מה מטופלים בודקים לפני בחירת רופא

אם אתה רופא או בעל קליניקה רפואית, אתה יודע כמה חשוב שהמטופלים שלך יסמכו עליך, במיוחד אם הם עדיין לא פגשו אותך.

זו הסיבה שביקורות ברשת משפיעות באופן משמעותי על האם מטופלים יבחרו בך או במתחרה שלך.

מה מטופלים מחפשים לפני בחירת רופא

בפוסט זה נשתף את החשיבות של ניהול מוניטין לרופא ואת ההשפעה שיש לביקורות מקוונות על העסק שלך.

על פי אתר החוקר את השפעת הלקוחות בתחום הרפואה, נבדקו המון נתונים והגיעו למסקנה שקיימים 5 פקטורים עיקריים שפציינטים בודקים לפני בחירת הרופא שלהם.

5 דברים עיקריים שמטופלים חדשים בודקים בעת בחירת רופא

1 האיכות הכוללת של הטיפול בחולה

קבלת אבחנה מדויקת היא המרכיב הקריטי ביותר בטיפול בחולים, אך בנוסף ידידותיות הצוות, כמה קל לקבוע תור ואפשרויות תשלום גם כן חשובות.

2 דירוג ממוצע כולל מכל הביקורות שפורסמו

כמות ביקורות של 5 כוכבים חשוב, אך גם כן הדירוג הממוצע הכולל של הכוכבים הוא חשוב לא פחות.

3 זמני המתנה של מרפאה

מיותר לציין כי פציינטים חדשים כיום אינם רוצים לחכות בקליניקה אפילו דקה לפני שהם מגיעים לתור שלהם.

4 רקע של הרופא המטפל

דמוגרפיה פשוטה לא תספק את הלקוחות. הסקירה ברשת היעילה ביותר למטופלים תכלול מידע על שנות ניסיון של הרופא, אישורים, גיל, תעודות אקדמיות ומגדר.

5 תמונות מרפאה וצוות

ידידותיות, ניקיון, אזור המתנה לילדים – כל אלה הם תכונות חשובות להצגה בתמונות.

ההשפעה של סקירת מטופלים שליליים באינטרנט

ניתן לומר כי הדרך הקלה ביותר להפוך את סקירת המטופלים השליליים היא לא לקבל אותם מלכתחילה, אך יכולים להיות מצבים בהם מטופל פשוט רואה את הדברים באופן שונה ממך ומהצוות שלך.

במילים אחרות, ביקורות שליליות מתרחשות אצל כל רופא בזמן כלשהו במהלך שנות העשייה שלהם.

לכן, המאמץ לצמצם את הסקירה מסוג זה ראוי להערכה, אך למרבה הצער לא ניתן יהיה לחסל אותם לחלוטין.

מה עליכם לעשות כאשר הביקורת הרעה הבלתי נמנעת תגיע סוף סוף? השלב הראשון בבקרת נזקים הוא למעשה לדעת מה לא לעשות, כפי שמדגיש מאמר זה בוושינגטון פוסט.

אינך מעוניין לחשוף פרטים סודיים או את פרטי המטופל באופן גלוי, אפילו אם כוונתך להסביר את נקודת המבט שלך למטופל.

ראשית, זו יכולה להיות הפרה של חוקי הפרטיות שלו.

שנית, גישה זו עשויה לייצר טינה טרייה יותר מאשר להקל על  חוויה הרעה שחווה המטופל.

מה ניתן לעשות בנוגע לחוות דעת שליליות?

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להירגע לפני שאתה מגיב. לאחר מכן, הגב תשובה גנרית ועם זאת חמלה.

משהו כמו “אנו מצטערים לשמוע שחווית חוויה פחות משביעת רצון. נציג ממשרדנו יצור עמך קשר בהקדם.”

זה לוקח את שאר הדיון OFFLINE – חובה – ונותן לך את ההזדמנות להתחבר באופן פרטי אחד לאחד עם הסוקר כדי לבדוק אם יש משהו שניתן לעשות כדי להפוך את הביקורת הרעה הזו לחוות דעת טובה.

אם התשובה היא “לא”, לפחות מטופלים אחרים רואים כי התרגול שלך הוא להגיב לכל סוגי הביקורות המקוונות.

אם התשובה היא “כן”, תמיד יש סיכוי שהמבקר יחזור וישנה את הביקורת שלו כדי לשתף כיצד הפעולה והאכפתיות שלך תיקנה את הבעיה שהובילה את הביקורת הלקויה הראשונה.

מעוניין להגדיל את הביקורות המקוונות שלך?

צור קשר עם המומחים שלנו לניהול מוניטין, אנו נשמח לעמוד לשירותך ולסייע בנושא.

מבין שירותינו:

שיפור ביקורות מקוונות

באמצעות ניהול מוניטין בגוגל לרופאים תוכל לשפר את הביקורות עליך ברשת ולהשפיע באופן חיובי על דעת הקהל, ביקורות חיוביות על תחום העיסוק שלך כרופא הוא חלק חשוב ביצירת נוכחות חיובית.

בקשת ביקורות מקוונות

ביקורות מקוונות הם חלק בלתי נפרד מהנוכחות שלך באינטרנט כרופא. זכור, לקוחות פוטנציאלים מחפשים מי אתה באינטרנט לפני שהם מקבלים החלטה.

פיקוח על ביקורות ברשת

באמצעות הכלים היחודיים שלנו ניתן לפקח על ביקורות בצורה יעילה ולמזער נזקים שיגרמו לאיבוד לקוחות ויעלו לך הרבה כסף.

צריך עזרה בניהול המוניטין שלך וביצירת נוכחות חיוביות ברשת? צור קשר עם המומחים שלנו.

חזרה לדף הבית – ניהול מוניטין

ניהול מוניטין לרופאים, שאלות נפוצות

מה זה ניהול מוניטין?

יצירת אסטרטגיות מתקדמות המשפיעות על דעת הקהל כלפי אדם, ארגון או גורם אחר באינטרנט. ניהול מוניטין איכותי משפר את התדמית של עסק, מותג או אדם ברשת החיפוש.

מדוע ניהול מוניטין לרופא הוא חשוב?

ניהול מוניטין חשוב מפני שהרושם הראשוני, עם לקוחות, מעבידים ומטופלים הוא לרוב אונליין. אנשים מגבשים החלטה בהתבסס על מה שהם רואים בגוגל ומחקרים הוכיחו כי 88 אחוזים מהצרכנים סומכים על ביקורות באינטרנט לא פחות מהמלצה אישית, לכן מה שאחרים אומרים עליך או על העסק שלך משפיע ישירות על החלטות לקוחותיך.

מי צריך ניהול מוניטין לרופאים?

הניסיון שלנו מצביע על כך שבדרך כלל מי שזקוק לשירות זה הוא אדם או ארגון המתמודדים עם תדמית שלילית באינטרנט, אולם בעזרת אסטרטגיות הגנה מתקדמות של מומחי ניהול מוניטין ניתן למנוע תדמית כזו מלכתחילה על ידי שיפור הנראות הדיגיטלית ויצירת פרופיל חיובי לכן כל אחד צריך ניהול מוניטין.

גיליתי אזכור שלילי שהוא לא נכון, למה גוגל מאפשר זאת?

מידע שלילי באינטרנט מושך המון תשומת לב ולכן הוא בדרך כלל מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל. ישנם מספר דרכים לפתור זאת אך יש לזכור, המטרה של גוגל היא לא לקבוע אם מידע מסוים הוא נכון או לא, אלא לזהות איזה אינפורמציה ברשת הכי רלוונטית למילת החיפוש של הגולש. לקבלת עזרה מקצועית הכנסו לאתר וצרו קשר עם המומחים שלנו.