קידום פוסט באינסטגרם
אנחנו מכירים את התהליך שאתם עוברים.
כל כך הרבה פעמים אתם יודעים שיש לכם מוצר טוב ביד.
שירות מדהים שאתם מספקים, ואתם לא מבינים איך זה שעוד לא הגעתם לחשיפה גבוהה.
איך זה שהקהל הרחב לא נהנה מהמוצר או השירות הללו.
ואתם יודעים, אתם יודעים שיש לכם בידיים פתרון שיכול לסייע לכל כך הרבה אנשים.
כל מה שאתם צריכים, זאת חשיפה.
אתם מטיילים בין דפי האינסטגרם השונים ורואים כל כך הרבה מוצרים שמקבלים חשיפה גבוהה.
ולא מבינים איך. מה הסוד שלהם? אין כאן סוד כמוס ומסתורי.
יש כאן פעולת שיווק דיגיטלי שמתבססת על קידום אינסטגרם עסקי עם תכנית עבודה מסודרת ומקצועית.
פרסום באינסטגרם הוא תחום שגם אתם בהחלט יכולים להכנס אליו.
קל לצלול אל עולם השיווק הדיגיטלי.
בעיקר כשמבינים את העיקרון שבו.
נכון, מדובר גם על עלויות.
אבל היתרון הוא שאתם בוחרים לעצמכם את תקציב השיווק.
אם אנחנו מדברים על פרסום באינסטגרם מחיר הוא נושא שיש לכם עליו שליטה מלאה.
התקציב שלכם יכול להתחיל אפילו ממאה שקלים ולעלות לאלפי שקלים.
או גם מאות אלפי שקלים, כל הנושא תלוי ברווחים החודשיים שלכם.
בגודל העסק שלכם, בתקציב השיווקי שהגדרתם לעצמכם.
כך שגם עסקים שנמצאים בתחילת דרכם יכולים בהחלט לפרסם, ולקבל חשיפה לקהל יעד פוטנציאלי.
מערכת הפרסום של הרשתות החברתיות היא חכמה, ומסוגלת לנטר ולאתר קהל לקוחות פוטנציאלי.
איך זה בעצם עובד? כל מה שאנחנו כמשתמשים מקלידים ברשתות החברתיות ובגוגל נכנס אל תוך מסד נתונים.
מסד הנתונים הזה משכלל את תחומי ההתעניינות שלנו ובונה ‘תמונה’ שלנו שדרכה מערכות הפרסום מצליחות להגיע אלינו.
המשמעות היא שאם אתמול חיפשנו שעון ריצה איכותי בגוגל, נקבל בקרוב פרסומת על שעון ריצה.
הפרסומת תופיע לנו בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו בגוגל.
אם למשל דיברנו על צימר זול בצפון, והטלפון שלנו היה לידנו, נקבל פרסומת לצימרים.
אם הקלדנו נתוני סטטוס, גיל, האם יש לנו ילדים ועיסוק ברשתות החברתיות נקבל פרסומות בהתאם לכך.
לדוגמא, חגיגות בר או בת מצווה ועוד פרסומות מותאמות.
על אינסטגרם, עסקים, ומה שביניהם
מאז שבשנת 2012 פייסבוק רכשו את אינסטגרם, אינסטגרם נכנסה בקלות אל עולם השיווק הדיגיטלי.
למעשה, פייסבוק ‘התאימה’ את אינסטגרם אל הפלטפורמה עצמה של פייסבוק.
ובכך, גם גרמה למערך הפרסום להיות יותר ידידותי למשתמש.
למשל, אם פרסמתם פוסט בפייסבוק שמתאים גם לאינסטגרם, בלחיצת כפתור אחת תוכלו לפרסם אותו בשתי הפלטפורמות.
כך הפכה אינסטגרם לפלטפורמה עסקית רווחית עבור עסקים קטנים, וגדולים.
היא נותנת לנו יכולת חשיפה גבוהה יותר לקהל יעד פוטנציאלי בסיוע פילוח נכון.
על מנת להשיג פילוח נכון, מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע מתאימים.
ניתן גם לבצע חיפוש ברשת עבור שיווק באינסטגרם מדריך קורס אונליין או בלוג מקצועי.
כל אלו יוכלו לסייע לכם בלמידה עצמית של התחום.
אם אתם פחות בנושא של למידה עצמית גם לכך יש פתרון.
תוכלו לשכור חברה או איש מקצוע שיבצעו עבורכם פרסום באינסטגרם בתשלום לצורך מיתוג ברשת ופרסום מכוון.
איזה עוד אופציות יש לשיווק דיגיטלי
לא מעט בעלי עסקים תוהים האם אפשר לבצע קידום באינסטגרם בחינם ואפשר להבין למה.
לא מעט מפרסמים פועלים באופן ידני באינסטגרם.
הם עושים זאת כאשר הם מעלים האשטאג מתאים ומאתרים עוקבים של מתחרים.
תוך כך, מבצעים פעולה ידנית אורגנית לקידום האינסטגרם.
העלות של הפעילות הזאת אכן לא עולה הרבה.
אבל מדובר בהרבה מאד עבודה שאפשר לחסוך בפרסום ממומן.
לא רק בעלי עסקים מפרסמים באינסטגרם.
אלא גם אנשים פרטיים שמעוניינים להגדיל את כמות העוקבים בפרופיל האישי שלהם באינסטגרם.
קידום אינסטגרם אישי יכול להתבצע בעזרת רובוטים שמאתרים עוקבים המתעניינים באותם תחומי עניין של מזמין השירות.
כיום, הטכנולוגיה החדשנית של מערכת האינסטגרם מאפשרת גם לבצע קידום אורגני באינסטגרם כמו בגוגל.
בתחום הזה, מומלץ לגשת אל אנשי המקצוע המתמחים בנושא.
קידום אורגני הוא עולם ומלואו שניתן ללמוד אותו גם באופן עצמאי.
אך כדאי להירשם לקורסים מסודרים בתחום, או אם אינכם מעוניינים ללמוד את התחום, לשכור מומחה.
אם כולם שם, הגיוני שגם אתם תרצו להיות נוכחים
לנוכחות שלכם ברשתות החברתיות יש משמעות מאד גבוהה למיתוג.
עולם הפרסום השתנה לחלוטין מהרגע שבו הרשת החברתית נכנסה לחיינו.
למעשה, האם אנחנו זוכרים איך התנהלנו לפני פייסבוק העולמית ואינסטגרם?
כיום, הרשתות החברתיות הפכו להיות מקור החדשות.
שיח אישי עם עיתונאים, אישי ציבור, ידוענים ושאר כוכבים.
וגם היכולת של אדם פרטי לקבל ‘במה’ ולהפוך בעצמו לאושיית רשת, או פעיל חברתי.
זאת אך ורק בזכות האפשרות לקבל שיח ישיר עם גורמים שונים דרך הרשתות החברתיות.
את הנוכחות שלכם ברשת תוכלו להרים לא רק באמצעות קמפיינים ממומנים.
ניתן גם לבצע קידום ממומן לפוסטים שלכם בדף, ישירות דרך הפוסט.
גם כאן, תוכלו לקבוע את התקציב שלכם כך שיש לכם שליטה מלאה.
קידום מהסוג הזה, יכול גם לבסס את הנוכחות שלכם ברשת.
ואם אנחנו כבר מזכירים רמות חברתיות, לא מעט כוכבי רשת החלו דרכם ברשתות החברתיות.
והפכו משם לכוכבים באמת גם בטלויזיה, וברדיו.
כך שאם אתם עסק קטן שמעוניין בחשיפה גדולה, זה בהחלט פיתרון.