם מיומנים בכך, השאירו את הפעולה הזאת למקצוענים שכן.
תהיו טובים, לא רק ברשת
אחד הנושאים הכי בעייתיים בעידן הטכנולוגי הויראלי של היום הוא נושא הטוקבקים והתוכן הפוגעני.
כך שאם הנכם בעלי אתרים שנכתב בהם תוכן פוגעני כלפי אדם אחר, הקשיבו לאדם שפונה אליכם.
יכול מאד להיות שהאתר שלכם הוא ‘צינור’ של אדם אחר לפגוע במתחרה שלו, או בקולגה שלו.
יכול להיות שזוהי במה לנקמה, או כל כוונת זדון אחרת.
השיקול לבדוק את הדברים הוא בהחלט נכון, אך אל תשללו את אמיתות הפונים אליכם.
ובכלל, לא סתם השירות על ניקוי תוצאות שליליות בגוגל ודחיקת איזכורים שליילים קיים.
כמו דברים אחרים הקשורים להכפשה והוצאת דיבה גם ברשת הסיטואציה הזאת מאד פוגענית.
מדובר בפעולה שעלולה לגרום לאיבוד פרנסה, איבוד המוניטין ובמקרים לא מעטים הרסנית באופן כללי.
לכן, ניתן להיות טובים לא רק ברשת אלא גם בחיים האמיתיים מעבר לכך.
למחוק תוכן פוגעני שלא נראה לכם. להקשיב לצדדים הפונים אליכם.
לעשות חקר מעמיק על התוכן שעולה אצלכם באתרים.
או בפלטפורמות החברתיות השונות, באפליקציות בבלוגים ועוד.
לכו תדעו את המוניטין של מי תצילו, וכמה תתרמו לפרנסה שלהם.