איך לקדם פוסט בפייסבוק
מזל טוב!!! הקמתם דף עסקי בשעה טובה.
חשבתם על זה הרבה, אנחנו יודעים.
למה לכם להיות שם בכלל, האם יש מספיק קהל יעד.
מי יבוא לראות את המוצר או השירות שלכם. ועוד מליון שאלות בסגנון.
השאלות הללו הן טבעיות לחלוטין, והן בעיקר לגיטימיות למי שלא חי את הרשתות החברתיות.
לא לכל בעלי העסקים יש באמת מושג מה קורה ברשתות החברתיות.
או מה הם צריכים לעשות כדי לבלוט בהן ולהרחיב את מערך הלקוחות שלהם.
ובמילים יותר ישירות: מה צריך לעשות כדי למכור ברשת החברתית.
אם חיפשתם בגוגל נושאים כמו פרסום בפייסבוק מדריך מקיף כלשהו ושאר ירקות.
דעו כי הנושא לא כל כך מסובך, ואפשר ללמוד אותו.
אם יש לכם נגיעה טכנולוגית תוכלו ללמוד את הנושא באופן עצמאי.
ואם אתם פחות בעניין של למידה עצמאית, ישנם קורסים נהדרים שיוכלו לסייע לכם בלמידה בקבוצה.
ואם כל זה לא מסייע לכם, תמיד תוכלו למצוא אנשי מקצוע מדהימים לשירות זה.
קצת על פייסבוק, ועל איך זה שאנחנו כל כך אוהבים אותה
מהרגע שפייסבוק קמה לפני יותר מעשור, היא גרפה אחריה מליונים של משתמשים ומעריצים.
ולא סתם, מדובר ברשת החברתית הכי חזקה בעולם שהרבה פלטפורמות מנסות להשתוות אליה.
היא גרמה לנו להתאהב בה ברגע שנגעה בנקודה הכי רגישה של כולנו, החיים שלפני.
החיים שלפני הכל, בעצם. דרכה הצלחנו למצוא חברים מהעבר שלא ראינו שנים.
וגם זכינו לקבל ‘הצצה’ לחיים שלהם. דרכה הצלחנו לצור קשרים עסקיים, חברתיים, וגם למצוא אהבה.
ומעבר לכך, היא באמת שינתה לנו את החיים.
לא כל האנשים, אבל רוב האנשים פותחים דבר ראשון בבוקר את הפייסבוק שלהם.
הם קיבלו ‘במה’, במה לתת דעות פוליטיות ואישיות.
לדבר על נושאים שבחיים לא היו מדברים עליהם עם אנשים רנדומליים ברחוב.
וגם להראות את הכישורים שלהם במגוון של תחומים.
החל מפיסול, אומנות ציור, אומנות צילום, כתיבה יצירתית, עיצוב תכשיטים ועוד.
אבל כל זה לא נותן לאותם אנשים את החשיפה המקסימלית ברשת החברתית.
זאת אומרת, יכול להיות שיהיה לכם דף עסקי עם עשרות אלפי גולשים.
אבל כשאתם תכתבו פוסטים שיווקיים ותנסו למכור את המוצר שלכם, הוא לא יגיע לכולם.
הפוסט יקבל חשיפה רק למספר אחוזים בודדים מתוך אותם עשרות אלפים.
כאן נכנסת לתמונה השאלה איך לקדם פוסט בפייסבוק באופן שיצור לכם חשיפה מקסימלית.
גם אם לא חשבתם לפרסם דרך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק, כדאי לדעת.
אין ספק שזה אחד הדברים שחשוב וכדאי ללמוד ולדעת אותם.
שיהיה לכם במאגר המידע, ברגע שתרצו להשתמש בכך.
איך לקדם פוסט בפייסבוק כמו מקצוענים
לפני הכל, חשוב שתדעו מה הבסיס להצלחה עסקית ברשתות החברתיות.
דף עסקי פורמלי ומותאם לשירות או למוצר שלכם, זה הדבר הראשון שאתם צריכים לייצר.
הדף שלכם צריך להיראות ויזואלית מתאים לכם.
דף עסקי שמותאם נכון זה אומר תמונה קאבר איכותית ומעוצבת גרפית היטב וברזולוציה מתאימה.
תמונת פרופיל המכילה את הלוגו שלכם לצורך מיתוג נכון.
אלבומי תמונות של המוצר, או אם זה שירות, אז תמונות אווירה המעבירות את המסר הנכון של השירות.
ותמונות עבור פוסטים במידות הנכונות, ברזולוציה הנכונה, וכשהן ‘מתכתבות’ ברמת המסרים בהתאם לטקסטים.
אחרי כל זה, תוכלו להתחיל ללמוד על מימון פוסט בפייסבוק באופן מותאם אישית לקהל היעד שלכם.
זה לא באמת משנה אם אתם לומדים על פייסבוק דרך קורס אונליין. או באופן עצמאי.
ברגע שתכנסו לעולם הזה תגלו מרחב חדש של סטטיסטיקות ורזולוציות על קהל הלקוחות שלכם שלא חלמתם שתוכלו לדעת אותם.
מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם לבצע פילוח זהיר של קהל היעד.
תוכלו לרדת לרזולוציות קטנות של החל מתחביבים, ועד לחיפושים ברשת החברתית, או בגוגל.
להשתמש במילות מפתח שונות, בסטטוס משפחתי. בעלי ילדים, ואפילו גילאי הילדים.
עד כדי כך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק יודעת להתאים את הפרסום אל האנשים הנכונים בשבילכם.
לדוגמא, אם אלמונית בת 22 מחפשת עבודה כמלצרית והיא תחפש בגוגל עבודה אז פייסבוק יראה את זה.
פייסבוק יתחיל להציע לה הצעות עבודה תוך כדי שהיא גולשת להנאתה ברשת החברתית.
או אם במקרה שוחחתם עם חברים על התקדמות המתבגרים שלכם בכיתת האנגלית למחוננים.
פייסבוק יתחילו להציע לכם שעורים פרטיים באנגלית, תוך כדי שהם משבחים את החוכמה של הילדים שלכם.
מעבר לזה, דרך מערכת הפרסום של פייסבוק אפשר גם ללמוד על איך להקפיץ פוסט בפייסבוק במימון.
כך שיגיע לחשיפה גבוהה יותר לקהל היעד שלכם.
העידן הדיגיטלי, הבשורה לעולם הפרסום, ומה שביניהם
זה לא סוד שעולם הפרסום בפרינט הוא לא אותו הדבר מאז שהפרסום הממומן נכנס למשוואה.
העידן הדיגיטלי הצליח להביא בשורה מרגשת לעולם הזה.
כשמדובר בשיווק ממומן, כל זמן מבחינתכם הוא פריים טיים.
קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, שהם הצרכנים נמצאים ברשת כל הזמן.
כך שזה רק הגיוני לחשוף אותם כל הזמן למוצר או לשירות שלכם.
והיתרון שמביא איתו השיווק הזה, הוא שהשליטה על התקציב היא לחלוטין שלכם.
כך שאתם לא רק מקבלים במה לפרסום.
אתם יכולים גם לשחק עם התקציב איך שנוח לכם ולפרסם בנחת, וברוגע.