ניהול מוניטין לעורכי דין

ברגע זה ממש לקוחות פוטנציאלים, שותפים, מקורבים, עורכי דין מתחרים ואנשי תקשורת מחפשים אותך ואת המשרד עורכי הדין שלך בגוגל.

ניהול מוניטין לעורכי דין

דירוגים, כתבות וחוות דעת שליליות ברשת עלולים להפחיד לקוחות פוטנציאליים, להרוס מערכות יחסים ועלולים להשפיע לרעה על מאמצי הגיוס של החברה שלך.

הסוכנות שלנו יכולה לעזור לך לחסל ביקורות גרועות, להגדיל את הרגשות החיוביים ולהחזיר את השליטה במוניטין שלך באמצעות גישת ניהול, אסטרטגיה מותאמת אישית, מעקב ובניה.


מדוע ניהול מוניטין לעורך דין חשוב

הנפח והתוכן של הביקורות המקוונות של חברתך יעניקו למותג שלך דחיפה, ישפרו את הנוכחות והנראות שלך באינטרנט וימצבו אותך כמומחה מהימן בתחומך.

כל אלה תורמים למטרת העל שלך: לגרום ללקוחות פוטנציאליים לבחור את חברתך על פני המתחרים.

כשאתה לוקח שליטה על ניהול המוניטין הדיגיטלי שלך, אתה מצמצם את הסיכון לביקורות שליליות וחוסר שביעות רצון מצד הלקוחות – מה שמאפשר לאלמנטים אחרים באסטרטגיית השיווק שלך להצליח.

בקרה על ביקורות רעות

תוצאות מנוע החיפוש של משרד עורכי הדין הינו המוניטין הדיגיטלי שלך – בין אם נכון או לא נכון, עדכני או מיושן, אמת או זדוני.

דוחות, מאמרים, בלוגים, חדשות מיושנות וביקורות לא מדויקות יכולות להופיע באופן מיידי ולהישאר בתוצאות החיפוש המובילות שלך במשך שנים.

בעת שלקוחות מחפשים אותך באינטרנט, יש לך ולמשרד שלך רק מספר שניות כדי להתעלות על התחרות ולעשות רושם ראשוני טוב.

הישאר מעודכן על אזכורים ברשתות החברתיות

יותר מ 51 אחוז ממשתמשי פייסבוק ו 81 אחוז ממשתמשי טוויטר מצפים לתגובה לתלונה מקוונת תוך יום אחד.

עם לחץ מסוג זה, אנשי מקצוע בתחום המשפטי זקוקים לדרך לשמוע באופן מיידי על הדברים שהלקוחות שלהם אומרים להם אונליין.

כאן צוות המומחים שלנו נכנס לתמונה.

להגביר את הנוכחות שלך ברשת

משרדי עורכי דין שלא עוקבים אחר המוניטין שלהם משחקים משחק סכום אפס.

הפירמות והמשרדים המנצחים מבינים בבירור היכן הם עומדים בקרב לקוחות פוטנציאליים, גם באינטרנט וגם מחוצה לו.

חברות אלה מצוידות בידע על החוזקות והחולשות שלהם, הזדמנויות פיתוח עתידיות והצעדים הנחוצים להוביל שינויים חשובים בארגון.

מדוע לבחור ניהול מוניטין לעורכי דין

השיווק הטוב ביותר בעולם לא יכול להשתוות למוניטין עשיר וחיובי.

מאז ומעולם עורכי הדין הסתמכו על הפניות פנים אל פנים, אך צרכני שירותי עורכי דין של ימינו מתנהגים קצת אחרת, בימינו הם סומכים על דעותיהם ונסיונים של זרים לחלוטין.


צרכני שירותי עורכי דין מחפשים הוכחה מניסיונות של אחרים

כעורך דין, עליך להציג ראיות קונקרטיות לצורך טענתך.

זה אולי עובד באולם בית המשפט, אבל בשיווק באינטרנט אנשים מקבלים החלטות על סמך רגשות.

הם רוצים להרגיש טוב עם צריכת שירותי המשרד שלך.

הם רוצים להרגיש שהם עשו בחירה חכמה. הם יחפשו ראיות לכך שאנשים אחרים שכרו אותך ומשתמשים בחוויות של לקוחות קודמים שלך כדי להצדיק את החלטותיהם.

תאר לעצמך אם חד הורית שתגיע בקרוב ועוברת גירושין. דמיין את מצבה הרגשי ומה היא עוברת.

עכשיו דמיין מה המלצה של לקוחה כמו זו שלמטה יכולה לעשות עבורה – ועבור המשרד שלך:

“הרגשתי שהחיים שלי עומדים להתפרק על ידי בעלי לשעבר. [המשרד שלך] פשוט הצילו אותי. הם טיפלו במקרה שלי בקלות. אני מרגישה שהחיים שלי סוף סוף חוזרים למסלול.”


ככל שתקבל יותר ביקורות כך תהפוך ליותר גלוי באינטרנט

רבים מלקוחותיך מגיעים אליך במצבים קשה. חייהם השתבשו. הם זקוקים לעזרה משפטית. בחירת עורך דין היא החלטה חשובה. הם מחפשים ביטחון.

לכן אין זה מפתיע שהסטטיסטיקה מראה כי לחוות דעת באינטרנט יש משקל רב בקבלת ההחלטות של הלקוחות.

לדוגמה, על פי מחקר שערך Birdeye, המספק שירותי ניהול מוניטין:

ניתוח של חברת BrightLocal, חברת אופטימיזציה למנועי חיפוש בשוק הבינלאומי, מצאה כי ביקורות חיוביות גורמות ל 68% מהצרכנים להשתמש בעסקים מקומיים.

כמו כן הם גם מצאו נתון מדהים, 91% בקרב בני 18 עד 34 סומכים על ביקורות מקוונות כמו המלצות אישיות.

החברה Moz המפתחת כלי שיווק דיגיטליים, הגיעה למסקנה דומה כי ביקורות הן גורם הדירוג החשוב ביותר בחיפושים מקומיים באינטרנט, מהווה זירה מכרעת עבור משרדי עורכי דין רבים.

זה הופך את הביקורות לחשובות יותר מהפניות ממדיה חברתית או מאתרים אחרים.

לאחר ביקורות נוספות – במיוחד טובות – לא רק שהמשרד שלך נראה טוב, זה עוזר לאנשים רבים למצוא את החברה שלך מלכתחילה.

ואז רבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלך יקראו ולרוב יסמכו על כל מה שאנשים אומרים עליך בביקורות – לטוב ולרע.

אם האסטרטגיה שלך לניהול ביקורות אינה איתנה, אתה מסתכן באובדן ההפניות.

מכיוון שכל כך הרבה צעירים סומכים על ביקורות, מגמה זו לא תיעלם בקרוב.


הפיכת התגובות שלך להזדמנות למכור את שירותי המשרד שלך

לפעמים, אפילו חוות דעת שלילית יכולה להפוך לחיובית עבור החברה שלך.

אם כל הביקורות שלך טובות, זה יכול לעורר חשד שהן לא אמיתיות.

סקירה שלילית מדי פעם, באופן אירוני, מגבירה את אמינות הביקורות הטובות על ידי איתות על אותנטיות.

אבל אם לחברה שלך יש ביקורות שליליות המרחפות באינטרנט ללא מענה, זה יכול לפגוע בך.

תגובה של אמפתית למישהו שאומר שהייתה להם חוויה לא טובה עם המשרד שלך והתנצלות – יכולה לגרום להתרשמות מצד לקוח פוטנציאלי אפילו יותר מביקורת טובה ושגרתית.

תגובה רצינית, מקצועית ועניינית מראה שאתה מקשיב ואוהב את הלקוחות שלך.

אתה לא בורח מביקורת. התגובה המכבדת שלך מעוררת ספק אצל קוראים אחרים לגבי רצינות סיפורו של הסוקר השלילי.

הסוקר עשוי אפילו לשנות את הטון שלו ולשדרג את הדירוג שלו כלפי המשרד שלך.

אתה יכול גם להשתמש בתגובה שלך כדי להדגיש משהו חיובי לגבי המשרד שלך, הייעוד שלך ואת רמת השירות שאתה שואף לספק.

כאשר הם משאירים ביקורת, זה עוזר לעסק שלך, גם אם הסקירה לפעמים גרועה, התגובות חשובות.

זה מראה על מעורבות. זה מראה שאכפת לך. זה עוזר לך להתבלט מהמתחרים שלך. וזה עדיין מגביר את הקידום הדיגיטלי שלך.

כתוצאה מכך, גולש ביקורתי עשוי מדי פעם להסב את תשומת לבכם לאזור בו תוכלו לשפר את משרדכם.



ניהול מוניטין בגוגל יכול לעזור לך להתמודד עם משרדי עורכי דין גדולים יותר

יש יתרון נוסף לגישה מתוחכמת של ניהול ביקורות עורכי הדין שלך: להתעלות על המתחרים.

לאינטרנט לא בהכרח אכפת אם למשרד עורכי הדין שלך יש שני עורכי דין או 200.

אתה רק רשימה, עם אוסף של מידע ליצירת קשר, תוכן, קישורים, דירוג חיפוש וחוות דעת.

זה יכול להיות יתרון ענק וחסכוני עבור חברות קטנות שמעוניינות להתחרות בשחקנים הגדולים.

זה אומר גם שהשחקנים הגדולים צריכים להיות מודעים למוניטין המקוון שלהם בעצמם.

בסוכנות שלנו אנו שומעים לא מעט עורכי דין מודאגים שהמתחרים שלהם מתעלים עליהם בכל הנוגע לתחום השיווק הדיגיטלי.

ניהול מוניטין הוא דרך להשיג יתרון על פני חברות אחרות בשוק שלך – ולזכות באמון של לקוחות חדשים.

אם אתה רוצה לדעת יותר כיצד ניהול מוניטין בגוגל יכול להעניק למשרד עורכי דין שלך דחיפה, צור קשר וקבל הצעת מחיר עוד היום.

ניהול מוניטין לעורך דין, שאלות ותשובות

מה זה ניהול מוניטין לעורך דין?

יצירת פרופיל חיובי למותג או משרד שלך וחיזוק תוצאות החיפוש כדי ליצור הגנה ולצמצם נזקים מפני איומים חדשים, בעיות עתידיות ומידע שלילי ברשת.

מי צריך ניהול מוניטין באינטרנט?

הניסיון שלנו מצביע על כך שבדרך כלל מי שזקוק לשירות זה הוא אדם או ארגון המתמודדים עם תדמית שלילית באינטרנט, אולם בעזרת אסטרטגיות מתקדמות של מומחי ניהול מוניטין ניתן למנוע תדמית כזו מלכתחילה על ידי שיפור הנראות הדיגיטלית ויצירת פרופיל חיובי לכן כל אחד צריך ניהול מוניטין.

כמה עולה שירות ניהול מוניטין?

המחיר משתנה בהתאם לפעולות והשירותים. השירות יכול לכלול מגוון של פעולות לניקוי מוניטין והפצת אזכורים חיוביים ברשתות חברתיות, מגזינים, בלוגים, פיקוח על ביקורות ותוצאות חיפוש, הסרת מידע שלילי ועוד. הכנסו לאתר, מלאו את הטופס בדף צור קשר והגישו בקשה להצעת מחיר.